Auteur : Jens Olsthoorn woensdag 13 juni 2007 om 16:16:33

Vijftienjarige jongen verdedigt PlayStation 3 met een zwaard

Bron: Eurogamer
Dat de PlayStation 3 een gewild beestje is, blijkt wel uit de onlangs verschenen verkoopcijfers die aantonen dat het systeem de snelst verkopende Sony console is. Dat het apparaat zo gewild dat is er zelfs katana's en agressieve confrontaties aan te pas komen komt vandaag maar eens naar voren door het volgende nieuwsbericht.

Een vijftienjarige gozer genaamd Damian Fernandez bracht op een doodgewone dag in Florida thuis zijn tijd door samen met zijn zus, wanneer plots het huis werd betreden door twee inbrekers. Terwijl de inbrekers bezig waren om het huis leeg te roven viel hun oog op een lege PlayStation 3 doos, waardoor zij vanzelfsprekend op zoek gingen naar Sony's console. In de tussentijd verstopte Damian zich in een kast waarna hij vervolgens met een katana zwaard vanachter een van de dieven besloop en hem op een slag op zijn borst met zijn samoeraizwaard trakteerde. De jongen bleek een bruine band in karate te hebben.

Beide dieven sloegen door dit opmerkelijke optreden van de vijftienjarige Damian op de vlucht, waarvan een van hen zich verstopte in een boom. De inbreker werd echter al snel gevonden door een politiehond en werd de volgende dag alweer vrijgelaten. De andere dief is niet meer opgepakt. Voor meer smakelijke details met videobeelden verwijzen we je door naar Local 10.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Wouter op woensdag 13 juni, 2007 om 16:21:50 quote

GN "Ultima"

1720 posts
Tja... Wat je allemaal wel niet over hebt voor je lieve consoletje.
Gepost door Nielskuhhveki op woensdag 13 juni, 2007 om 16:22:20 quote

Sub Zero

363 posts
Lol Im defending my ps3 GRRRRRR
Gepost door denjaap op woensdag 13 juni, 2007 om 16:25:29 geband quote

GN "Commander"

1061 posts
wat je allemaal niet moet lijden om een console te jatten !
Gepost door Narcist op woensdag 13 juni, 2007 om 16:27:33 quote

Moderator

4466 posts
Quote:
De inbreker werd echter al snel gevonden door een politiehond en werd de volgende dag alweer vrijgelaten

Waarom dat nou weer?

Gepost door Darkknight op woensdag 13 juni, 2007 om 16:36:16 quote

GN "Commander"

1403 posts
wahaa ik zou ook mijn xbox 360 beschermen en nog wel wat meer dingetjuhs
Gepost door Mrn. op woensdag 13 juni, 2007 om 16:48:27 quote

GN "Sickness"

2055 posts
Darkknight schreef:
wahaa ik zou ook mijn xbox 360 beschermen en nog wel wat meer dingetjuhs

Nou of ik het voor een Xbox 360 zou doen, dat weet ik nog niet .

Gepost door martyntjee op woensdag 13 juni, 2007 om 16:59:59 quote

GN "Die Hard"

860 posts
lol die dief eeft geluk dta die hem neit op ze nek raakte katana zijn onwijs scherp wat men neit over heeft voor een ps3 go boy verdedig je ps3 maar warom meteen vrij hallo diefstal blijft diefstal
Gepost door Sp33dy op woensdag 13 juni, 2007 om 17:15:36 quote

Prince of Persia

165 posts
Ik denk dat die gast er heel lang voor heeft gespaard.
Gepost door WoKingNL op woensdag 13 juni, 2007 om 17:38:23 quote

GN "Ultima"

1821 posts
hey maar denk je nou echt dat ie alleen zijn ps3 beschermde ik denk toch ook wel dat ie de andere spullen ook niet kwijt wou. enuh heeft die dief het overleeft? want volgens mij als je met een katana word geraakt dan heb je toch diepe snee
Gepost door The Illusionist op woensdag 13 juni, 2007 om 18:14:10 quote

Sonic

219 posts
Haha wat een idioot. Zie 'm ook trots zwaaien op dat filmpje.
Gepost door Rijstekorrel op woensdag 13 juni, 2007 om 18:38:55 quote

GN "Sickness"

10833 posts
haha lol is wel goed van dat jochie dat die dat durft
Gepost door Mandamo op woensdag 13 juni, 2007 om 18:39:47 quote

GN "Sickness"

3478 posts
Ik zou in de link nog even een L achter htm plaatsen..
Gepost door EnVy DaMaG3R op woensdag 13 juni, 2007 om 19:48:06 quote

Duke Nukem

466 posts
can't touch my 360!
Gepost door Nielskuhhveki op woensdag 13 juni, 2007 om 20:06:45 quote

Sub Zero

363 posts
battlefiel31 schreef:
can't touch my 360!

waarom zou je die beschermen als je een ps3 kan beschermen

Gepost door Mick.W op woensdag 13 juni, 2007 om 20:08:49 quote

GN "Die Hard"

911 posts
Volgens het filmpje op die ene site heeft die jongen de inbreker gestoken. Dat gaat er net wat dieper in dan een normale zwaai lijkt mij.
Gepost door touchdown op woensdag 13 juni, 2007 om 21:04:43 quote

Sub Zero

346 posts
wtf it's my console not yours
Gepost door Syappie op woensdag 13 juni, 2007 om 21:43:40 quote

Duke Nukem

429 posts
Weet je hoe pokke hard.... die dief het nog gelukt gehad dat dat ventje niet op z'n nek heeft gemikt: "Kijk mama... het bloed spuit er toch niet zo hard uit als in GTA San Andreas"...
Gepost door Tom op woensdag 13 juni, 2007 om 22:18:06 quote

Eindredacteur

12221 posts
Laat me raden: die gozer wacht zeker ook al ongeduldig af op Ninja Gaiden: Sigma? Je leert nog een wat van die trailers!
Gepost door Okaminator op donderdag 14 juni, 2007 om 17:49:38 quote

n00b

2 posts
Als die dieven mijn PSP of mijn PS3 zouden aanraken als ik ze zie...

Die dieven hebben dan nog één oog over, één been euhm...een halve oor enz...