|
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
xHouse GN "Commander"

Geplaatst: 09 Jul 2012 00:28 Onderwerp: |
 |
|
Heb niets echt vernieuwend dat in GN V5 moet.
MAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! Ik zou niet graag een Facebook integratie zien op GN. Word er nu al zot van dat je alles kan liken/share op het internet.
Voor mensen die geen behoefte aan "Sociale" (lol waarom is het zelfs sociaal? is eerder asociaal maar soit) netwerken hebben is dit totale onzin en irritant vaak.
Een nieuwsbericht kunnen "leuk vinden" op de homepage oke, maar niet op het forum aub. En geen prijsvrijdag via Facebook of andere rotzooi. GN = GN en Facebook rommel doe je ergens anders.
Waarom zou iedereen moeten weten wat je op het internet doet, ik kom hier voor vrijheid en niet om hier ook nog eens een ID te hebben.
Ik weet niet of dit al voorgesteld is maar als je eens een week of twee op vakantie bent en je wilt een bepaalde datum/artikel lezen is het vrij moeilijk met de huidige nieuwssectie. Ik zat te denken om meerdere query's te kunne gebruiken ipv. enkel per maand. Dat zou echt geweldig zijn!
En zoals ik al eerder had gelezen hier, ook wat meer nieuws over game-hardware zou geweldig zijn. Ik gebruik voor gamenieuws GN, al jaren, maar voor hardware moet ik helaas naar een andere site. Misschien een paar mensen die dit vrijwillig up-to-date willen houden?
Ik heb er vertrouwen in! _________________
"Trouw is een daad." |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
Koen45 GN "Ultima"

Geregistreerd op: 14 Jul 2007 Berichten: 1834 Woonplaats: Nijmegen  |
Geplaatst: 09 Jul 2012 07:35 Onderwerp: |
 |
|
Wat ik graag wou zien is dat je per user een post kan opzoeken doormiddel van een trefwoord of dergelijken. Alhoewel het script werk dan erg groot word neem ik aan. _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
NoFearz GN Pro Admin

Geregistreerd op: 16 Apr 2006 Berichten: 4389 Woonplaats: Westerlee  |
Geplaatst: 09 Jul 2012 09:00 Onderwerp: |
 |
|
| xHouse schreef: |
Heb niets echt vernieuwend dat in GN V5 moet.
MAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! Ik zou niet graag een Facebook integratie zien op GN. Word er nu al zot van dat je alles kan liken/share op het internet.
Voor mensen die geen behoefte aan "Sociale" (lol waarom is het zelfs sociaal? is eerder asociaal maar soit) netwerken hebben is dit totale onzin en irritant vaak.
Een nieuwsbericht kunnen "leuk vinden" op de homepage oke, maar niet op het forum aub. En geen prijsvrijdag via Facebook of andere rotzooi. GN = GN en Facebook rommel doe je ergens anders.
Waarom zou iedereen moeten weten wat je op het internet doet, ik kom hier voor vrijheid en niet om hier ook nog eens een ID te hebben.
Ik weet niet of dit al voorgesteld is maar als je eens een week of twee op vakantie bent en je wilt een bepaalde datum/artikel lezen is het vrij moeilijk met de huidige nieuwssectie. Ik zat te denken om meerdere query's te kunne gebruiken ipv. enkel per maand. Dat zou echt geweldig zijn!
En zoals ik al eerder had gelezen hier, ook wat meer nieuws over game-hardware zou geweldig zijn. Ik gebruik voor gamenieuws GN, al jaren, maar voor hardware moet ik helaas naar een andere site. Misschien een paar mensen die dit vrijwillig up-to-date willen houden?
Ik heb er vertrouwen in! |
Ik gebruik geen smoelenboek en ik ga het ook nooit gebruiken. Ik wil niet deelnemen aan de social sites om de reden die jij net aangaf.
Momenteel wordt er maandelijks een hardwareartikel geschreven. Om al het nieuws over hardware bij te houden is GamersNET niet geschikt. "GamersNET is de Game Site van Nederland." _________________
~Stefan Xbox LIVE: NoFearz NL, Origin: Nfear19, Steam: Nfear |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
RenevdGijp GN "Commander"

Geregistreerd op: 13 Jun 2010 Berichten: 1262 Woonplaats: Amersfoort  |
Geplaatst: 11 Aug 2012 22:44 Onderwerp: |
 |
|
Is het niet weer eens tijd voor een update? _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
xHouse GN "Commander"

Geplaatst: 12 Aug 2012 03:13 Onderwerp: |
 |
|
| NoFearz schreef: |
Ik gebruik geen smoelenboek en ik ga het ook nooit gebruiken. Ik wil niet deelnemen aan de social sites om de reden die jij net aangaf.
Momenteel wordt er maandelijks een hardwareartikel geschreven. Om al het nieuws over hardware bij te houden is GamersNET niet geschikt. "GamersNET is de Game Site van Nederland." |
Ja uiteraard kan je niet over al het hardware bij blijven, want dan moet je al HardwareGN oprichten of d.e. . Maar ik heb het over speciale game hardware, zoals nieuwe Razor/logitech(gaming)/fataly1ty/trust (LAWL liever niet)/... stuff. Lijkt me wel een goede zet om dat tussen al het gamenieuws te zetten. Want het is uiteindelijk "gamergear" en ik denk dat GN zoiets wel kan reviewen. want het blijft binnen het concept "gamen". En dan weten ook gebruikers die een nieuw toetsenbord/Audio/... moeten aanschaffen wat ze ongeveer willen/zoeken.
Ook voor Xbox360/PS3/Wii kan je reviews schrijven voor bv. een stuur/joystick/...
Het lijkt me een leuk idee, densnoods wil ik die reviews wel schrijven als je me de producten toestuurt.  _________________
"Trouw is een daad." |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Alias Admin

Geregistreerd op: 02 Okt 2007 Berichten: 5744 Woonplaats: Maarheeze  |
Geplaatst: 12 Aug 2012 13:59 Onderwerp: |
 |
|
Dergelijke producten worden meestal in bruikleen aangeboden aan de sites die de reviews daarover schrijven. Werkt met hardware net iets anders als software.  _________________ If you want your dreams to come true, don't sleep. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |

Geplaatst: 18 Sep 2012 07:40 Onderwerp: |
 |
|
Suggestie: Een optie in je profiel om je steam/origin toe tevoegen (en evt onder berichten als signature neer te gooien, mits je dat wil natuurlijk) _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Phil CN Crew

Geregistreerd op: 01 Sep 2008 Berichten: 805 Woonplaats: Hooglanderveen (Amersfoort)  |
Geplaatst: 18 Sep 2012 14:30 Onderwerp: |
 |
|
Je steam profiel kun je al aan je profiel toevoegen.
EDIT: Laat maar ik bedoelde xfire profiel (ben geen PC gamer vandaar dat ik zulke dingen niet weet). _________________ Liquor, love and caffeine. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
sdfl GN "Die Hard"

Geregistreerd op: 11 Feb 2008 Berichten: 918 Woonplaats: Rotterdam  |
Geplaatst: 30 Sep 2012 20:56 Onderwerp: GN app |
 |
|
Zou het niet vet zijn als GN een app of mobiele versie van de website zou hebben?
Een mobiele versie is denk ik nu het handigst, ik hoop dat dit ooit komt. _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
ronineter GN "Commander"

Geregistreerd op: 28 Okt 2011 Berichten: 1011 Woonplaats: Peeenrijk  |
Geplaatst: 01 Okt 2012 19:41 Onderwerp: |
 |
|
| RenevdGijp schreef: |
| Suggestie: Een optie in je profiel om je steam/origin toe tevoegen (en evt onder berichten als signature neer te gooien, mits je dat wil natuurlijk) |
Laat ik dat verbeteren naar een soort registery dat je al je acounts in je gn profiel kan zetten, zodat het easy is om door te linken naar elke game, het zou ook vet zijn om een ingame app te hebben zodat je met je mede gnners kan chatten _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |

Geplaatst: 01 Okt 2012 20:06 Onderwerp: |
 |
|
| ronineter schreef: |
| RenevdGijp schreef: |
| Suggestie: Een optie in je profiel om je steam/origin toe tevoegen (en evt onder berichten als signature neer te gooien, mits je dat wil natuurlijk) |
Laat ik dat verbeteren naar een soort registery dat je al je acounts in je gn profiel kan zetten, zodat het easy is om door te linken naar elke game, het zou ook vet zijn om een ingame app te hebben zodat je met je mede gnners kan chatten |
Jep, zoiets zou handig zijn!!!! _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
bender GN "Ultima"

Geplaatst: 01 Okt 2012 22:22 Onderwerp: |
 |
|
Chatten gaat er hoogstwaarschijnlijk niet van komen, het is al meerdere keren voorgesteld en er wordt altijd nee op gezegd. Omdat GN niet verantwoordelijk wil/kan zijn van de chat dacht ik. _________________ Kevin butler - ''Gaming is having ridiculously huge tv in a one room appartment.''  |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
ronineter GN "Commander"

Geregistreerd op: 28 Okt 2011 Berichten: 1011 Woonplaats: Peeenrijk  |
Geplaatst: 02 Okt 2012 07:06 Onderwerp: |
 |
|
Dan vraag ik mij toch sterk af waarom kleine clannetjes soms wel Een inbrowser chat hebben en het veel grotere gn niet, en als mensen zich gaan misdragen dan ontneem je tog gewoon de chat rechten? Ze hebben gewoon een registiry om dat na te kunnen trekken. _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Codename_black GN "Sickness"

Geregistreerd op: 30 Jan 2008 Berichten: 2025 Woonplaats: Waalwijk  |
Geplaatst: 02 Okt 2012 08:27 Onderwerp: |
 |
|
Je geeft het grote gedeelte van het antwoord zelf al,
bij een kleinere clan is het makkerlijker om die chat box te moderaten, terwijl op een site zoals GamersNET er gewoon te veel tijd in gaat zitten aangezien je dan gemiddeld een Admin/moderator nodig hebt om constant te gaan zitten waarschuwen/kicken/bannen.
De leeftijd en volwassenheid van members hier is niet echt bepaald hoog meer te noemen, waardoor je constant iemand nodig hebt om politie agentje te spelen.
en daar heeft de crew (en terecht) geen zin in. _________________
"Go out there, and give them hell. You were born for this." ~ Garrus |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
NoFearz GN Pro Admin

Geregistreerd op: 16 Apr 2006 Berichten: 4389 Woonplaats: Westerlee  |
Geplaatst: 02 Okt 2012 10:45 Onderwerp: |
 |
|
Een chat is niet mogelijk. Alleen tijdens de E3 wordt volgens mij gebruik gemaakt van een chat en elk jaar is het weer raak dat mensen zich niet kunnen gedragen. Dit is onmogelijk voor ons te monitoren. _________________
~Stefan Xbox LIVE: NoFearz NL, Origin: Nfear19, Steam: Nfear |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Broodbeleg GN "1337"

|
Geplaatst: 02 Okt 2012 12:55 Onderwerp: |
 |
|
Potverdorie mensen, gedraag je eens! _________________ Populairste Member 2011/2012! |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Cirdan GN "Cryptic Destine"

Geregistreerd op: 14 Okt 2005 Berichten: 4697 Woonplaats: Damwoude  |
Geplaatst: 02 Okt 2012 19:34 Onderwerp: |
 |
|
Wat misschien handig is, dat je een melding krijgt dat je een reactie hebt gekregen in jou onderwerp (denk aan vragen in garage), met daarbij uit en aan functie voor je melding (theehuisje onderwerpen).
Ook handig is dat, als iemand een reactie van jou heeft ge-quote, jij een melding krijgt dat iemand op jou heeft gereageerd. Zo kun je gesprekken in nieuwsonderwerpen verder stimuleren. _________________
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Broodbeleg GN "1337"

|
Geplaatst: 02 Okt 2012 20:22 Onderwerp: |
 |
|
Op het forum kan je je al abonneren op een topic waardoor je een e-mail krijgt. _________________ Populairste Member 2011/2012! |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Cirdan GN "Cryptic Destine"

Geregistreerd op: 14 Okt 2005 Berichten: 4697 Woonplaats: Damwoude  |