GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Roller Coaster Tycoon 3 + Dolle waterpret + Beestenboel HELP
  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Help, Tips, Trucs en Cheats
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
johannetje2
Pong
Pong

BerichtGeplaatst: 26 Mei 2008 21:28    Onderwerp: Roller Coaster Tycoon 3 + Dolle waterpret + Beestenboel HELP Reageren met citaat Back to top

Wie kan me helpen?!

Ik heb rct 3 en alle uitbreidingen.

Nu heb ik het volgende probleem: als je een lasterstraal hebt dan staat de laser naar boven maar hij beweegt ook, hoe krijg ik de lasterstraal liggend en stil? net zoals in dit flimpje: http://nl.youtube.com/watch?v=f1nsbKlPQ90 en dan nog een vraag, in dat flimpje is de ruimte om je heen helemaal donker hoe kan ik dit maken?

HELP ME SNEL A.U.B.

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
GN Ads
Ad

Geplaatst: 26 Mei 2008 21:28    Onderwerp: Advertentie Back to top

ps3 gek
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 27 Mei 2008 15:51    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Deze is inderdaad echt prachtig gebouwd!!!

-Je kunt die lazerlampen met shift gewoon in de lucht plaatsen.
-Volge de tutorial lazerlampen in de game bij hulpmiddelen om te werken met de richting, kleuren, bewegingen.
-Deze achtbaan is volgens mij ondergronds. Volg de tutorial ondergronds bouwen voor meer info.

Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
WW
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 27 Mei 2008 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

ps3 gek schreef:
Deze achtbaan is volgens mij ondergronds. Volg de tutorial ondergronds bouwen voor meer info.

Ik dacht aan de twee plaatjes aan het begin van het filmpje te zien dat het een gebouw was, maar ik kan het ook mis hebben hoor. Ik heb zelf namelijk alleen RCT3.

Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Basketter14
GN "Die Hard"
GN

BerichtGeplaatst: 27 Mei 2008 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Bestaat er ook een Roller Coaster Beestenboel?

Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger
Leon 2.0
Crewmember
Crewmember

BerichtGeplaatst: 27 Mei 2008 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

basketter14 schreef:
bestaat er ook een Roller Coaster Beestenboel?

ja

ps3 gek
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 27 Mei 2008 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

WW schreef:
ps3 gek schreef:
Deze achtbaan is volgens mij ondergronds. Volg de tutorial ondergronds bouwen voor meer info.

Ik dacht aan de twee plaatjes aan het begin van het filmpje te zien dat het een gebouw was, maar ik kan het ook mis hebben hoor. Ik heb zelf namelijk alleen RCT3.

Ik heb het zelf ook een keer geprobeert om een achtbaan in een gebouw te zetten alleen was het niet donker. Of ligt dit aan mijn überslechte videokaart?

WW
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 27 Mei 2008 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Dit filmpje is in de nacht genomen. Dan is het wel helemaal donker. Het heeft dus niks met je videokaart te maken.

johannetje2
Pong
Pong

BerichtGeplaatst: 27 Mei 2008 21:15    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ik snap niet hoe je het donker kan krijgen maar als het ondergronds is lijkt het me raar dat de hal ook donker is, en er zitten lichtjes op de baan dus anders zou je lichtjes zien.

WW
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 27 Mei 2008 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Klopt, ik heb het nog een keer bekeken en het is gewoon in een gebouw geplaatst, dus met normale muren en daken etc. Vandaar die lichtjes en palen die je ziet. Overdag zou je dan overal licht hebben, echter zoals ik al zei is dit filmpje 's nachts opgenomen, en dan heb je dus wel dat donkere.

johannetje2
Pong
Pong

BerichtGeplaatst: 28 Mei 2008 14:02    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ik twijfel er nog steeds aan want, zie dit http://nl.youtube.com/watch?v=nVZV3bWn1YY en hij heeft het ook in een gebouw en nog is het overdags ook donker?!?! maar nu heb ik nog een paar vragen: waar kan ik die gekleurde lampen vinden? waar kan ik de luiken vinden? en hoe kan hij de splash in het water krijgen ik kan dat niet?!?! kan iemand helpen?

ps3 gek
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 28 Mei 2008 17:03    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

johannetje2 schreef:
Ik twijfel er nog steeds aan want, zie dit http://nl.youtube.com/watch?v=nVZV3bWn1YY en hij heeft het ook in een gebouw en nog is het overdags ook donker?!?! maar nu heb ik nog een paar vragen: waar kan ik die gekleurde lampen vinden? waar kan ik de luiken vinden? en hoe kan hij de splash in het water krijgen ik kan dat niet?!?! kan iemand helpen?

Ik begin er aan te twijfelen of het wel echt is. Ik heb zelf het dierenpakket niet, dus het kan zijn dat die openschuivende deuren daar dan bij zitten. Het water ziet er bij mij niet zo blauw uit. Ik heb zelf ook eens gebrobeerd om zo'n vliegende hollander te maken, maar bij mij zijn die watersplashes in een bak met water die ik net boven het wateroppervlak had geplaatst. Ook is het haast onmogelijk om zo'n groot gebouw te maken. Als je al die dakplateau's wilt plaatsen boven je achtbaan is volgens mij echt niet te doen. En bij mij is een gebouw van binnen overdag's helemaal licht.

WW
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 28 Mei 2008 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

ps3 gek schreef:
Ik begin er aan te twijfelen of het wel echt is. Ik heb zelf het dierenpakket niet, dus het kan zijn dat die openschuivende deuren daar dan bij zitten. Het water ziet er bij mij niet zo blauw uit. Ik heb zelf ook eens gebrobeerd om zo'n vliegende hollander te maken, maar bij mij zijn die watersplashes in een bak met water die ik net boven het wateroppervlak had geplaatst. Ook is het haast onmogelijk om zo'n groot gebouw te maken. Als je al die dakplateau's wilt plaatsen boven je achtbaan is volgens mij echt niet te doen. En bij mij is een gebouw van binnen overdag's helemaal licht.

Ik ben er vrijwel zeker van dat dit wel degelijk echt is. De helderheid (van oa het water) is volgens mij bij de instellingen vast te stellen in het hoofdmenu. Daarnaast is RollercoasterTycoon (1,2,3) een spel waar een hele grote design-scene omheen zit. Dat betekent dat er veel mensen zijn die regelmatig buiten de ontwikkelaar van RCT om verschillende extra's maken. Dat kan een andere attractie zijn, maar ook een ander thema of pad. Deze zijn allemaal op verschillende sites te downloaden, ik denk dat die deuren daar ook bij horen. Ik kan me herinneren dat ik bij deel 2 een park met vrijwel alleen maar gedownloade attracties (van de Zipper tot een duikaquarium uit de Sims) in mijn park had, in de stijl van Back to the future in het wilde westen, ook gedownload.

johannetje2
Pong
Pong

BerichtGeplaatst: 28 Mei 2008 18:13    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

zou iemand en linkje willen geven waar je die deuren/lampen kan downloaden?

johannetje2
Pong
Pong

BerichtGeplaatst: 28 Mei 2008 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

ik kan nergens zo'n site vinden!

Basketter14
GN "Die Hard"
GN

BerichtGeplaatst: 28 Mei 2008 20:22    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Is het niet gewoon donker in het gebouw omdat er geen ramen inzitten?

Maar ik vind het raar dat die deuren zo open kunnen, ik heb zelf RCT 3 maar ik heb alleen maar Dolle waterpret.

Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger
WW
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 28 Mei 2008 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Zelfs zonder ramen is het bij RCT3 (een beetje) licht overdag, en pikkedonker 's nachts.

@ Johannetje2: Beetje Googlen, zo gevonden. Dit kwam ik al snel tegen:

http://members.home.nl/thijsgeerlings/html/objects.htm
http://www.ataricommunity.com/forums/forumdisplay.php?f=406
http://www.trackworx.com/rct3.html
http://www.themeparkreview.com/forum/viewtopic.php?t=24276

en zelfs een tutorial hoe je deze scenery in je park kan zetten:
http://www.youtube.com/watch?v=uYiGPuEdbSY

Die deuren zijn vast ook wel ergens te vinden, gewoon je neus er even in steken.

Rock-in
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 12:31    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Hhe, toevallig dat ik dit topic nu opeens vind, wilde em net* weer gaan spelen.

Nog een lange weg te gaan. [Mandamo]"Fucking lelijk."

Laatst aangepast door Rock-in op 01 Jun 2008 13:31; in totaal 1 keer bewerkt

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
johannetje2
Pong
Pong

BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 13:16    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

ik kan echt niks vinden en nu heb ik contact proberen te maken met die van youtube

WW
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 14:53    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Niks vinden? Op die sites niet? Dat lijkt me toch sterk, staan lijsten en pagina's vol met allerlei extra's. Of ben je specifiek op zoek naar die deuren?
Google anders maar eens op "download scenery rct3".

johannetje2
Pong
Pong

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2008 17:14    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

ok maar ik wil graag de volgelrok na bouwen maar als ik uit filmpjes van het internet nabouw kom ik niet uit waar kan ik de vogelrok downloaden?

En van die donkere ruimtes ik weet het al

Laatst aangepast door johannetje2 op 01 Jun 2008 11:11; in totaal 1 keer bewerkt

Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Help, Tips, Trucs en Cheats Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: