Auteur : Valentijn van der Lende zaterdag 1 maart 2014 om 18:48:23

Twitch Plays Pokémon komt tot een eind

Bron: Twitch
Aan al het moois in het leven komt ooit een eind. Zo ook aan het gestoorde project TwitchPlaysPokémon! Na meer dan twee weken van rondlopen in cirkels, moeilijke beslissingen maken en Pokémon 'per ongeluk' laten gaan is de eindstreep dan toch eindelijk gehaald. Tienduizenden spelers wisten gezamenlijk de Elite Four en Blue te verslaan. Een uitkomst die zestien dagen geleden nog onmogelijk leek. Helemaal gezien het feit dat er nog steeds fanatiekelingen op dit moment commando's het kanaal proberen in te rammen..

Toch lijkt het er niet op dat Twitch Plays Pokémon voorlopig uit de gamewereld verdwijnt. Zodra de game was verslagen, verscheen er namelijk een schermpje met daarop een teller met daaronder de onheilspellende tekst 'A new adventure will begin.' Er is nog slechts een dag te gaan, voordat het project opnieuw lijkt te beginnen. Het is tot dusver nog wel onduidelijk wat er exact zal volgen. Welke Pokémon-game zou jij het liefst zien?
Het volgende of vorige nieuwsbericht:
» 10:12   Aankomende update Xbox One voegt Dolby Digital 5.1-ondersteuning toe
« 17:26   Nieuwe preview: Yoshi's New Island Hands On
Meer nieuwsberichten over Pokémon FireRed & LeafGreen:
07/08/14   Na Twitch Plays Pokémon nu ook Fish Plays Pokémon
16/02/14   Duizenden mensen spelen nu tegelijkertijd dezelfde Pokémon Red
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Game's Hunter op zaterdag 1 maart, 2014 om 19:56:40 quote

GN "Commander"

1270 posts
heb er laast kwatier naar gekeken en ze kwamen wel 3 stappen ver...
Gepost door Hitman047 op zaterdag 1 maart, 2014 om 20:28:20 quote

MvdM Januari

4508 posts
PRAISE HELIX!
Gepost door Leukste op zaterdag 1 maart, 2014 om 20:58:25 quote

MvdM Februari

2648 posts
Denk ook dat de meeste vooruitgang in de nacht geboekt wordt wanneer de kindertjes slapen.
Gepost door Game's Hunter op zaterdag 1 maart, 2014 om 21:50:19 quote

GN "Commander"

1270 posts
denk het ook
Gepost door Chinook op zondag 2 maart, 2014 om 00:55:55 quote

GN "Sickness"

2311 posts
Hier is de laatste battle

https://www.youtube.com/watch?v=j6vp629Vojs&feature=youtu.be

Praise Helix

Gepost door PaNNa op zondag 2 maart, 2014 om 12:24:10 quote

The Hunter

6652 posts
Zijn ze er al?
Gepost door Hitman047 op zondag 2 maart, 2014 om 12:38:56 quote

MvdM Januari

4508 posts
Het lijkt er op dat Pokémon Crystal het nieuwe project is.

Nog 25 minuten te gaan.

EDIT: Héhé, ik ga nu al stuk. Het grote avontuur van 'ajdnnw' is begonnen!

Gepost door Rijstekorrel op maandag 3 maart, 2014 om 18:29:15 quote

GN "Sickness"

10748 posts
Haha geweldig ik had het nog niet gezien dat ze het nog gehaald hebben ook.
Ga naar pagina: 1