GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Mogelijk ? offline voor vrienden maar wel online gamen ?

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> PlayStation Games
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
No4More
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 18 Jan 2012 15:51    Onderwerp: Mogelijk ? offline voor vrienden maar wel online gamen ? Reageren met citaat Back to top

Hallo allemaal,
Ik had even een vraagje, ik ga namelijk gameplays opnemen voor m'n youtube channel. Alleen is het heel irritant wanneer er vrienden rechts boven in beeld komen of dat je gespamt word met berichten terwijl je aan het recorden ben. Dus was mijn vraag kan ik ervoor zorgen dat ik tijdelijk rechts boven in geen spam/berichten etc binnen krijgt ? terwijl ik wel online ben.
m.v.g. N4M

Profiel bekijken Stuur privébericht
GN Ads
Ad

Geplaatst: 18 Jan 2012 15:51    Onderwerp: Advertentie Back to top

ps3 gek
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 18 Jan 2012 17:49    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Volgens mij is dit niet mogelijk. Tenzij je al je vrienden verwijdert.. Misschien is het mogelijk ergens bij instellingen ofzo. Zover ik weet kun je alleen je status op afwezig zetten meer niet.

Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
brend5
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 18 Jan 2012 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

je kan ergens in je instellingen het wel uitschakelen, weet alleen niet precies waar en kan het ook niet voor je opzoeken aangezien me ps3 niet aangesloten staat.

Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Hillys
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 18 Jan 2012 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Je kunt het in je instellingen uitschakelen

No4More
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 18 Jan 2012 19:21    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ty, ik ga zo even kijken. Nou had ik nog een vraagje, ik capture met een dazzle platinum en had vandaag even een gameplay gecaptured. Maar nou wilde ik het gebruiken in Pinacle, maar het geluid klopt totaaal niet en ik kan ook niet in tijdbalk want geluid is niet alleen te laat maar ook heel raar door elkaar. Hoe komt dit ? Ik record het met pinacle zelf, naar een externe hdd omdat ik te weinig geheugen heb. Met een laptop, ligt het misschien aan de laptop die niet sterk genoeg is ?

Hillys
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 19 Jan 2012 12:11    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ik denk dat het aan je laptop ligt maar ik weet het niet zeker

No4More
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 22 Jan 2012 19:44    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ik heb probleem al gefixt, het lag eraan dat die het direkt naar de externehdd werd gezt. Maar nu ik het eerst op me bureaublad zet gaat alles gelukkig goed

Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> PlayStation Games Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: