Auteur : Lars Goossens woensdag 30 maart 2005 om 15:48:52

Hillary Clinton wil $90 miljoen dollar voor onderzoek effecten games

$90 miljoen dollar. Dat is het bedrag dat senator en voormalig First Lady Hillary Clinton samen met de republikeinen Rick Santorum en Sam Brownback beschikbaar wil stellen voor een grootschalig onderzoek. Hierbij moet worden onderzocht of gewelddadige games slecht zijn voor mensen, met de nadruk op de jeugd.
    "Children are playing a game that encourages them to have sex with prostitutes and then murder them," she said in a statement on the issue. "This is a silent epidemic of media desensitisation that teaches kids it's OK to diss people because they are a woman, they're a different colour or they're from a different place."
Hillary noemt in het bijzonder Grand Theft Auto dat volgens haar de jeugd ernstige schade toebrengt aan de waarden en normen van kinderen. Politiek analisten voorspellen dat Hillary Clinton hier een punt maakt wat goed bij de republikeinen zou vallen, wat handig uitkomt aangezien de in 2008 zich beschikbaar wil stellen voor de presidentsverkiezingen. Wie het weet mag het zeggen, maar praat Hillary Bush om en krijgt ze die $90 miljoen?
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Onweersub op woensdag 30 maart, 2005 om 15:52:05 quote

Sub Zero

318 posts
Wat een gezeik toch altijd om Grand Theft Auto, dan meot je toch echt bij de winkels en ouders zijn die het toestaan een kind het te laten spelen..ze kunnen het geld beter storten op een goed doel ofzo..
Gepost door Oranje op woensdag 30 maart, 2005 om 16:08:05 quote

GN "Commander"

1015 posts
Nee, ze heeft misschien wel gelijk, ik bedoel, ouders zijn niet zo slim, en anders gaan kinderen geld jatten en het zelf kopen.
Gepost door Flippow op woensdag 30 maart, 2005 om 17:01:03 quote

GN "Metal Head"

2709 posts
Wat een gezeik over GTA mn ouders weten dat ik het speel en zien er geen probleem in. Ja ze zeiken dat ik "meisjes" dingen moet doen
Gepost door Paolo op woensdag 30 maart, 2005 om 17:08:03 quote

GN "Commander"

1327 posts
Ik vind dat ze wel overdreven veel geld ervoor vraagt.
Gepost door ThaJawz op woensdag 30 maart, 2005 om 17:35:01 quote

Prince of Persia

109 posts
flippow, ben je een meisje dan?
Gepost door meatball op woensdag 30 maart, 2005 om 17:40:05 quote

GN "Die Hard"

782 posts
dat mens hadden ze gelijk moeten opknopen toen ze uit de k*t van haar moeder kwam
Gepost door gamer112 op woensdag 30 maart, 2005 om 17:43:03 quote

GN "Commander"

1395 posts
jezus als je ouders het niet willen of je weet zelf dat je er niet tegen kan dan koop je toch al niet z'n spel
Gepost door Flippow op woensdag 30 maart, 2005 om 18:46:04 quote

GN "Metal Head"

2709 posts
@ Tha Jawz Ja ik ben een meisje
Gepost door Guest op woensdag 30 maart, 2005 om 18:52:04 geband quote

GN "Sickness"

16777214 posts
Wat maakt dat uit dan ThaJawz? Ja oke, je ziet het niet vaak dat een meisje zooo van gamen houd en ook niet dat meisjes GTA spellen spelen.
Gepost door Paolo op woensdag 30 maart, 2005 om 18:53:05 quote

GN "Commander"

1327 posts
Er zijn altijd uitzonderingen he.
Gepost door +..The sOldiier_-- op woensdag 30 maart, 2005 om 19:02:04 quote

Pong

23 posts
90 miljOen ..Pff Rijk stOm mens..is ze knap?
Gepost door +..The sOldiier_-- op woensdag 30 maart, 2005 om 19:03:02 quote

Pong

23 posts
Kijk::voormalig First Lady Hillary Clinton .. z0u knap mOete zijn dan..tOg?
Gepost door +..The sOldiier_-- op woensdag 30 maart, 2005 om 19:05:05 quote

Pong

23 posts
SORRYYYY SORRYYYYYYYYYY..dOM FOUTJE!..NIET ER OP LETTEN GRAAG!!!!!!!!
Gepost door +..The sOldiier_-- op woensdag 30 maart, 2005 om 19:42:00 quote

Pong

23 posts
h0u mn mOnd wel..dOei
Gepost door _roy_ op woensdag 30 maart, 2005 om 20:14:04 quote

GN "Die Hard"

838 posts
met haar geld is alles wel te koop, dus als ze dr niet uit ziet, koop je gewoon een hoer, en als ze dat zonde vind, schiet je die hoer tog gewoon dood, pak je zo je geld weer trug, zo ben k teminste opgegroeid Go GTA
Gepost door Klaasvaak op woensdag 30 maart, 2005 om 20:42:04 quote

GN "Commander"

1003 posts
ik vind dat mensen zelf niet zo dom zijn om gta na te gaan doen howr... en anders was er vast wel een of ander boek geweest waarin iemand een hoer neerschiet, en dan haar geld pakt, en dan zoude mensen dat na doen, en dan kan hillary dinges leuk een onderzoek over de invloed van boeken gaan starten, maar omdat dat meer tijd kost, er natuurlijk wel het dubbele voor gaan vragen...
Gepost door d@nny op woensdag 30 maart, 2005 om 20:56:02 quote

Sub Zero

312 posts
Hoe wil ze die games gaan "testen" door te ze gaan spelen of heeft ze er vrijwillegers voor nodig (dan heeft ze alvast een aanmelding )
Gepost door holyyurk op woensdag 30 maart, 2005 om 21:17:03 quote

Pong

37 posts
wat een sukkel is die Clinton, films zijn net zo gewelddadig als games, en waarom doet hij daar geen onderzoek over. En van films krijg je ook geen moordneigingen hoor! wat een (......) sukkel
Gepost door _roy_ op woensdag 30 maart, 2005 om 21:30:00 quote

GN "Die Hard"

838 posts
hahahhaha het is een vrouw hoor, en jij noemt haar dom
Gepost door Oranje op donderdag 31 maart, 2005 om 16:52:02 quote

GN "Commander"

1015 posts
@ Klaasvaak: Wat dacht je van Amerika, daar wordt om de dag iemand vermoord, omdat ie dat heeft geleerd van GTA.
Gepost door Klaasvaak op vrijdag 1 april, 2005 om 16:15:03 quote

GN "Commander"

1003 posts
@IHESM

dat was anders ook zo geweest van een film ofzo... en het zijn games... kijk maar in mijn punisher-ding [img]http://www.gamersnet.nl/phpBB/viewtopic.php?t=6191[/img] op het forum als je de rest van de tegenargumenten wil zien...

Ga naar pagina: 1