Naughty Dog toont geschrapte Uncharted 3 ideeën

Hoe zag ‘Atlantis of the Sands’ er oorspronkelijk uit? En dat kasteel in Frankrijk? Naughty Dog en Sony hebben artwork vrijgelaten van gebieden uit Uncharted 3: Drake’s Deception en hieruit blijkt dat Atlantis of the Sands, waar Nathan Drake zijn heil moet vinden, eigenlijk een verzonken stad onder de woestijn was.

Verder is een deel van het scheepskerkhof geschrapt; we hadden daar oorspronkelijk langer moeten vertoeven. De Franse setting in Uncharted 3 is tevens aangepast. We zouden eigenlijk in de vroege morgen aankomen en door een mistig en vochtig bos wandelen. Het is uiteindelijk een stuk lichter geworden en ook is het kasteel aangepast. De originele artwork hieronder laat zien dat het kasteel bedolven was met begroeiing en het meer op een ruïne leek dan een Frans kasteel.

Over het eeuwenoude Atlantis of the Sands had Naughty Dog vele ideeën. Het bedrijf schetste de plek hoe het er in het verleden uit kon zien en hoe het er nu mogelijk uitziet. Een gedeelte zou bovengronds bestaan, in de woestijn, maar een groot deel ook ondergronds bij een ‘sinkhole’ in de woestijn.

Hadden jullie graag onderstaand artwork in de game gezien, of heeft de ontwikkelaar een juiste keuze gemaakt?

[SCREENSHOTS]

  1.   
    soldierarjan's avatar

    dat ondergrondse in de woestijn had wel er in gemogen van mijn.

  2.   
    RenevdGijp's avatar

    Had nog best gaaf kunnen zijn als het erin zat. Maar deze game is perfect, en perfectie beter maken kan niet! XD

  3.   
    ps3 gek's avatar

    soldierarjan schreef, "dat ondergrondse in de woestijn had wel er in gemogen van mijn."

    Ja ik wou net zeggen! 😮 Beter maken ze gewoon een nieuw deel! 😉

  4.   
    JustB's avatar

    Ziet er allemaal erg vet uit, misschien materiaal voor deel 4?!

  5.   
    spitskitter's avatar

    zitten best paar vette dingen tusse….

  6.   
    jamrex007's avatar

    De verzonken stad in de woestijn hadden ze er wel in moeten doen. want ze hebben de hele tijd over ‘kom we gaan naar de atlantis van het het zand’ en nu is het zoals die nu in de game is het een stad van koper. als ze de verzonken stad onder de woestijn erin hadden gedaan dan was het echt de atlantis van het zand.

    voorderest is het goed dat ze de Scheepskerkhof hebben ingekort. persoonlijk vond ik dat 1 van de lelijkste omgevingen in een uncharted game. maar hadden dat in yemen wat ervoor kwam wel mogen uitbreiden. de manier waarop je van Yemen naar de scheepskerkhof ging was wel een hele grote sprong. het leek net of ze wat dingen hadden overgeslagen.

    dus nu ik de artwork zie dan hadden ze er wel een betere spel van kunnen maken.

  7.   
    jamrex007's avatar

    JustB schreef, "Ziet er allemaal erg vet uit, misschien materiaal voor deel 4?!"

    ik denk niet dat het heel handig is om deze materiaal te gaan gebruiken voor deel 4. als ze bijvoorbeeld de verzonken stad onder de woestijn nu in deel 4 stoppen dan zal het allemaal hetzelfde worden. in deel 2 en deel 3 kwam er op de einde ook een stad en ze storten allebei ook in als je eruit moet komen. ze hadden dat stukje gewoon in deel 3 moeten stoppen, deel 4 moet een andere kant op gaan willen ze de serie nog goed houden.

  8.   
    Kpyne's avatar

    dat gedeelte in frankrijk ziet er wel beter uit op de tekeningen!

  9.   
    Danielle.k's avatar

    Vind vooral beeld materiaal foto 8 enorm mooi, en die stad onder het zand ziet er ook erg gaaf uit.

  10.   
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Mij hoor je niet klagen hoor, Deel 3 was gewoon top. ze moeten alleen op schieten met The Last of US. Die word nog beter dan Uncharted

  11.   
    Rijstekorrel's avatar

    Ziet er idd wel erg vet uit jammer dat het er niet in zit.