Auteur : Jens Olsthoorn dinsdag 12 december 2006 om 18:44:20

Polskoordjes van de Wiimote al verbeterd?

Bron: Eurogamer
We horen het de laatste dagen uit alle hoeken en gaten; de vele negatieve kritieken over het koordje van de Wiimote. Het polsbandje zou veel te snel breken en door de massa's foto's van gespleten breedbeeldschermen en kapotte ramen die het internet op vliegen ontkomt Nintendo er niet aan. Het lijkt er echter op dat Nintendo stilletjes haar experimenten in een duistere kelder in AustraliŽ heeft uitgevoerd, aangezien het linker koordje van de Wiimote vers uit AustraliŽ een stuk dikker is zoals hieronder te zien is.



Nintendo UK heeft voorlopig nog geen commentaar op de foto geleverd, maar heeft wel gezegd dat ze momenteel onderzoek doen naar het breken van de koordjes om dit probleem op te lossen.

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door G-Man op dinsdag 12 december, 2006 om 19:24:01 quote

GN "Commander"

1061 posts
Als Nintendo daadwerkelijk nieuwe Wii-Motes zou gaan uitdelen met betere koortjes dan krijg je weer dat gezeur dat mensen die al een Wii hebben een nieuwe Wii-Mote willen. Dat mensen zichzelf niet in de hand hebben is niet het probleem van Nintendo, daar hebben wij mensen namelijk hersens voor gekregen om te bedenken dat je een controller vast moet houden en niet als een handbal weg moet smijten, ook al hangt ie aan een koortje...
Gepost door G-Man op dinsdag 12 december, 2006 om 19:39:02 quote

GN "Commander"

1061 posts
Zweethanden... Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar dan moet je toch ook al veel te lang bezig zijn met Wii-en? Als ik zweethanden krijg tijdens het gamen gaat dat meestal gepaard met prikkende traan-ogen, spierpijn in m'n armen van steeds dezelfde houding, 10 uur 's ochtends en knallende koppijn.
Gepost door The Chef op dinsdag 12 december, 2006 om 19:59:03 quote

Sub Zero

341 posts
volgens mij is er een kwaliteitsverschil tussen de Wiimote die bij de Wii zit en de Wiimote die bij WiiPlay zit. Als je ze naast elkaar bekijkt, is het koortje van de Wiimote van Wiiplay iets dikker.... Of dit moet toeval zijn.........
Gepost door Recon op dinsdag 12 december, 2006 om 20:06:01 quote

GN "Sickness"

2455 posts
Zweethanden was een veelgenoemde oorzaak voor het laten glippen. Maar ik zie mezelf ook niet echt snel een Wiimote door een ruit heen gooien
Gepost door Peter Stout op dinsdag 12 december, 2006 om 20:16:04 quote

GN "Sickness"

4642 posts
Ik geloof er geen zak van.
Gepost door Diede op dinsdag 12 december, 2006 om 20:53:05 quote

GN "Sickness"

2583 posts
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=1026

Gepost door Peter Stout op dinsdag 12 december, 2006 om 22:14:03 quote

GN "Sickness"

4642 posts
Diede...ben jij zo goedgelovig? Ik geloof nooit dat die koordjes kunnen breken.
Gepost door Diede op dinsdag 12 december, 2006 om 22:16:00 quote

GN "Sickness"

2583 posts
Haha ik denk 't niet, maar het filmpje wordt er niet minder grappig om
Gepost door Rijstekorrel op dinsdag 12 december, 2006 om 22:27:01 quote

GN "Sickness"

10931 posts
ik heb ook een paar keer met de wii gespeeld en ik heb geen problemen met dat pols bandje
Gepost door Maddy op dinsdag 12 december, 2006 om 23:05:03 quote

GN "Sickness"

12770 posts
Krijg je dan niet een paar van die touwtjes er bij? die worden toch smerig op den duur?? Anders gooi je er toch gewoon een veter door
Gepost door Paolo op woensdag 13 december, 2006 om 13:57:03 quote

GN "Commander"

1327 posts
Precies, vind het een beetje mierenneukerij.
Gepost door Maddy op woensdag 13 december, 2006 om 15:47:03 quote

GN "Sickness"

12770 posts
Juist Of een een heel dun sjaaltje er door..krijg je ook geen pijn in je polsen GhiGhi
Ga naar pagina: 1