Auteur : Valentijn van der Lende zondag 12 mei 2013 om 10:40:27

Vier nieuwe Pokémon uit X & Y duiken op

Voor de aankomende Pokémon X en Y-titels zijn vier nieuwe Pocket Monstertjes aangekondigd in het Japanse Coro Coro-tijdschrift. Van alle vier de monsters is niet alleen de Japanse naam bekendgemaakt, maar er is ook al wat informatie vrijgegeven in de publicatie.

Zo heet de pandabeer bovenaan bijvoorbeeld Yancham, die wel erg lijkt op een zwakker broertje van Po uit Kung Fu Panda. Deze beer zal een vechttype zijn en een nieuwe techniek genaamd 'Parting Remark' met zich meekrijgen. Rechts daarvan staat het graswezentje Gogotho, die zoals zijn naam al suggereert gebaseerd is op een geit. Volgens het artikel kun je dit wezen berijden in het open veld. Rijden op wezens in de open wereld? Het lijkt World of Warcraft wel.

Dan heb je nog het simpele wezentje onderaan dat luistert naar de naam Elikiteru. Zijn nieuwe techniek 'Parabola Charge' heelt hem zodra hij een ander wezen aanvalt. Ten slotte heb je nog de vliegsoort Yayakoma die zowel tot de normale als de vliegsoort zal toebehoren. Waarschijnlijk hebben we hier wel eens de nieuwe vliegende Pokémon ŕ la Pidgey voor onze neus.

Kijk hieronder alvast naar het uiterlijk van deze nieuwe wezentjes. Daarnaast kun je bovenin de foto ook alvast de nieuwe Pokédex aanschouwen. Levert Game Freak volgens jullie weer unieke mooie wezentjes of hebben we hier met Pokémon-misbaksels te maken? Zowel Pokémon X als Y verschijnt in oktober dit jaar.

  • {GAME_TITEL} screenshot nr.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door toqeer op zondag 12 mei, 2013 om 11:24:56 quote

GN "Sickness"

2399 posts
ziet er vet uit iedere keer als ik nieuwe pokemons zie word ik zo blij, sinds de sinnoh regio zelfs kan niet meer wachten
Gepost door Rijstekorrel op zondag 12 mei, 2013 om 12:12:47 quote

GN "Sickness"

10844 posts
toqeer schreef:
ziet er vet uit iedere keer als ik nieuwe pokemons zie word ik zo blij, sinds de sinnoh regio zelfs kan niet meer wachten

Ik bij elke vanaf pokemon blue en red tot nu , ik kan ook niet meer wachten maar je kan dus op die geit rijden dus geen renschoenen of fiets meer maar je rijd op een pokemon

Gepost door WesterW op zondag 12 mei, 2013 om 12:15:26 quote

Crewmember

2408 posts
Die panda is awesome.
Gepost door Valent!jn op zondag 12 mei, 2013 om 13:20:06 quote

Crewmember

919 posts
Carlos0_0 schreef:
toqeer schreef:
ziet er vet uit iedere keer als ik nieuwe pokemons zie word ik zo blij, sinds de sinnoh regio zelfs kan niet meer wachten
Ik bij elke vanaf pokemon blue en red tot nu , ik kan ook niet meer wachten maar je kan dus op die geit rijden dus geen renschoenen of fiets meer maar je rijd op een pokemon

Yup! Ben ik zelf ook heel erg benieuwd naar. Zal waarschijnlijk niet op de hele map toepasbaar zijn, ook al zou dat wel gruwelijk zijn.

Gepost door toqeer op zondag 12 mei, 2013 om 13:58:33 quote

GN "Sickness"

2399 posts
Carlos0_0 schreef:
toqeer schreef:
ziet er vet uit iedere keer als ik nieuwe pokemons zie word ik zo blij, sinds de sinnoh regio zelfs kan niet meer wachten
Ik bij elke vanaf pokemon blue en red tot nu , ik kan ook niet meer wachten maar je kan dus op die geit rijden dus geen renschoenen of fiets meer maar je rijd op een pokemon

ja dat is nog wel het leuke geen renschoenen meer op die geit pokemon dat hebben ze weer eens goed verzonnen orgineel,

Gepost door LightFasher op zondag 12 mei, 2013 om 14:20:52 quote

GN "Die Hard"

826 posts
Ik denk dat ik een van deze maar aan ga schaffen inclusief 3DS, mijn laatste Pokemon game was RED.
Gepost door Rijstekorrel op zondag 12 mei, 2013 om 14:51:55 quote

GN "Sickness"

10844 posts
LightFasher schreef:
Ik denk dat ik een van deze maar aan ga schaffen inclusief 3DS, mijn laatste Pokemon game was RED.

Dan heb je toch heel was gemist de afgelopen tijden ze waren echt allemaal goed, maar black en white 2 spande toch wel de kroon die had echt een goed verhaal.

Gepost door LightFasher op zondag 12 mei, 2013 om 15:53:02 quote

GN "Die Hard"

826 posts
Carlos0_0 schreef:
LightFasher schreef:
Ik denk dat ik een van deze maar aan ga schaffen inclusief 3DS, mijn laatste Pokemon game was RED.
Dan heb je toch heel was gemist de afgelopen tijden ze waren echt allemaal goed, maar black en white 2 spande toch wel de kroon die had echt een goed verhaal.
Dan zal ik die zwarte of witte later wel een keer kopen.

Gepost door BulletKill op zondag 12 mei, 2013 om 16:24:26 quote

Sub Zero

330 posts
Ze hebben zo te zien opgegeven met Pokemon, kijk maar naar die vogel, nou origineel hoor.
Gepost door ShadyXL op zondag 12 mei, 2013 om 17:17:12 quote

GN "Sickness"

2619 posts
De panda vind ik het vetste tussen de 4 en de vogel het minst vette.
Gepost door AwesomeCreed op zondag 12 mei, 2013 om 19:17:11 quote

Pacman

51 posts
Die panda is een must-Catch
Gepost door STRAIGHT FLUSH op zondag 12 mei, 2013 om 22:26:42 quote

GN "Sickness"

2547 posts
Vechttype pokemon altijd vet!
Gepost door Lashrom op maandag 13 mei, 2013 om 18:22:44 quote

GN "Sickness"

2915 posts
Ze worden eerlijk gezegd met de generaties lelijker. Alhoewel ze gruwelijke nieuwe functionaliteiten in het spel tot beschikbaarheid stellen. Vanaf de vierde generatie leken het allemaal op Neopets, ik snap dat het moeilijk is om na honderden ''Pocket Monsters'' te hebben gemaakt een paar nieuwe te ontwikkelen. Maar op gegeven moment moet het denk ik gewoon ophouden. Ik wacht liever op een remake van Pokemon Blue, Red, Yellow of Gold, Silver, Crystal.
Ga naar pagina: 1