Cheats

Destiny The Taken King tips en tricks cheats - Hints en tips voor Xbox One

Zoek in alle cheats: Platform:  
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0123...
PLATFORM: Xbox One
TOEGEVOEGD DOOR: Michiel Brunsveld
OP: 23 september 2015

Sinds de release van de uitbreiding The Taken King is er veel veranderd in de wereld van Destiny. Hieronder vind je diverse tips en tricks die je helpen om je Guardian zo sterk mogelijk te maken en te overleven in de vernieuwde spelwereld.

Level 40 en Light Level 300
Sinds The Taken King gaat het levelen op een meer traditionele manier. Puur door te spelen verdien je ervaring en kan je vanzelf het maximale level 40 bereiken. Je bent er dan nog niet, want naast je gewone level bestaat er ook nog steeds Light Level. Deze waarde is gebaseerd op het niveau van je wapens en armor. Voor sommige missies op een hogere moeilijkheidsgraad en bijvoorbeeld de Nightfall Strike is een bepaald Light Level vereist, dus zorg dat je voldoende krachtige wapens en armor probeert te verzamelen. Het spelen van Strikes en de diverse raids levert je altijd wel meerdere wapens, armor en vaak wat engrams op om te verzilveren bij de Cryptarch.

Nieuwe en oude Exotics
Alle exotische wapens en armor die je voorheen hebt verzameld, zijn sinds de release van The Taken King ineens veel minder krachtig. Een maximaal gepgrade IceBreaker of Gjallarhorn heeft nog maar een aanvalswaarde van 170, terwijl hele eenvoudige wapens in The Taken King al snel de 200 aantikken. Vrees niet! Via een kiosk, te vinden in de ruimte met de Vanguards in de Tower, kan je je oude Exotics upgraden. Dit kost je 1 Exotic Shard en 2500 Glimmer. Je nieuwe Exotische wapen krijgt dan 160 als startwaarde, maar vanaf dat punt kan je weer een heel stuk verder levelen. Zo zijn ook al je trouwe vuurwapens nog prima te gebruiken in The Taken King. Je zal er alleen weer even wat moeite voor moeten doen.

Vergeet de Bounties niet
Dankzij Bounties (opdrachten) kan je veel leuke extra's verdienen, zoals nieuwe uitrusting of ervaring. Vergeet niet bij de diverse Vendors verschillende Bounties te activeren. Zo kan je al spelende vrijwel ongemerkt extraatjes bemachtigen.

Exotics farmen
De uitbreiding The Taken King bevat ook (zolang ontwikkelaar Bungie er niets aan doet) enkele trucjes om snel Exotics te kunnen verzamelen. De sleutel tot dit succes zijn de Three of Coins, die je via Xr kunt bemachtigen. Zorg dat je in het weekend (wanneer Xr in n van de sociale plekken van de spelwereld te vinden is) Three of Coins bij hem koopt. Als je deze activeert, neemt de kans steeds meer toe dat een Ultra of ander level boss een Exotic engram zal droppen als je hem verslaat. Ga vervolgens naar de missie Scourge of Winter en vecht je een weg tot het eindgevecht met Draksis. Blijf buiten de kamer en gebruik een sniper om hem tot circa 20 procent te verzwakken. Neem vervolgens een raketwerper en blaas in n keer Draksis en jezelf op. Hij zal een exotic engram droppen, die je ook na je dood alsnog kunt oppakken. Na je dood start je weer voor de kamer (waar nu 1 exotic engram ligt). Herhaal het vorige totdat je zonder Three of Coins zit, of zonder munitie voor je raketwerper. Vervolgens raap je alle Exotic engrams op en kan je een lading verzilveren bij de Cryptarch.

Zoek vrienden
Een algemene tip, maar zorg dat je de activiteiten met meerdere spelers doet. Het is sowieso leuker, vooral met bekenden, maar je krijgt er vaak meer loot van dan gewone missies die je ook in je eentje kunt doen. De hogere niveaus Prison of Elders, de Strikes, Nightfall Strike en raids zijn ideaal. Sowieso zijn dit de leukste activiteiten in de game, maar met een groepje kan je leuk samenwerken en snel toffe loot bemachtigen. Vrees niet als je weinig bekende vrienden hebt die Destiny spelen. Via websites als the100.io en www.destinylfg.net kan je prima nieuwe vrienden zoeken om een Fireteam mee te vormen.

Inloggen
Zoeken

Zoek resultaten:

Advertentie
De animaties van Mass Effect, Daniel en Peter | GamersNET RADIO #355, zaterdag 18 maart 2017
Win de G203 Prodigy gaming muis! | Unboxing + Give-away
Win een Razer Ornata Chroma toetsenbord! | Abonnee give-away
GN Kalender: Maart 2017
Steun je vrienden van GamersNET
Download de GamersNET Chrome-extensie en mis nooit meer een nieuwsbericht!
Advertentie