GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Ouwe Psp downloaden op de Vita

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    GamersNET.nl Forumindex -> PlayStation Games
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
fdennis
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 17 Feb 2012 22:35    Onderwerp: Ouwe Psp downloaden op de Vita Reageren met citaat Back to top

Ik had een vraagje over de Vita. Ik zag namelijk op : http://blog.us.playstation.com/2012/02/09/how-to-download-psp-titles-to-ps-vita/

Dat je ouwe Psp games die je digitaal hebt gekocht ook kunt downloaden. Maar hoe zit dat als je de games niet digitaal hebt gekocht? Want ik heb namelijk alle games in de winkel gehaald betekend dat ik hier nu niks meer aan heb of kan ik deze games ook op de Vita spelen?

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
GN Ads
Ad

Geplaatst: 17 Feb 2012 22:35    Onderwerp: Advertentie Back to top

Neolite
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 17 Feb 2012 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Er is een algemeen Playstation Vita topic. Gebruik de volgende keer anders even de zoekfunctie voordat je een nieuw onderwerp aanmaakt.

Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    GamersNET.nl Forumindex -> PlayStation Games Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: