|
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
No4More GN "Commander"

|
Geplaatst: 18 Jan 2012 15:51 Onderwerp: Mogelijk ? offline voor vrienden maar wel online gamen ? |
 |
|
Hallo allemaal,
Ik had even een vraagje, ik ga namelijk gameplays opnemen voor m'n youtube channel. Alleen is het heel irritant wanneer er vrienden rechts boven in beeld komen of dat je gespamt word met berichten terwijl je aan het recorden ben. Dus was mijn vraag kan ik ervoor zorgen dat ik tijdelijk rechts boven in geen spam/berichten etc binnen krijgt ? terwijl ik wel online ben.
m.v.g. N4M _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
ps3 gek GN "Sickness"

Geregistreerd op: 13 Mei 2007 Berichten: 2196 Woonplaats: brabant :P  |
Geplaatst: 18 Jan 2012 17:49 Onderwerp: |
 |
|
Volgens mij is dit niet mogelijk. Tenzij je al je vrienden verwijdert.. Misschien is het mogelijk ergens bij instellingen ofzo. Zover ik weet kun je alleen je status op afwezig zetten meer niet.  _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
brend5 GN "Sickness"

Geregistreerd op: 20 Dec 2008 Berichten: 2244 Woonplaats: de doos onder het speelhuisje  |
Geplaatst: 18 Jan 2012 18:32 Onderwerp: |
 |
|
je kan ergens in je instellingen het wel uitschakelen, weet alleen niet precies waar en kan het ook niet voor je opzoeken aangezien me ps3 niet aangesloten staat. _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Hillys GN "Commander"

|
Geplaatst: 18 Jan 2012 18:53 Onderwerp: |
 |
|
Je kunt het in je instellingen uitschakelen _________________ Those who are skilled in combat do not become angered, those who are skilled at winning do not become afraid. Thus the wise win before they fight, while the ignorant fight to win. - Zhuge Liang |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
No4More GN "Commander"

|
Geplaatst: 18 Jan 2012 19:21 Onderwerp: |
 |
|
Ty, ik ga zo even kijken. Nou had ik nog een vraagje, ik capture met een dazzle platinum en had vandaag even een gameplay gecaptured. Maar nou wilde ik het gebruiken in Pinacle, maar het geluid klopt totaaal niet en ik kan ook niet in tijdbalk want geluid is niet alleen te laat maar ook heel raar door elkaar. Hoe komt dit ? Ik record het met pinacle zelf, naar een externe hdd omdat ik te weinig geheugen heb. Met een laptop, ligt het misschien aan de laptop die niet sterk genoeg is ?  _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Hillys GN "Commander"

|
Geplaatst: 19 Jan 2012 12:11 Onderwerp: |
 |
|
Ik denk dat het aan je laptop ligt maar ik weet het niet zeker _________________ Those who are skilled in combat do not become angered, those who are skilled at winning do not become afraid. Thus the wise win before they fight, while the ignorant fight to win. - Zhuge Liang |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
No4More GN "Commander"

|
Geplaatst: 22 Jan 2012 19:44 Onderwerp: |
 |
|
Ik heb probleem al gefixt, het lag eraan dat die het direkt naar de externehdd werd gezt. Maar nu ik het eerst op me bureaublad zet gaat alles gelukkig goed  _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|