Cheats

DOOM Cheats en Easter Eggs cheats - Hints en tips voor PC

Zoek in alle cheats: Platform:  
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0123...
PLATFORM: PC
TOEGEVOEGD DOOR: Michiel Brunsveld
OP: 17 mei 2016

De nieuwe DOOM kent uiteraard ook volop cheats, tricks, walkthroughs, hints, easter eggs en heel veel andere verborgen extra's. Bekijk diverse DOOM cheats hieronder.

Unlock klassieke DOOM levels
In elk van de 13 missies is een klassiek DOOM level te vinden. Om deze levels vrij te spelen, dien je een verborgen hendel te vinden. Als je de hendel gevonden en geactiveerd hebt, zal een geheime deur in de buurt open gaan. Via die deur kan je, tijdens je missie, een stukje van het klassieke level spelen. Het volledige klassieke level kan je spelen via het CLASSIC MAPS mission menu, te vinden in het hoofdmenu van de game. De gouden tip hierbij is om in missies de 'logische' route af en toe te verlaten. Vaak vind je hendels en andere extra's door de gebaande paden even te verlaten en de omgeving goed te verkennen.

Unlock de mini-game Demon Destruction
In de game zit een bijzondere mini-game verborgen, namelijk Demon Destruction. In missie 9 "Lazarus" bezoek je Lazarus Labs. De mini-game is verborgen in de ruimte met een graftombe. Aan de linker zijde van deze tombe is een computer, waar interactie mee mogelijk is. Klassieke DOOM muziek zal spelen en de mini-game start. Het is een soort Candy Crush, maar dan met demonen!

Unlock de mini-game Super Turbo Turkey Puncher 3
Er is nog een mini-game in missie 9 te vinden. Op een gegeven moment ga je van de Weapons Division naar Lazarus Labs met een lift. Als je uit de lift gaat, zie je de mini-game direct tegenover je. Het is in de MIXON hal, waar grijze opslagblokken gestapeld staan in de hoek. Spring over deze blokken om een arcade-kast te vinden, met daarop de iconische mini-game Super Turbo Turkey Puncher 3.

Ultra-Nightmare moeilijkheidsgraad
Wil je jezelf nog meer pijnigen? Zorg dan dat je de Ultra-Nightmare moeilijkheidsgraad vrijspeelt. In het begin heb je 'slechts' Nightmare als maximaal niveau om te kiezen. Om de meest extreme Ultra-variant vrij te spelen, dien je de campaign te voltooien tot het einde van missie 6 "Into the Fire". Dit mag op elke moeilijkheidsgraad. In Ultra-Nightmare is er sprake van 'perma-death': als je dood gaat in de game, is dat ook meteen game over. Daarnaast zijn alle pickups (health, armor en dergelijke) minder krachtig en ben je na 1 of 2 rake schoten dood.

New Game Plus (New Game +)
Het vrijspelen van New Game Plus doe je door gewoon de Campaign Mode uit te spelen. Je kunt vervolgens elke missie uit de campaign nogmaals spelen, maar dan met al je wapens en upgrades!

Inloggen
Zoeken

Zoek resultaten:

Advertentie
Hoe overleef ik met (of zonder) microtransacties? | GamersNET RADIO #380, zaterdag 18 november 2017
Win een gigantisch vette XCOM 2-poster in XCOMderdag! | Prijsvraag
GN Kalender: November 2017
WIN Cappy van Super Mario Odyssey | Prijsvraag
Download de GamersNET Chrome-extensie en mis nooit meer een nieuwsbericht!
Advertentie

Meest bekeken cheats