|
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
No4More GN "Commander"

|
Geplaatst: 11 Apr 2012 18:16 Onderwerp: Problemen pc |
 |
|
Goededag allemaal,
Afgelopen week heb ik problemen met mijn computer, eerst in stantie was het de batterij die ik heb vervangen vanwege de klok niet goed liep, na 2 a 3 keer het nog gedaan te hebben startte ik hem op en zie ik nog wel de bios en windows opstarten ( veilige modus ) maar daar houd het ook op. Ik krijg dus geen beeld meer, toetsenbord + muis deden het ook niet meer, maar sinds vandaag is de muis het weer in dezelfde port gaan doen terwijl de toetsenbord het pas deed in een andere port. Nou is het geen super computer ofzo want ik denk zelf dat het aan de videokaart ligt, misschien hebben jullie een idee ? Het is nog een PCI aansluiting op de moederbord, dusja een andere is niet zo duur, maar ik weet niet of het dat wel is.
Ik hoop dat jullie een antwoord hebben
Alvast bedankt !
M.v.g. N4M _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
Neolite Moderator

|
Geplaatst: 11 Apr 2012 18:22 Onderwerp: |
 |
|
| Verplaatst naar De Garage. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
No4More GN "Commander"

|
Geplaatst: 13 Apr 2012 14:11 Onderwerp: |
 |
|
Inmiddels problemen al opgelost, kan dus slotje op ^^ _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
T.Verhoeven Sonic

Geplaatst: 14 Apr 2012 11:40 Onderwerp: |
 |
|
Het is voor anderen misschien wel handig als je de oplossing hier ook neerzet  _________________ Recensent bij www.trulyinterestingmedia.com |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
No4More GN "Commander"

|
Geplaatst: 15 Apr 2012 09:50 Onderwerp: |
 |
|
Niets echt bijzonder, zo hebben we de videokaart er weer uit en in gedaan, splitter tussen muis en toetsenbord vervangen, dus er zit nu 2 toetsenborden en 2 muizen voor 2 computers, terwijl er eerst 1 zat voor 2 computers. Dus de precieze oorzaak ben ik ook nog niet achter, maar gelukkig doet tie het weer ^^ _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|