Kinect Star Wars kan als een zeer groot project gezien worden

De senior producer van Kinect Star Wars, Adam N. Jospeh, heeft via zijn LinkedIn-profiel laten weten dat er ongeveer tien teams aan Kinect Star Wars hebben gewerkt. Als we de producer mogen geloven, dan komt het erop neer dat er in totaal meer dan tweehonderd personen aan het spel hebben gesleuteld.

Daarnaast laat Adam N. Jospeh weten dat er ook externe bedrijven zijn ingeschakeld, zodat bepaalde stukken van het spel beter uitgewerkt zouden kunnen worden. Een goed voorbeeld van zo’n extern firma is Skywalker Sound, een onderneming van Lucasfilm voor het opnemen van geluiden en muziek. Kinect Star Wars is al sinds 2009 in ontwikkeling en moet de Kinect-controls compleet exploiteren. Het spel zal vanaf vandaag bij de plaatselijke gameboer te vinden zijn.

  1.   
    GamerJaime's avatar

    Zeer groot falend project ja! Jeez waarom in hemelsnaam? Er zit nog wel iets in deze game waarvan ik zeg wauw tof dat is namelijk dat je kan spelen als een jedi alleen ziet dat er zo verdomde houterig uit zelfs de bejaarde versie van Obi Wan kon nog betere moves uit zijn lange jedi jas toveren. En dan heb ik het nog niet eens gehad over dat dansen en die falende muziek ik bedoel ”Im Han Solo ipv Riding Solo WTF?? 😕 Waar zijn Microsoft en LucasArts in vredesnaam mee bezig? 😡

  2.   
    Danielle.k's avatar

    Star Wars Kinect is voor een grote doelgroep bedoeld en ik denk zelf dat ze die gaan bereiken, wie wil er nu niet als Star Wars fan op deze manier een Jedi spelen, ik niet in ieder geval maar ik zie me vader er wel voor aan die heeft zelfs onlangs Star Wars MMO aangeschaft ja ik zie hem ook wel dit spel kopen :D.