Auteur : Jonah Knulst vrijdag 10 juli 2009 om 11:57:59

Gedeeltelijke tracklist Guitar Hero 5 laat zich zien

Bron: CVG
Ontwikkelaar Activision mag ons vandaag weer verblijden, want het bedrijf heeft namelijk een gedeelte van de tracklist van Guiter Hero 5 vrijgegeven. Zo mogen we in dit nieuwe deel genieten van onder andere de Beastie Boys en Coldplay. De volledige lijst dusver kun je onderaan dit bericht bekijken.

Guitar Hero 5 is net zoals Guitar Hero: World Tour een bandgame, maar deze keer is het ook mogelijk om in verschillende bezettingen te spelen: drie gitaristen en een zanger, twee drummers en twee gitaristen of zelfs vier zangers, allerlei combinaties zijn mogelijk. De game is een stuk toegankelijker geworden om even snel met wat vrienden te spelen. Ontwikkelaar Neversoft heeft namelijk Party Play toegevoegd, waarbij mensen vrij in en uit een nummer kunnen stappen.

Daarnaast is de competitieve multiplayer uitgebreid met de RockFest modus, waarbij spelers kunnen strijden in vijf verschillende modi. Verder is ook de Music Studio uit World Tour verbeterd en er zijn diverse uitdagingen waarbij je nummers op een speciale manier moet uitvoeren. De tracklist bestaat uit meer dan 85 bands, variŽrend van The Rolling Stones en Bob Dylan tot Santana en Kings of Leon.

Guitar Hero 5 wordt in september verwacht voor de Xbox 360, PlayStation 3, PlayStation 2 en Wii. Er is nog niets gemeld over eventuele nieuwe instrumenten.

    Partial Tracklist
    Band Of Horses - "Cigarettes, Wedding Bands" ?
    Beastie Boys - "Gratitude"
    Beck - "Gamma Ray"
    Billy Squier - "Lonely Is The Night"
    Blur - "Song 2"
    Bob Dylan - "All Along The Watchtower"
    Children Of Bodom - "Done With Everything, Die For Nothing"
    Coldplay - "In My Place"
    Darkest Hour - "Demon(s)"
    David Bowie - "Fame"
    Deep Purple - "Woman From Tokyo ('99 Remix)"
    Elliott Smith - "L.A."
    Iggy Pop - "Lust For Life (Live)"
    Jeff Beck - "Scatterbrain (Live)"
    John Mellencamp - "Hurts So Good"
    Kings Of Leon - "Sex On Fire"
    Queens Of The Stone Age - "Make It Wit Chu"
    Rose Hill Drive - "Sneak Out" ?
    Santana - "No One To Depend On (Live)"
    The Bronx - "Six Days A Week" ?
    Thrice - "Deadbolt"
    Tom Petty - "Runnin' Down A Dream"
    Vampire Weekend - "A-Punk"
    Wolfmother - "Back Round"
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Maotes op vrijdag 10 juli, 2009 om 12:00:56 quote

GN "Nexus"

5079 posts
Niet mijn smaak muziek...
Gepost door HardCoreGamerô op vrijdag 10 juli, 2009 om 12:10:24 gewaarschuwd quote

GN "Legendary"

2529 posts
Nitroglycerine schreef:
Niet mijn smaak muziek...

Jah ik zou het beter als ze wat pop muziek erin doen. luister slamfm enzo die muziek

Gepost door Maotes op vrijdag 10 juli, 2009 om 12:35:04 quote

GN "Nexus"

5079 posts
Pop? Ik zou juist meer metal erin willen . Thrash en Death Metal vindt ik echt vet om te spelen .
Gepost door ChielB op vrijdag 10 juli, 2009 om 13:28:05 quote

Eindredacteur

11055 posts
Het is ook pas een klein stukje van de tracklist, dus er is nog genoeg mogelijk.
Gepost door N360Gamer op vrijdag 10 juli, 2009 om 15:27:09 quote

GN "Die Hard"

874 posts
GamerGames schreef:
Nitroglycerine schreef:
Niet mijn smaak muziek...

Jah ik zou het beter als ze wat pop muziek erin doen. luister slamfm enzo die muziek

Weinig kans dat je slamfm muziek in Guitar Hero ziet Maar je hoeft geen rock/metal-fanaat te zijn om van Guitar Hero te houden, sterker nog, ik ben door Guitar Hero meer van rock gaan houden. De gameplay maakt de game, niet alleen de muziek. Maar als je dan toch liever pop en dance ziet, dan kan je beter DJ-Hero kopen

Gepost door Justinsane op vrijdag 10 juli, 2009 om 16:39:11 quote

Pacman

66 posts
bah de setlisten van guitar hero worden naar mijn smaak steeds slechter.
Gepost door Rise Against op vrijdag 10 juli, 2009 om 16:58:07 quote

GN "Die Hard"

603 posts
Idd, Tot deel 3 werd de tracklist steeds beter en ruiger(Slayer,In flames enz). Nu krijgen we veel meer poprock en dergelijke
Gepost door HardCoreGamerô op vrijdag 10 juli, 2009 om 19:29:09 gewaarschuwd quote

GN "Legendary"

2529 posts
N360Gamer schreef:
GamerGames schreef:
Nitroglycerine schreef:
..

Jah ik zou het beter als ze wat pop muziek erin doen. luister slamfm enzo die muziek

Weinig kans dat je slamfm muziek in Guitar Hero ziet Maar je hoeft geen rock/metal-fanaat te zijn om van Guitar Hero te houden, sterker nog, ik ben door Guitar Hero meer van rock gaan houden. De gameplay maakt de game, niet alleen de muziek. Maar als je dan toch liever pop en dance ziet, dan kan je beter DJ-Hero kopen

Ja die Dj hero ga ik bestellen. lijkt mij een toffe game.en ja guitar hero is ook echt zo'n rock game.

Gepost door Justinsane op zaterdag 11 juli, 2009 om 16:25:31 quote

Pacman

66 posts
Rise Against schreef:
Idd, Tot deel 3 werd de tracklist steeds beter en ruiger(Slayer,In flames enz). Nu krijgen we veel meer poprock en dergelijke

Helemaal mee eens. bij guitar hero moet het wel een beetje bij de gitaar blijven liggen. Maar doordat ze dat band gedoe zijn gaan doen. Zijn de nummers veelste beperkt geworden, omdat ze zowel ook leuke nummers voor drum erbij willen doen.

Ga naar pagina: 1