|
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
No4More GN "Commander"

|
Geplaatst: 07 Feb 2012 20:17 Onderwerp: |
 |
|
Aangemeld via de mail  _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
Petor Hoofdredacteur GN/MN/CN

Geregistreerd op: 24 Sep 2007 Berichten: 1094 Woonplaats: Rotterdam  |
Geplaatst: 09 Feb 2012 13:05 Onderwerp: |
 |
|
Jo meest fanatieke awesome GN'ers en Pro's in spe!
Even een kleine update vanaf mijn kant. Het lijstje wat Michael gemaakt heeft is volgens mij een mooie richtlijn voor jullie om te kijken waar je mee bezig wilt zijn. Echter, voor een aantal dingen moeten nog wat kleine ontwikkelingen gebeuren waar Joost nu mee bezig is. Denk aan een systeem waarop je kunt aangeven wie van de oud-bezoekers je al gemaild hebt en niet en een systeem waarop we jullie eigen fora kunnen toewijzen.
Dat is nu in ontwikkeling en volgende week hoop ik erop terug te komen. Denken jullie ondertussen na over wat je leuk vindt om te doen. Reageren op de frontpage (het is erg rustige periode) is natuurlijk altijd fijn en ook gebruik van Social Media helpt GN enorm. Facebook en Twitter zijn nu al verantwoordelijk voor een groot deel van onze bezoekers (naast Google natuurlijk) en dat moet natuurlijk alleen maar groter worden.
Bedankt voor het geduld en het enthousiasme. En als jullie zelf ook nog leuke ideeën hebben om GN uit te dragen, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag!
Tot snel!
Peter |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Wesz Eindredacteur

Geplaatst: 14 Apr 2012 19:42 Onderwerp: |
 |
|
Hey toekomstige GN Pro's!
Het is vanwege drukte bij de eind- en hoofdredactie lange tijd stil geweest rondom onze lieve Pro's. Hier gaan we echter per direct verandering in brengen. Met de aanstelling van een nieuwe eindredacteur is er namelijk tijd vrijgekomen om de GN Pro's van voldoende begeleiding en ondersteuning te voorzien.
Allereerst: ik zal jullie nieuwe aanspreekpunt vormen voor alles wat met GN Pro's te maken heeft. Voor vragen, opmerkingen, suggesties, aanraders voor mensen die wellicht Pro's kunnen worden en andere zaken, kun je mij dus vanaf nu voorzien van e-mails. Dit kan via wester@gamersnet.nl.
Omdat het hele GN Pro-proces nog steeds in diens ontwikkelingsfase zit, zal uiteraard een en ander veranderen, maar een voorlopige opzet kan zeker gemaakt worden. Wanneer je nog bereidt bent om als GN Pro door het leven te gaan en GamersNET te steunen in diens queeste, stuur sowieso even een mailtje, dan is het mogelijk een inventarisatie te maken en kunnen we binnenkort aan de slag!
De taken die jullie zullen krijgen zijn zeer uiteenlopende, maar ze hebben allen te maken met het meer laten opbloeien van onze community. Een zeer nobele taak dus.
Kortom:
- Als je GN Pro bent (of wilt zijn): stuur een mailtje naar wester@gamersnet.nl
- Vanaf nu af aan kun je altijd bij mij terecht voor alles wat met GN Pro's te maken heeft.
Ik houd jullie op de hoogte, dus tot spoedig! _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
N.Frufo GN "Die Hard"

|
Geplaatst: 22 Apr 2012 19:45 Onderwerp: |
 |
|
| Veel succes Gamersnet met uw site! |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Fanta$y GN "DogLover"

Geregistreerd op: 26 Aug 2007 Berichten: 3690 Woonplaats: Hoogezand  |
Geplaatst: 23 Apr 2012 23:52 Onderwerp: |
 |
|
Ik zat lang te twijfelen of ik me zou aanmelden.
Maar bij deze meld ik me ook aan als GN'pro. _________________ Compassion for animals is intimately connected with goodness of character; and it may be confidently asserted that he who is cruel to animals cannot be a good man.
-Arthur Schopenhauer |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
NoFearz GN Pro Admin

Geregistreerd op: 16 Apr 2006 Berichten: 4343 Woonplaats: Westerlee  |
Geplaatst: 24 Apr 2012 10:54 Onderwerp: |
 |
|
Bij deze heb ik mij aangemeld. _________________
~Stefan Xbox LIVE: NoFearz NL, Origin: Nfear19, Steam: Nfear |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Fabianb GN "Ultima"

|
Geplaatst: 24 Apr 2012 18:01 Onderwerp: GN pro's |
 |
|
Ik ben veel bezig met Android (games) en houd goed bij of er goede nieuwe games zijn. Is daar misschien wat mee te doen op GamersNET?  |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Wesz Eindredacteur

Geplaatst: 24 Apr 2012 21:03 Onderwerp: |
 |
|
We hebben het bij de redactie wel vaker over mobiele games gehad, maar hebben eigenlijk geen plannen om hier wat mee te doen.
Uiteraard ben je zeker welkom om andere taken te vervullen, mocht je interesse hebben om GN Pro te worden  _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
xizaaR GN "Ultima"

Geregistreerd op: 28 Dec 2007 Berichten: 1832 Woonplaats: Neerpelt  |
Geplaatst: 24 Apr 2012 21:46 Onderwerp: |
 |
|
Ik doe inmiddels al mee aan het project Ik heb er veel vertrouwen in. _________________ Mijn youtube kanaal! |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
MauriceV GN "Commander"

Geplaatst: 25 Apr 2012 16:56 Onderwerp: |
 |
|
Ik ben een beetje laat maar ik wil toch nog graag meewerken als dat nog mogelijk is.  _________________ I'm fluent in three languages: English, Sarcasm, and Profanity. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Wesz Eindredacteur

Geplaatst: 25 Apr 2012 17:14 Onderwerp: |
 |
|
Geen probleem!
Stuur nog even een mailtje naar wester@gamersnet.nl met daarin je accountnaam en datgene wat je wilt doen als Pro  _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
NoFearz GN Pro Admin

Geregistreerd op: 16 Apr 2006 Berichten: 4343 Woonplaats: Westerlee  |
Geplaatst: 25 Apr 2012 17:32 Onderwerp: |
 |
|
| Wesz schreef: |
Geen probleem!
Stuur nog even een mailtje naar wester@gamersnet.nl met daarin je accountnaam en datgene wat je wilt doen als Pro  |
Ik had mijn nickname niet meeverzonden. Weet je wie ik ben?  _________________
~Stefan Xbox LIVE: NoFearz NL, Origin: Nfear19, Steam: Nfear |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Wesz Eindredacteur

Geplaatst: 25 Apr 2012 19:10 Onderwerp: |
 |
|
| NoFearz schreef: |
| Wesz schreef: |
Geen probleem!
Stuur nog even een mailtje naar wester@gamersnet.nl met daarin je accountnaam en datgene wat je wilt doen als Pro  |
Ik had mijn nickname niet meeverzonden. Weet je wie ik ben?  |
Met jou had ik gelukkig weinig moeite  _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
MauriceV GN "Commander"

Geplaatst: 25 Apr 2012 23:26 Onderwerp: |
 |
|
Ik verstuur mijn mail morgen, had vandaag geen tijd. _________________ I'm fluent in three languages: English, Sarcasm, and Profanity. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Petor Hoofdredacteur GN/MN/CN

Geregistreerd op: 24 Sep 2007 Berichten: 1094 Woonplaats: Rotterdam  |
Geplaatst: 26 Apr 2012 00:44 Onderwerp: |
 |
|
Volgens mij gaat het supergoed met de aanmeldingen! Geweldig jongens!
Marjolein en Joost gaan later deze week een eigen forum aanmaken voor de Pro's, waarin alle onderwerpen die jullie willen gaan oppakken hun plekje krijgen.
Voor de mensen die nog twijfelen. Als Pro ga je samen met de redactie GN sterker maken door juist Community gedreven dingen op te pakken. Beheer delen van forum, werk mee met de clan, start met je vrienden een leuk toernooi, organiseer wedstrijden, mail oude gebruikers waarom ze niet meer komen om de community weer sterker te maken, gebruik je social media, maak een fan made filmpje en verspreid die via forum en onze YT pagina, schrijf een artikel die wellicht de frontpage haalt, discussieer, doe mee met acties.
Of elke hobby die je hebt, van strips tekenen tot simpelweg gamen met je vrienden, als Pro doe je wat je leuk vind en help je GN sterker te maken.
Overtuigender kan niet lijkt me
Reclametune! |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
xizaaR GN "Ultima"

Geregistreerd op: 28 Dec 2007 Berichten: 1832 Woonplaats: Neerpelt  |
Geplaatst: 26 Apr 2012 21:51 Onderwerp: |
 |
|
Net een uitnodiging gekregen voor de groep. _________________ Mijn youtube kanaal! |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
RenevdGijp GN "Commander"

Geregistreerd op: 13 Jun 2010 Berichten: 1254 Woonplaats: Amersfoort  |
Geplaatst: 03 Mei 2012 17:14 Onderwerp: |
 |
|
Heb mezelf aangemeld!  |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Wesz Eindredacteur

Geplaatst: 19 Mei 2012 19:03 Onderwerp: |
 |
|
De GamersNET Clan is gelanceerd! Wil je hier zelf ook je steentje aan bijdragen? Of gewoon meer doen voor GamersNET? Meld je dan aan als Pro! _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
sthij GN "Ultima"

|
Geplaatst: 19 Mei 2012 19:24 Onderwerp: |
 |
|
Ik wil best helpen maar het enigste waar ik zin in heb is clan. De rest niet echt denk niet dat het nog mogelijk is of wel? _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Wesz Eindredacteur

Geplaatst: 19 Mei 2012 20:17 Onderwerp: |
 |
|
Stuur maar een e-mail naar wester@gamersnet.nl, dan kijken we verder  _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|