Medal of Honor review
Medal of Honor logo

Medal of Honor review

Medal of Honor brengt ons een verhaal over de oorlog in Afghanistan, dat net zoals in een zekere soortgenoot, vanuit meerdere perspectieven wordt verteld. De game opent met een groepje elitesoldaten dat onderweg is naar een Afghaanse informant om informatie te vergaren voor de CIA. Bij binnenkomst in het veilig geachte dorp worden de mannen echter overvallen en dienen ze te vechten voor hun leven. Na de informant bevrijd te hebben van zijn gevangenschap krijgen de soldaten te horen dat de Taliban en Al-Qaeda zich in de bergen verschuilen met een veel groter aantal krijgers dan de Amerikanen hadden voorzien. Een hevige strijd begint…

Bij de hand genomen worden
Hoewel men in het verleden de Call of Duty-serie heeft bekritiseerd om het feit dat de gameplay erg scripted was, mocht de ervaring wel spannend en actievol genoeg genoemd worden om dit de game te vergeven. Medal of Honor is evengoed een scripted shooter, maar de game weet niet spannend genoeg te blijven om de speler lang te blijven boeien. Er zijn zelfs stukken in de game waar het ‘scripted’ element je eigenlijk uit de ervaring haalt. Begrijp me niet verkeerd, ik ben er dol op om bij de hand genomen te worden en meegenomen te worden op een episch avontuur, zoals in Metro 2033. Maar Medal of Honor houdt het handje iets te strak vast en geeft je te weinig vrijheid in missies.

Waar Medal of Honor oprecht de mist in gaat, is met de gemiddelde A.I. van de tegenstanders. Zelfs op hard, de moeilijkheidsgraad die ik in ieder geval aanraad, is de Taliban zo voorspelbaar als het maar kan. De kracht van bijvoorbeeld Call of Duty is dat de A.I. dynamisch is en niet altijd op dezelfde plekken schuilt of dezelfde manoeuvres maakt. Medal of Honor slaagt hier absoluut niet in, want de A.I. is, zelfs wanneer je voor de tweede keer een missie speelt, altijd op exact dezelfde plekken te vinden.

Het kan zelfs zo ver gaan dat bepaalde tegenstanders nog niet te doden zijn, omdat er nog een scripted gebeurtenis moet plaatsvinden. Ook moest ik veelvuldig op mijn teamgenoten wachten om de volgende gebeurtenis te ‘activeren’. Dit haalt je op zijn tijd volledig uit de ervaring en dat is op zijn minst gezegd zonde. Doordat de game ook nog eens weinig nieuws doet, krijg je ook al gauw te maken met het ‘been there, done that’-gevoel. Het feit dat je in Medal of Honor met het ‘bijzondere’ Tier 1-team werkt, voelt helaas niet anders aan dan een Call of Duty.

Lichtpuntjes
De singleplayer van Medal of Honor is echter niet slecht te noemen, want er zijn de nodige memorabele momenten. Een stortregen van aarde en modder aanschouwen ten gevolge van een enorme explosie, kampen opblazen in een Apache-helikopter, overvallen worden door honderden Talibanstrijders en ’s nachts op een quad door de sfeervolle bergen rijden; het zijn allemaal mooie momenten. De missiestructuur van Medal of Honor is overigens verrassend gevarieerd, mede dankzij de verschillende standpunten waaruit het verhaal wordt verteld, en dit houdt je gedurende de maximaal vier á vijf uur durende trip wel geboeid.

Iets dat Medal of Honor dan ook goed voor elkaar weet te krijgen, ondanks dat de ervaring erg scripted is, is een authentiek oorlogsgevoel geven. Bij tijd en wijle kreeg ik daadwerkelijk het gevoel dat ik voor mijn leven moest vechten en dat is iets wat de meeste, hedendaagse shooters niet voor elkaar kunnen krijgen. Het enige punt van kritiek dat ik dan kan uitoefenen, is dat je uit je ervaring gehaald wordt door scripted momenten. Waar een missie als sluipschutter in de bergen fantastisch gebracht had kunnen worden, blijk je totaal geen rekening te hoeven houden met de wind en het is domweg tegenstanders zoeken en schieten. Dit zorgt toch voor gemengde gevoelens.

Multiplayer van een ander
Om Medal of Honor een optimale multiplayer mee te geven, heeft Electronic Arts de hulp ingeschakeld van veteraan DICE. Deze studio had eerder dit jaar al een gigantisch succes met Battlefield: Bad Company 2 en dat kan alleen maar goed nieuws betekenen. Toch? Niet dus, want de multiplayer van Medal of Honor is in de huidige staat niet bepaald leuk om te spelen. De beste manier om dit component te omschrijven, is als volgt: Bad Company 2 in een Modern Warfare 2-jasje, met het stijgen in level, unlocken van wapens en het hanteren van verschillende klassen als uitgangspunten.

De kenners begrijpen dat de twee games geen goede combinatie zijn, want Bad Company 2 is een veel te trage shooter om te mengen met de arcade-gameplay van Call of Duty. Het is duidelijk te merken dat de basis ligt bij Bad Company 2, want veel geluiden, animaties en andere design keuzes komen regelrecht uit Bad Company 2. Persoonlijk gok ik dat DICE simpelweg te weinig ontwikkelingstijd heeft gehad en dat is tevens te merken aan de kwaliteit van de mappen. Deze zijn veelal erg klein, niet bepaald gebalanceerd en zodoende een festijn voor campers. Er zijn overigens ook erg weinig mappen en modi (capture the flag, deathmatch enzovoort), met als gevolg weinig variatie.

Medal of Honor kampt bovendien met problemen die in normale, hedendaagse multiplayer-shooters niet aanwezig horen te zijn. Er zijn talloze campers, mensen worden op hun spawnpunten gedood en ik maak veelvuldig mee dat ik niet eens levend uit de algemene spawn kom, omdat er zowat vijftien Talibanen vrolijk met een 40mm granaat aan het prijsschieten zijn. Dit is mede te danken aan het gebrek aan terugslag van wapens, want het schieten vereist haast geen vaardigheid.

Verder wordt de multiplayer geplaagd door problemen zoals granaten en raketten die niet goed worden gedetecteerd, met als gevolg dat je tegenstander de klap overleeft en jij het loodje legt. Hoewel de meeste problemen op te lossen zijn met een (flink) aantal patches blijft het lastig om de game in zijn huidige vorm aan te raden. Er is potentie, maar het zal nog een tijdje duren voordat deze potentie gerealiseerd wordt. Jammer, want Medal of Honor had, zeker met de hulp van DICE, een uitstekende titel kunnen worden.

Conclusie
Medal of Honor is niet de game geworden die het had kunnen zijn. De singleplayer is erg scripted en hoewel dat memorabele momenten oplevert, worden deze teniet gedaan door matige A.I. en een duidelijk gevoel van herkenning. Daarnaast is de multiplayer niet te genieten in de huidige vorm, want deze wordt geplaagd door problemen die in een hedendaagse shooter niet aanwezig horen te zijn. Helaas, Medal of Honor is zodoende niet in staat om te kunnen concurreren met zijn soortgenoten.
Wat is HOT:
Multiplayer heeft potentie...
Singleplayer heeft memorabele momenten...
Gevarieerde missiestructuur
Authentiek oorlogsgevoel
Wat is NOT:
...maar is vooralsnog niet te genieten
...maar is kort en erg scripted
Matige A.I.
'Been there, done that'-gevoel

Jonah Knulst

Reacties
Ga naar pagina: 1, 2 volgende »
Gepost door PsYkOfOoL op maandag 18 oktober, 2010 om 15:34:52 quote

Duke Nukem

484 posts
Geef mij maar Medal of Honor over MW2
Gepost door Fox op maandag 18 oktober, 2010 om 15:40:38 quote

GN "Die Ene"

2673 posts
psykofool schreef:
Geef mij maar Medal of Honor over MW2
mij ook. vooral omdat ik cod veel te lang gespeeld hebt.. en bad company 2 is tegen woordig ook fucked up. spawn rapen is te easy geworden ( had zelfs eens gehad dat ik OP de enemy spawned)
Gepost door MaTriX op maandag 18 oktober, 2010 om 15:47:32 geband quote

GN "Sickness"

3492 posts
Tja ik ben het eigenlijk niet eens met de review op het single player gebied maar goed das mij mening, ik vond de SP geweldig alleen met als nadeel dat het erg kort was, vergelijken doe ik hem zeker niet met Call of Duty wat helaas in de review wel werd gedaan maar ook dat is mij mening.

Als ik dan toch vergelijken moet met Medal of Honor en Modern Warfare 2 en dan op SP gebied dan kies ik zeker voor MoH omdat je daar tenminste een verhaal kan volgen iets wat in MW2 zeker niet mogelijk was, het enige wat ik weer wel geweldig vond in MW2 is dat het af en toe een hollywood achtig scenario had.

Hij krijg van mij een 7.5, als de totale speel lengte minstens 8 uur had geweest had ik hem een 8.5 gegeven, maar goed een review blijft aan de ene kant ook een mening van de reviewer zelf en we kunnen en hoeven het natuurlijk niet altijd eens te zijn

Beoordeling van MaTriX: 7.5
Gepost door DGonlag2 op maandag 18 oktober, 2010 om 15:48:21 quote

GN "Commander"

1493 posts
Fox schreef:
psykofool schreef:
Geef mij maar Medal of Honor over MW2
mij ook. vooral omdat ik cod veel te lang gespeeld hebt.. en bad company 2 is tegen woordig ook fucked up. spawn rapen is te easy geworden ( had zelfs eens gehad dat ik OP de enemy spawned)

Ik heb anders geen problemen met bad company 2. Ik heb ook zeker liever MOH ipv COD, maar nog liever: Bad Company 2 Vietnam! Daar heb ik pas echt zin in.

Beoordeling van DGonlag2: 7.5
Gepost door Phil op maandag 18 oktober, 2010 om 15:50:45 quote

CN Crew

805 posts
Dit is wel erg laag, ik had hoger verwacht.
Gepost door killingdj0 op maandag 18 oktober, 2010 om 15:51:52 quote

GN "Commander"

1258 posts
de meeste sites geven het een 7.5 of een 8 maar je moet nooit omdat het een slecht punt heeft niet proberen want iedereen verschilt

btw ik geef het een 8 geen 10 was een fout

Beoordeling van killingdj0: 10
Gepost door Cirdan op maandag 18 oktober, 2010 om 15:52:55 quote

GN "Cryptic Destine"

4697 posts
Gelukkig dat ik het niet gekocht heb Zo het vandaag ophalen, alleen toch niet gedaan doordat het zo slecht weer is hier -_- '

Ik wacht wel op CoD Daar heb ik tot nu toe altijd goed vermaakt met elke deel van CoD

Gepost door DGonlag2 op maandag 18 oktober, 2010 om 15:53:39 quote

GN "Commander"

1493 posts
killingdj0 schreef:
de meeste sites geven het een 7.5 of een 8 maar je moet nooit omdat het een slecht punt heeft niet proberen want iedereen verschilt

Inderdaad. Het is best een redelijk leuk spel, maar het is gewoon bad company 2 met te kleine maps.

Beoordeling van DGonlag2: 7.5
Gepost door Lars2TheV op maandag 18 oktober, 2010 om 16:08:16 quote

Pacman

97 posts
Ik heb 't een 8 gegeven, met Medal of Honor is mijn shooterwereld begonnen.
Beoordeling van Lars2TheV: 8
Gepost door ckerigon op maandag 18 oktober, 2010 om 16:11:20 quote

GN "0wnz0rzer"

3825 posts
omg zown lage score??
Gepost door brend5 op maandag 18 oktober, 2010 om 16:12:23 quote

GN "Sickness"

2244 posts
Ik vind de singleplayer erg leuk en het heeft ook een leuk verhaal, het heeft alleen een snel einde. Wat erg jammer is want kwa levels hadden ze er veel meer uit kunnen halen. Op Multiplayer gebied is het soms gewoon niet leuk door de vele spawn kills en de te kleine levels. maar de nubetoobs die vallen reuze mee hoor je heb echt veel meer skills nodig om een kill uit een noobtube te halen dan in Call of Duty. Maar waar iedereen de fout in gaat is dit spel vergelijken met Call of Duty, want dan word het echt een minder spel. en dan word de multiplayer er ook niet beter op, dit spel heeft gewoon een ander vibe als Call of Duty en het is dan ook niet echt te vergelijken. en wat ik uit deze review op maak is dat er veel word geredeneerd uit de slechte punten en dat er niet veel aandacht word besteed aan de goed punten. Erg jammer had toch wat beters verwacht van deze review. Ik geef het spel nu een 7.5 maar misschien dat het met een paar patches wel hoger word.
Beoordeling van brend5: 7.5
Gepost door Nukacola01 op maandag 18 oktober, 2010 om 16:13:03 geband quote

Pong

36 posts
Deze ga ik heus nog wel eens kopen maar nu nog niet.
Gepost door superboer1986 op maandag 18 oktober, 2010 om 16:18:15 quote

Prince of Persia

121 posts
Vind het ook echt slechte game, had er veel meer van verwacht!...MP is kut, veel t kleine maps, spawn kils is fucking irritant, vind ook dat je maar weinig vrij kan spelen :S de SP was helemaal drama, zag er allemaal wel goed uit enzo, maar het was wel erg simpel en veel te kort. ik had gehoopt op het niveau van MOH:AA, wat in mijn ogen nog steeds de beste online shooter ooit is (A) haha. ben gewoon zwaar teleurgesteld, ga hem gewoon weer inleveren bij Gamemania als Black Ops uitkomt.
Beoordeling van superboer1986: 6
Gepost door TwanStins op maandag 18 oktober, 2010 om 16:18:39 geband quote

GN "Ultima"

1680 posts
In deze review worden echt alle woorden uit mijn mond gehaald, al vind ik de multiplayer toch nog best leuk. Ik hoop echt dat er een lawine aan patches overheen wordt gegooit, anders ben ik bang dat deze game snel stof gaat happen.
Gepost door Extremegamer op maandag 18 oktober, 2010 om 16:27:33 geband quote

GN "Sickness"

2027 posts
wat een *** spel zeg, black ops ftw
Beoordeling van Extremegamer: 0.5
Gepost door TwanStins op maandag 18 oktober, 2010 om 16:28:23 geband quote

GN "Ultima"

1680 posts
brend5 schreef:
Reactie van Brend5.
Aan de ene kant ben ik het met je eens, de singleplayer had een goed gevoel. Maar wanneer je in een dorpje als een moderne ninja iedereen stil uitschakeld en het tot een vuurgevecht komt, waarna je 5 minuten later weer stealthy aan de slag kan gaan, neemt dat toch een bepaald gevoel weg. Ook zien in sommige stukken taliban strijders jou wel terwijl jij je night vision nodig hebt, als je net naast een tank schiet zie je de vonken er nog vanaf vliegen, wanneer je een granaat buiten een dorpje gooit reageert geen hond, en zo kun je nog wel even doorgaan. Hou je niet van scripted games? Koop deze dan absoluut niet!
Gepost door soulzx3 op maandag 18 oktober, 2010 om 16:28:28 quote

GN "Commander"

1097 posts
heb de SP niet gespeeld, maar zoals ik de MP Beta en de MP heb ervaren doet het alles nét niet...
Beoordeling van soulzx3: 7
Gepost door desxeon op maandag 18 oktober, 2010 om 16:34:32 quote

GN "Commander"

1425 posts
Ik vind dit juist een geslaagde game, het had natuurlijk wel beter op Mp en Sp gebied kunnen zijn maar de Single-player was fantastisch en de Multi-player speelt lekker weg, dus voor mij is ie geslaagd en leuk.
Beoordeling van desxeon: 8.5
Gepost door Hotshot op maandag 18 oktober, 2010 om 16:42:20 quote

Duke Nukem

431 posts
Ik heb hem omgeruild voor een playstation network €50 kaart en een film, hij faalt echt zwaar. Zoveel hype om iets als dit!
Gepost door DGonlag2 op maandag 18 oktober, 2010 om 16:43:28 quote

GN "Commander"

1493 posts
extremegamer schreef:
wat een *** spel zeg, black ops ftw

Zo erg is het nou ook weer niet... Geef het wel een eerlijke kans.

Beoordeling van DGonlag2: 7.5
Gepost door ChielB op maandag 18 oktober, 2010 om 16:49:43 quote

Eindredacteur

10324 posts
Het blijft natuurlijk gewoon de mening van één persoon, en het is een review van de PC-versie. Het is echter wel knap om deze al met Black Ops te vergelijken, die pas over een paar weken speelbaar is.
Gepost door Carlzz op maandag 18 oktober, 2010 om 16:56:58 quote

GN "Die Hard"

519 posts
ik vind hem juist erg goed de multiplayer is ook leuk!
Beoordeling van Carlzz: 9
Gepost door Supreme Link op maandag 18 oktober, 2010 om 17:01:47 quote

CN Crew

5804 posts
Wel erg jammer dat de singleplayer en de multiplayer in grafisch opzicht volledig van elkaar verschillen. De multiplayer maakt gebruikt van DirectX11 en de singleplayer lijkt gebruik te maken van DX9, verder valt er in de opties niet eens wat aan te passen aan bijvoorbeeld anti aliasing. Je kan slechts kiezen voor on/off... Ik vind het zeer bedriegelijk van EA dat ze in allerlei trailers de singleplayer wel op hoge grafische kwaliteit laten zien (DX11?) vergelijk :

http://www.youtube.com/watch?v=652HTxoZ6_I -> Trailer versie

http://www.youtube.com/watch?v=0xlXr5ue9h8&feature=related -> Gameplay versie

Daarom raad ik spelers die deze game om de singleplayer kopen hier geen 60 euro aan te verspillen. Dat is deze game(singleplayer) helaas niet waard.

Ik snap niet waarom er in de review verder niks word uiteengezet over het (grafisch) verschil tussen de single en multiplayer.

Beoordeling van Supreme Link: 6.5
Gepost door Nukacola01 op maandag 18 oktober, 2010 om 17:02:23 geband quote

Pong

36 posts
ChielB schreef:
Het blijft natuurlijk gewoon de mening van één persoon, en het is een review van de PC-versie. Het is echter wel knap om deze al met Black Ops te vergelijken, die pas over een paar weken speelbaar is.
Maar moet je dan een 0.5 als score geven? het is dat die er geen 0.0 voor kan geven.
Gepost door N360Gamer op maandag 18 oktober, 2010 om 17:02:34 quote

GN "Die Hard"

873 posts
extremegamer schreef:
wat een *** spel zeg, black ops ftw
Wat een *** reactie zeg, ooit van argumenten gehoord? En jouw cijfer is nog dommer als je reactie...
Gepost door nickykolkie op maandag 18 oktober, 2010 om 17:17:33 quote

GN "Commander"

1337 posts
extremegamer schreef:
wat een *** spel zeg, black ops ftw
ik heb niet echt het idee dat je het gespeeld hebt
Beoordeling van nickykolkie: 7
Gepost door MaTriX op maandag 18 oktober, 2010 om 17:40:38 geband quote

GN "Sickness"

3492 posts
extremegamer schreef:
wat een *** spel zeg, black ops ftw

Kijk dit vind ik nou echt knap, hoe kan je nu een spel vergelijken met een titel die nog niet uit is laat staan speelbaar.

Dat je het een *** spel vind ok das jou mening maar onderbouw die mening dan eens en vergelijk het niet met een spel wat nog niet uit is.

Beoordeling van MaTriX: 7.5
Gepost door Carcass op maandag 18 oktober, 2010 om 17:43:09 quote

GN "Die Hard"

619 posts
Wel balen als ik zo die review lees..

Ik krijg hem morgen binnen en hoop er toch wel ietwat lol aan te gaan beleven..

Me dunkt dat ze beter nog een half jaar hadden kunnen zitten schaven aan de game en dan iets degelijkers neer kunnen zetten.. Helemaal als dit de game moet zijn die moh weer terug op de kaart moet gaan zetten..

Afijn we zullen het meemaken..

Gepost door Dude... op maandag 18 oktober, 2010 om 18:04:12 quote

GN "Die Hard"

937 posts
ik snap niet waar er over gezeurd word. de comeback van medal of honor is geslaagd, miss niet helemaal perfect maar met een singleplayer die IK beter vind dan medal of honor, en ik vind de multiplayer erg leuk. niet zo traag als BC2 maar ook niet zo camperig of snel als MW2
Beoordeling van Dude...: 8.5
Gepost door PsYkOfOoL op maandag 18 oktober, 2010 om 18:06:15 quote

Duke Nukem

484 posts
De multiplayer lijkt me niet zo intressant omdat black ops komt en ik weet vanmezelf dat 't na een week over 3 saai wordt.
Gepost door TwanStins op maandag 18 oktober, 2010 om 18:10:45 geband quote

GN "Ultima"

1680 posts
Dude... schreef:
ik snap niet waar er over gezeurd word. de comeback van medal of honor is geslaagd, miss niet helemaal perfect maar met een singleplayer die IK beter vind dan medal of honor, en ik vind de multiplayer erg leuk. niet zo traag als BC2 maar ook niet zo camperig of snel als MW2
Niet zo camperig en snel?! Hebben we het wel over dezelfde game ?
Gepost door ReinsNL op maandag 18 oktober, 2010 om 18:23:00 quote

Sub Zero

367 posts
Ik ben het HELEMAAL niet eens met deze review.

Waarschijnlijk is dit spel gereviewed door een COD fan.

Beoordeling van ReinsNL: 9
Gepost door Gamer4Ever-NL op maandag 18 oktober, 2010 om 18:33:17 quote

GN "Sickness"

4958 posts
Er zijn wel veel (spel) fouten gemaakt zeg Het is 'Opposing Forces' geworden dus haal het woord Taliban er maar snel uit.
Gepost door RoHoutje op maandag 18 oktober, 2010 om 19:00:23 quote

GN "Sickness"

2009 posts
Die 6.5 is verdiend. Medal of Honor is een te gekke game maar draait alleen om the US Army en de sp is altijd vrij kort.
Beoordeling van RoHoutje: 7
Gepost door ChielB op maandag 18 oktober, 2010 om 19:25:38 quote

Eindredacteur

10324 posts
ReinsNL schreef:
Ik ben het HELEMAAL niet eens met deze review. Waarschijnlijk is dit spel gereviewed door een COD fan.
Jonah is eerder Bad Company-fan dan CoD-fan, dus daar zal het sowieso niet mee te maken hebben.
Gepost door Pixelyser op maandag 18 oktober, 2010 om 19:41:52 quote

Prince of Persia

126 posts
Ben het niet eens met de 6,5 Had van mij gerust een puntje meer mogen zijn. Heb de game al aangeschaft op de ps3 en vind de multiplayer leuker dan bbc2 (maar dat is mijn persoonlijke mening). De singleplayer is inderdaad iets te kort, maar niet om over wakker te liggen. Ik vond dat je de singleplayer goed kon volgen. Ik weet niet hoe ik het moet beschrijven, maar op bepaalde momenten , bijvoorbeeld de missies in de besneeuwde bergen, had ik echt het gevoel dat ik midden in een hedendaagse oorlog was beland, (Dice zorgt er hier voor dat je je veel meer inleeft in het personage dan de makers van MW2) ik geef graag toe dat dit raar is uitgelegd Overigens de singleplayer was goed ( groot pluspunt gaat naar het geluid) Dan heb je nog de multiplayer, deze is in mijn ogen echt wel top. De multiplayer heeft medal of honor weer 'op de kaart gebracht' Als iedereen dan toch vergelijkt met MW2 dan vind ik de maps van medal of honor veel beter. Afwisselend van gewone middelmatige maps tot echt grote maps. Van de sneeuwtoppen tot in de zanderige vlakten van afghanistanan. Echt een prachtig staaltje 'mapmaken' is hier neergezet. De wapens zijn er ook prachtig uit, waarbij je (naargelang je levels stijgt) altijd maar nieuwe 'accecoires' ter beschikking krijgt ( zoals bijvoorbeeld silencer, extra magazijn, enz...). Ik moet wel toegeven, de dingen die je kan vrijspelen zijn niet echt uitgebreid ( in vergelijking met MW2). Ik dacht ook eerst hem niet te kopen, wegens sommige scores dat ze spel geven. Maar ik heb er zeker GEEN spijt van en ben er van overtuigd verder te spelen met de multiplayer, zelfs als black ops er is. Groetjes Pixelyser
Gepost door Houserz op maandag 18 oktober, 2010 om 20:02:47 quote

GN "Commander"

1299 posts
Ik ben het er wel mee eens, het spel had veel meer kunnen zijn dan wat het was, en grafisch vond ik het ook erg teleurstellend
Gepost door gameshark op maandag 18 oktober, 2010 om 20:28:02 quote

GN "Sickness"

2256 posts
extremegamer schreef:
wat een *** spel zeg, black ops ftw
Wat ben jij een **** zeg! hele score naar de knoppe, zal ik dat eens bij black ops gaan doen!!

OT: Deze game is niet alleen voor PC waarom staat er dan zo'n icoontje voor? however, ik vind het een leuk spelletje online is er wel veel lag maar wel aardig, MW2 zuigt, en hij lijkt wel een beetje op MW2 en dat vind ik dan weer minder, de SP is wel aardig en biedt kwa verhaal wel iets nieuws, Taliban. verder is het wel erg scripted, maar om MW2 een 9 te geven en dit dan een 6,5 dat slaat nergens op! dan verdient MW2 ook een -6,5. maarja dat is dan weer mijn mening, en dat telt niet. verder een mooie review hoor Jonah niks persoonlijks maar met de score ben ik het niet helemaal eens, van mij zou die een 7,9 krijgen.

Beoordeling van gameshark: 8
Gepost door R1chardTM op maandag 18 oktober, 2010 om 20:46:24 quote

Eindredacteur

3911 posts
[quote:1="gameshark"]
extremegamer schreef:
OT: Deze game is niet alleen voor PC waarom staat er dan zo'n icoontje voor?

Omdat dit een PC-review is.

Beoordeling van R1chardTM: 6.5
Gepost door gameshark op maandag 18 oktober, 2010 om 20:57:11 quote

GN "Sickness"

2256 posts
[quote:1:1="R1chard"]
gameshark schreef:
extremegamer schreef:
..
Omdat dit een PC-review is.
oke, nou hij klopte aardig als je het met consols vergeleek, bedankt
Beoordeling van gameshark: 8
Gepost door GENERAL_DS op maandag 18 oktober, 2010 om 21:10:38 quote

GN "Ultima"

1834 posts
MaTriX schreef:
extremegamer schreef:
wat een *** spel zeg, black ops ftw
Kijk dit vind ik nou echt knap, hoe kan je nu een spel vergelijken met een titel die nog niet uit is laat staan speelbaar. Dat je het een *** spel vind ok das jou mening maar onderbouw die mening dan eens en vergelijk het niet met een spel wat nog niet uit is.

oh ja, daarom spelen een aantal vrienden uit mijn vriendenlijst op het psn ook al medal of honor tm

Beoordeling van GENERAL_DS: 6.5
Gepost door R1chardTM op maandag 18 oktober, 2010 om 21:14:50 quote

Eindredacteur

3911 posts
GENERAL_DS schreef:
MaTriX schreef:
extremegamer schreef:
..
Kijk dit vind ik nou echt knap, hoe kan je nu een spel vergelijken met een titel die nog niet uit is laat staan speelbaar. Dat je het een *** spel vind ok das jou mening maar onderbouw die mening dan eens en vergelijk het niet met een spel wat nog niet uit is.
oh ja, daarom spelen een aantal vrienden uit mijn vriendenlijst op het psn ook al medal of honor tm
Jup, maar Black Ops nog niet. Je moet de vraag wel goed LEZEN.
Beoordeling van R1chardTM: 6.5
Gepost door ShadyXL op maandag 18 oktober, 2010 om 23:55:34 quote

GN "Ultima"

1550 posts
Mooie review. Ik ben er mee eens met de meeste dingen.

Ik denk toch dat Black Ops het gaat maken dit keer. (geen fanboy ofzo)

Beoordeling van ShadyXL: 7
Gepost door UberProSure op dinsdag 19 oktober, 2010 om 09:37:27 quote

GN "Die Hard"

664 posts
Ik denk dat de mensen die Modern Warfare 2 hebben gespeeld en of ook nog Battlefield Bad Company 2, dat ze inderdaad dit zeggen: 'Been there, done that'-gevoel.. En dat is het grootste probleem voor medal of honor denk ik, hoewel bij de beta, je wapens kunt aanpassen dat dat weer een pluspunt word
Gepost door UberProSure op dinsdag 19 oktober, 2010 om 09:39:21 quote

GN "Die Hard"

664 posts
[quote:1:1="R1chard"]
gameshark schreef:
extremegamer schreef:
..
Omdat dit een PC-review is.
lold, you've got eyes to read..
Gepost door rogier1976 op dinsdag 19 oktober, 2010 om 12:17:08 quote

Pacman

87 posts
Ik heb het gevoel dat de reviewer te kort MP gespeeld heeft. De punten van kritiek kloppen maar als de teams gebalanceerd zijn heb je bijna geen last van spawn killing. Ik vind de levels als Helmand Valley en airport juist hele goede mappen. En het chaotische gevoel van het vechten in de steden zorgt er voor dat je meer van uit een cover gaat aanvallen/verdedigen. Wat ik mis is een squad systeem om in ieder geval het goed zichtbaar zijn van waar je "friends" zijn om elkaar te helpen. Ik vind een 6,5 toch echt te laag. Geef het dan een 7,5 met een hoger cijfer in het vooruitzicht als er gepatched is.
Gepost door Willy92 op woensdag 20 oktober, 2010 om 11:44:43 quote

Pong

37 posts
ik vindt Medal of honor een geweldige game. de SP is wel kort maar wel mooi en leuk. de MP is zeker wel goed ik vindt als je echt grote mappen hebt wel vervelend spelen vindt ik. alleen je hebt wel last van spawn kill marja dat heb je bijna in ieder MP shooter. van bad company 2 weet ik het niet nog nooit gespeeld maar heb wel alle delen van call of duty en MoH en toch blijf ik MoH beter vinden. vooral deze game. marja je kunt ze niet echt vergelijken heb MoH: AA heel veel gespeeld maar omdat MoHs die der na zijn gekomen niet lang of veel online werden gespeeld ben ik toch CoD 4 gaan spelen CoD 5 was een drama en CoD 6 is wel goed alleen speelt het niet zo lekker als Deze MoH en CoD 4. nu nog wachten op CoD black ops. en battlefield. wil nog wel bad company 2 gaan kopen. Dit is mijn mening en ik geef de game een 8.5 geen 9 dus
Beoordeling van Willy92: 9
Gepost door gameshark op woensdag 20 oktober, 2010 om 21:38:08 quote

GN "Sickness"

2256 posts
Willy92 schreef:
ik vindt Medal of honor een geweldige game. de SP is wel kort maar wel mooi en leuk. de MP is zeker wel goed ik vindt als je echt grote mappen hebt wel vervelend spelen vindt ik. alleen je hebt wel last van spawn kill marja dat heb je bijna in ieder MP shooter. van bad company 2 weet ik het niet nog nooit gespeeld maar heb wel alle delen van call of duty en MoH en toch blijf ik MoH beter vinden. vooral deze game. marja je kunt ze niet echt vergelijken heb MoH: AA heel veel gespeeld maar omdat MoHs die der na zijn gekomen niet lang of veel online werden gespeeld ben ik toch CoD 4 gaan spelen CoD 5 was een drama en CoD 6 is wel goed alleen speelt het niet zo lekker als Deze MoH en CoD 4. nu nog wachten op CoD black ops. en battlefield. wil nog wel bad company 2 gaan kopen. Dit is mijn mening en ik geef de game een 8.5 geen 9 dus
ikheb m net uitgespeeld en ik moet zeggen het verhaal is wel erg ripp off van cod en bfbc enzo maar hij was heftig jonge ik had ff zo'n klap in mn face gevoel. echt heftig wat dat betreft is het wel een aanrader
Beoordeling van gameshark: 8
Gepost door Willy92 op donderdag 21 oktober, 2010 om 13:19:15 quote

Pong

37 posts
Ja da klopt ik heb hem nog niet uitgespeeld maar vindt hem echt heftig er zit wel een bietje rip off in maar het is toch iets anders als CoD. over battlefield weet ik niet want dat heb ik nog niet gespeeld nog niet
Beoordeling van Willy92: 9
Gepost door Cyb3rp3n0zah op donderdag 21 oktober, 2010 om 14:39:58 quote

Sub Zero

360 posts
goeie review ben t met de min punten vooral eens bin there done that gevoel, voorspelbare enemy en t gewacht op je squad idd, al om al heb k wel genoten van dit spel de singleplayer gaf me wel de drang om verder te spelen nu k t uitgespeeld heb tog maar weer lekker BAD COMPANY 2 online game
Beoordeling van Cyb3rp3n0zah: 8
Ga naar pagina: 1, 2 volgende »
Inloggen
Zoeken

Zoek resultaten:

Advertentie

Game details

PC review
Medal of Honor packshot
GN score: 6.5
Bezoekers score (146): 7.9
Geef hier jouw score:
Toevoegen aan:
Advertentie
Sluiten X

Wolfenstein: The New Order

Check de trailer

Lees de volgende artikelen

Screenshots

Bestel nu Wolfenstein: The New Order

Vanaf € 59,99 Bestel
Prijs nog onbekend Bestel

Screenshots

  • Medal of Honor screenshot nr. 1
  • Medal of Honor screenshot nr. 2
  • Medal of Honor screenshot nr. 3
  • Medal of Honor screenshot nr. 4
  • Medal of Honor screenshot nr. 5
  • Medal of Honor screenshot nr. 6
  • Medal of Honor screenshot nr. 7
  • Medal of Honor screenshot nr. 8