Auteur : Michiel Brunsveld maandag 9 juli 2007 om 11:26:13

Valve opent de Orange Box en toont nieuwe screens Half-Life 2: Episode Two

Half-Life 2 is overduidelijk een groot succes geworden en het was dan ook meer dan logisch dat de game vorig jaar werd aangekondigd voor een verschijning op de Xbox 360 en PlayStation 3. De game zal tegelijk releasen met Half-Life 2: Episode Two voor de PC en deze conversie bevat dan ook het orginele spel, als ook de vervolgstukken Episode One en Episode Two. Daarnaast zit in het pakket ook de cartoon-achtige multiplayer Team Fortress 2 en de puzzel-game Portal. De totale bundel zal door het leven gaan als de Half-Life 2: Orange Box en vandaag krijgen we van alledrie de games enkele nieuwe screens te zien.



Episode Two gaat verder waar de eerste stopte. Alyx blijkt nog in leven te zijn en verder zullen de Vortigaunts (de behulpzame aliens) een belangrijke rol spelen. De game zal zich, in tegenstelling tot de eerste episode, vooral afspelen in grote, uitgestrekte gebieden. De gevechten met de Combine (de slechte aliens) en de Striders (de grote robotspinnen) zullen daardoor ook wat uitgebreider en massaler zijn dan voorheen.

Verder krijg je in Episode Two te maken met een nieuwe tegenstander: de Hunter. Dit is een soort mini-Strider die naast een behoorlijke snelheid ook nog eens beschikt over een flinke voorraad kogels. Een andere toevoeging aan de game is de Strider Buster. Over dit nieuwe wapen zijn nog weinig details prijs gegeven, maar het doel van deze gadget moge duidelijk zijn.

  • {GAME_TITEL} screenshot nr.
  • {GAME_TITEL} screenshot nr.
  • {GAME_TITEL} screenshot nr.
  • {GAME_TITEL} screenshot nr.
  • {GAME_TITEL} screenshot nr.
  • {GAME_TITEL} screenshot nr.
  • {GAME_TITEL} screenshot nr.
  • {GAME_TITEL} screenshot nr.
  • {GAME_TITEL} screenshot nr.
  • {GAME_TITEL} screenshot nr.
  • {GAME_TITEL} screenshot nr.
  • {GAME_TITEL} screenshot nr.
  • {GAME_TITEL} screenshot nr.


De Half-Life 2: Orange Box zal in ergens in oktober verschijnen voor de PC, PlayStation 3 en Xbox 360.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door r_AW op maandag 9 juli, 2007 om 11:32:33 quote

GN "Sickness"

10191 posts
Mooie Screens!
Gepost door Ranzaap op maandag 9 juli, 2007 om 12:20:05 quote

GN "Misanthrope"
2566 posts
Half Life 2: Episode Two wordt natuurlijk weer een must-have. Ik ben ook blij dat ik eindelijk weer een nieuwe screen van het lang verwachte portal zie, die gaat echt vet worden! En Team Fortress: Source ziet er super grappig uit, die gaat echt veel leuker worden dan 1.6!
Gepost door TheDude op maandag 9 juli, 2007 om 12:22:33 quote

GN "Commander"

1053 posts
Idd, erg vette game die nieuwe episode. Ook TF2 en Portal lijken me zeer vermakelijk. Alleen wel erg jammer dat er zoveel tijd tussen de episodes zit.
Gepost door Rijstekorrel op maandag 9 juli, 2007 om 13:33:37 quote

GN "Sickness"

10844 posts
idd mooie screens
Gepost door NaabSchaap op maandag 9 juli, 2007 om 14:17:09 quote

Sub Zero

368 posts
hoeveel gaat ie kosten?
Gepost door milbot op maandag 9 juli, 2007 om 14:43:24 quote

Pacman

70 posts
50, die screens komen trouwen origineel van http://orange.half-life2.com
Gepost door GraveDevil op maandag 9 juli, 2007 om 17:35:47 quote

GN "Soviet"

3434 posts
Ik heb betere graphics gezien
Gepost door triniton op maandag 9 juli, 2007 om 17:37:58 quote

Sonic

235 posts
Ik vindt het gierig ik moet half-life2 episode 2 + portal kopen terwijl ik alleen team fortress will
Gepost door Rock-in op maandag 9 juli, 2007 om 17:58:46 quote

GN "Sickness"

5056 posts
In Episode 2 gaat duidelijk een hoop gebeuren. Wat de Orange Box betreft, die moet ik hebben.
Gepost door Bub'z op maandag 9 juli, 2007 om 21:24:15 quote

GN "Die Hard"

774 posts
waarschijnlijk kan je het gewoon allemaal appart via steam kopen

team fortress word van mij... shit ik moet een baan hebben -.-

Gepost door Kenneloth op woensdag 11 juli, 2007 om 00:44:31 quote

GN "Die Hard"

555 posts
Heb er op zitten wachten, maar eindelijk kom die er dan toch aan. Die game zal ik binnenkort zeker in mijn bezit hebben!
Gepost door Davey666 op zaterdag 27 oktober, 2007 om 18:23:39 quote

n00b

10 posts
Hoe gaat dat online bestellen via steam eigenlijk? Je besteld het en betaald met je creditcard of iets anders. En hoe weet je dan dat je het spel hebt? En hoe installeer je het dan opnieuw als dat nodig is?
Ga naar pagina: 1