GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Pokémon: ALLEEN HIER!
  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 59, 60, 61, 62, 63  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Help, Tips, Trucs en Cheats
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
marcl10
n00b
n00b

BerichtGeplaatst: 24 Aug 2009 16:33    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

hee joehoe krijg ik nog een antwoord?

Profiel bekijken Stuur privébericht
GN Ads
Ad

Geplaatst: 24 Aug 2009 16:33    Onderwerp: Advertentie Back to top

Twilight Lover
GN "Nexus"
GN

BerichtGeplaatst: 24 Aug 2009 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Man, doe rustig. Je hebt net 5 minuten geleden ofzo je bericht geplaatst. Misschien weten sommige mensen het antwoord helemaal niet, en zeker niet op dit forum. Hier zitten meer mensen die echt shooters spelen. Ga met je vraag maar hier naar toe: http://www.cheatnow.nl/index.php?display=cheat&id=4204

Daar krijg je sneller antwoord.

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
marcl10
n00b
n00b

BerichtGeplaatst: 24 Aug 2009 16:36    Onderwerp: hoe vang ik dialga en palkia op pokemon platinum?? Reageren met citaat Back to top

kan iemand me helpen ik weet niet hoe ik dialga en palkia moet vangen ik heb al wel met die vrouw gepraat maar verder weet ik het echt niet!

Twilight Lover
GN "Nexus"
GN

BerichtGeplaatst: 24 Aug 2009 16:38    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Kijk eens een reactie boven je. Je kan beter je vraag daar stellen, daar zitten allemaal mensen die nog wél Pokemon spelen.

aura-gymleader-zack
n00b
n00b

BerichtGeplaatst: 24 Aug 2009 17:01    Onderwerp: de beste begin pokemon Reageren met citaat Back to top

als je het spel makelijk wil hebben moet je piplup kiezen en trainen naar empoleon hij krijgt sneller EXP en empoleon is een water soort het is handeg wanner je empoleon hebt is cyntia (sinnoh campioen) makelijker

anime_kitty
Pong
Pong

BerichtGeplaatst: 28 Aug 2009 14:10    Onderwerp: pokemon platinum Reageren met citaat Back to top

hoi, ik heb een vraagje;
ik heb pokemon platinum en ben nu bij Hearthome city alleen wanneer ik naar Rt.209 wil gaan gaat dat niet. Er staan twee mannen die zeggen dat er iet over eieren uit Soleceon town en uit Jotho regio, ik kan er niet langs. Ik dacht dat je bij dit spel de walktroughts van pokemon pearl en diamond kon gebruiken, maar dat gaat niet altijd merk ik :(

arrie
Pacman
Pacman

BerichtGeplaatst: 19 Sep 2009 19:03    Onderwerp: Re: pokemon platinum Reageren met citaat Back to top

hoi,ik heb pokemon pearl en ik wil een thunderstone voor mijn pikachu.
hoe krijg ik die in pokemon PEARL en niet in pokemon diamond?

anime_kitty
Pong
Pong

BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009 17:50    Onderwerp: Re: pokemon platinum Reageren met citaat Back to top

arrie schreef:
hoi,ik heb pokemon pearl en ik wil een thunderstone voor mijn pikachu.
hoe krijg ik die in pokemon PEARL en niet in pokemon diamond?

Die zit volgens mij en sunyshorecity, maar dat weet ik niet zeker Ben je daar dan al?

Twilight Lover
GN "Nexus"
GN

BerichtGeplaatst: 21 Sep 2009 07:37    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

De enige Thunderstone zit inderdaad in Sunnyshore City. Nou weet ik niet of het op de grond ligt, of dat je 'm moet opgraven. Ik zou het voor de zekerheid maar eerst gaan graven.

StuntelX
GN "Die Hard"
GN

BerichtGeplaatst: 21 Sep 2009 08:01    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

er liggen toch ook thunderstones in ''the underground'' ?
daar ligt volgens mij alles wat van steen is uit het spel.

Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
anime_kitty
Pong
Pong

BerichtGeplaatst: 23 Sep 2009 15:35    Onderwerp: pokemon heart gold Reageren met citaat Back to top

weet iemand misschien of the walktroughts van silver en goud ook werken bij pokemon heart gold?

lord-master
Pacman
Pacman

BerichtGeplaatst: 26 Okt 2009 15:47    Onderwerp: antwoord Reageren met citaat Back to top

ik heb het begin van het spel ff bekeken en het zag er nog het zelfde uit,als de engelse versie uitkomt kan ik een beter antdwoord geven maar dat duurt nog tot de lente

BIG!! CHEATER!!
Prince of Persia
Prince of Persia

BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 17:57    Onderwerp: HELP Reageren met citaat Back to top

ik heb arceus op pokemon platinum maar hoe krijg ik hem het ??? type (of beter gezegd hoe krijg ik de ??? plate) (EN IK BEDOEL NIET ALLE PLATEN MAAR DE "??? PLATE" (type van de aanval curse)

Typ het de volgende keer even op een normale lettergrootte ipv size 24 ziet er zo schreeuwerig uit en bevorderd een antwoord niet. -Alias

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
pokegirl15
n00b
n00b

BerichtGeplaatst: 06 Dec 2009 12:36    Onderwerp: super rod Reageren met citaat Back to top

waar kan je de super rod vinden, bij platinum?

BIG!! CHEATER!!
Prince of Persia
Prince of Persia

BerichtGeplaatst: 12 Dec 2009 10:07    Onderwerp: super rod Reageren met citaat Back to top

je moet de nationale dex hebben en dan naar de bttle area gaan met de boot en gelijk als je van de steiger afloopt naar boven en dan met die visser praten ie geeft je dan de super rod

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
pokegirl15
n00b
n00b

BerichtGeplaatst: 12 Dec 2009 13:54    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

haha okee dankje, kan je later ook nog naar die eilanden (iets met moon ofzoo? ) ik speel het nu pas een maand dus snap er nog niet zoveel van

Twilight Lover
GN "Nexus"
GN

BerichtGeplaatst: 13 Dec 2009 09:56    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Je kan altijd terugkeren naar de eilanden. Gewoon de boot weer nemen .

manga_girl
n00b
n00b

BerichtGeplaatst: 19 Dec 2009 19:50    Onderwerp: Een paar Vragen Reageren met citaat Back to top

Kan je bij pokemon diomand als je ondergronds gaat ook in alle steden firestones vinden?
-bericht verwijderd door mod-
zouden jullie mij kunnen helpen asjeblieft..

Twilight Lover
GN "Nexus"
GN

BerichtGeplaatst: 19 Dec 2009 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

-bericht verwijderd door mod- En je kan van alles vinden in The Underground, ook Fire Stones.

manga_girl
n00b
n00b

BerichtGeplaatst: 20 Dec 2009 11:21    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Nitroglycerine schreef:
-bericht verwijderd door mod- En je kan van alles vinden in The Underground, ook Fire Stones.

bedankt

Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Help, Tips, Trucs en Cheats Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 59, 60, 61, 62, 63  Volgende
Pagina 60 van 63

Ga naar: