|
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
Fanta$y GN "DogLover"

Geregistreerd op: 26 Aug 2007 Berichten: 3690 Woonplaats: Hoogezand  |
Geplaatst: 07 Mrt 2012 13:05 Onderwerp: Geen internettoegang |
 |
|
Hey GN'ers,
Ik zit de laatste tijd met een best wel iritant probleem.
Elke keer als ik mijn computer opstart dan staat er rechts in de hoek "Geen internettoegang" met een geel driehoek. Ik kan dat alleen oplossen door in windows 7 in het netwerkcentrum op lanverbinding te klikken, daarna op uitschakelen en vervolgens weer in te schakelen.
Ik kan nu dus ook niet meer op mijn WindowsXP laptop, En ik kan tevens mijn blu-ray speler niet meer updaten.
Er zijn al wel zo'n 30 mensen met dit probleem op google, maar nergens een oplossing.
Wat ik al heb gedaan :
1.Modem opnieuw opgestart.
2.Alles wat te resetten was gereset.
3.Flush DNS.
4.Firewall aan en uit gehad.
Ik hoop dat hier iemand is die dit probleem zelf heeft gehad en heeft kunnen oplossen. Of eventueel toch een antwoord weet. _________________ Compassion for animals is intimately connected with goodness of character; and it may be confidently asserted that he who is cruel to animals cannot be a good man.
-Arthur Schopenhauer |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
Alfa Warrior PingWing

Geregistreerd op: 13 Jul 2006 Berichten: 5329 Woonplaats: The Gamer Café  |
Geplaatst: 07 Mrt 2012 14:23 Onderwerp: |
 |
|
Eigenschappen van LAN verbinding > Internet Protocol Versie 4 (TCP / IPv4)
Selecteren > Eigenschappen > staat daar wat ingevuld?
Gebruik je Hamachi?
Staat je Energiebeheer toevallig op "Besparend" / besparing. _________________ ..... - Gordon Freeman
“Every language has an optimization operator. In C++ that operator is ‘//’” |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Fanta$y GN "DogLover"

Geplaatst: 07 Mrt 2012 14:49 Onderwerp: |
 |
|
Ik gebruik geen hamachi, En ik heb verder niks veranderd.. Ik kreeg dit probleem ineens uit het niets, Dus energiebesparing is ook niet veranderd.
Als ik bij dat internet protocol versie 4 kijk heb ik op allerbei :
Automatisch een ip adres toewijzen & Automatisch een DNS serveradres laten toewijzen. _________________ Compassion for animals is intimately connected with goodness of character; and it may be confidently asserted that he who is cruel to animals cannot be a good man.
-Arthur Schopenhauer |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Free Roamer GN "Die Hard"

Geregistreerd op: 17 Jul 2008 Berichten: 623 Woonplaats: Liberty City  |
Geplaatst: 08 Mrt 2012 18:47 Onderwerp: |
 |
|
Voor als je draadloos internet gebruikt:
1.Verbreek verbinding
2.Geef een verkeerd w8woord in
3.Geef nu het goede in
Voor verbinding met draad weet ik geen oplossing _________________ Bevooroordeel een GN lid niet, beoordeel hem volgens z'n reactie's!
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Fanta$y GN "DogLover"

Geplaatst: 08 Mrt 2012 19:08 Onderwerp: |
 |
|
Ik gebruik draad.
Maar na wat navraag te hebben gedaan schijnt het dat na de storing van kpn ( 2 week terug ) meerdere mensen dit probleem hebben.
Ik zal kpn dus wel even bellen volgende week.
Toch bedankt voor de reacties. _________________ Compassion for animals is intimately connected with goodness of character; and it may be confidently asserted that he who is cruel to animals cannot be a good man.
-Arthur Schopenhauer |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Alias Admin

Geregistreerd op: 02 Okt 2007 Berichten: 5740 Woonplaats: Maarheeze  |
Geplaatst: 08 Mrt 2012 19:19 Onderwerp: |
 |
|
Heb er ook een tijdje last van gehad (heb ook KPN) is sinds een tijdje al niet meer terug geweest, dus probleem lost zich waarschijnlijk vanzelf op.  _________________ If you want your dreams to come true, don't sleep. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |