De ontwikkelaar van LittleBigPlanet 2 heeft aangegeven dat ze misschien toch niet alle twee miljoen door gamers gemaakte levels van het eerste deel compatibel kunnen maken in LittleBigPlanet 2. In de nieuwste uitgave van EDGE vertelde Alex Evans van Media Molecule het volgende:
- “We may not get 100 per cent backwards compatibility, but I hope we do. It’s a really hard job to QA it, with millions of levels to get through. So we might not succeed in all the exploits people have used.”
De eerste trailer van het vervolg gaf wel aan dat alle levels van de LittleBigPlanet gespeeld konden worden inclusief de grafische update die deeltje 2 brengt, maar of dat het geval is is dus maar de vraag.
LittleBigPlanet 2 wordt exclusief op de PlayStation 3 uitgebracht en moet dit jaar nog in de winkelrekken liggen.
Ach geen Little big planeet voor mij dacht dat ik het leuk vond maar toch niet, Ik heb hem naar game mania gebracht en er gebeld voor gevraagd en zo gta 4 liberty stories goedkoper kunnen kopen :D.
Ik heb pas de Game of the year edition van little big planet gekocht. 😳
Dat zou een mega faal zijn voor een game als LBP.
wat maakt het uit
hoezo dat nou weer, ze zeggen dat ze flink gaan proberen, het zijn egt gewoon 2 miljoen levels, dat is echt enorm veel., het je kunt altijd nog nieuwe levels makenm met meer dingen en alles meer en meer, en die ouwe levels zullen dan toch ietjes minder interresant worden, (niet alle natuurlijk)
Wat boeit het nou hoeveel levels er zijn. Ze moeten gewoon LBP1 goed genoeg kunnen emuleren. Ze hebben de techniek en ze hebben de ruimte op een BD.
En waarom dan wel? Ik denk niet dat men heel moeilijk gaat lopen doen om die paar levels die niet helemaal optimaal gaan werken.
Wie zegt dat ze de techniek hebben om het optimaal te ondersteunen? Als mensen gebruikmaken van “Exploits” word het inderdaad een heel lastig verhaal om het allemaal volledig te ondersteunen.