Auteur : Peter Bouwman zondag 4 mei 2014 om 13:11:06

May the 4th be with you: de Top 5 SW-games die iedere fan moet spelen


Het is vandaag 4 mei, oftewel May the 4th! Op deze dag vieren alle Star Wars-fans hun favoriete hobby en om dat mee te vieren hebben wij deze toffe top 5 gemaakt:



Vergeet vooral niet te abonneren op ons gloednieuw ingerichte YouTube-kanaal!
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door WoKingNL op zondag 4 mei, 2014 om 13:25:20 quote

GN "Ultima"

1823 posts
Battlefront 2 was altijd een genot om te spelen, leuk item!
Gepost door Tom op zondag 4 mei, 2014 om 14:06:11 quote

Eindredacteur

12510 posts
Ik bakte niks van X-Wing Alliance zonder stuurknuppel, maar ik genoot er onwijs van.
Gepost door DutchGamer-W- op zondag 4 mei, 2014 om 14:48:21 quote

GN "Sickness"

7056 posts
Gaat dit item meer over Star Wars games die niet iedereen kent maar wel een verplichte kost zijn om te spelen.

Want het valt me op dan dat Star Wars Jedi Outcast, Star Wars Empire At War of de Gamecube game Star Wars Rogue Squadron er niet tussen staan.

En hoor ik het nu goed?! :b

Quote:
"In de game speel je de zoon van Boba Fett, Jango Fett in een zoektocht naar dark Jedi."
Gepost door 3333/3333 op zondag 4 mei, 2014 om 14:49:48 quote

GN "Sniper Elite"

3333 posts
Ben geen Star Wars fan, maar Battlefront heb ik veel gespeeld op de ps2. Een van de beste splitscreen games, al vond ik deel 1 wel beter dan 2.
Gepost door Koen op zondag 4 mei, 2014 om 15:15:58 quote

GN "Ultima"

1909 posts
Kotor moet eigenlijk wel op 1 staan. Dat is de enige game die erg goed met de tijd is meegegaan. Super verhaal met een plottwist die niet zou misstaan in een van de nieuwe films. Star Wars Battlefront 2 was erg leuk, maar de game heeft toch veel gebreken en de community is helaas zo goed als dood.

Ten slotte mis ik Empire at War

Gepost door stoneface op zondag 4 mei, 2014 om 15:48:03 quote

Duke Nukem

411 posts
De bounty hunter kwam ook uit op de ps2, zeker de moeite waard om te spelen. En wat sommige mensen ook misschien niet weten is dat je battlefront ook in first person kan spelen.
Gepost door Lazar93 op zondag 4 mei, 2014 om 15:49:03 quote

GN "Die Hard"

587 posts
Peter toch , Jango is de vader van Boba fett!!!
Gepost door R1chardTM op zondag 4 mei, 2014 om 16:48:41 quote

GN Crew Meubilair

4328 posts
In een top 5 is nou eenmaal geen plaats voor alle games.
Gepost door Thijs. op zondag 4 mei, 2014 om 17:22:02 quote

MvdM April

2044 posts
hmm geen SWTOR? geeft me toch altijd weer een tof gevoel die star wars items/games (:
Gepost door Sam12-45_ op zondag 4 mei, 2014 om 17:42:11 quote

Prince of Persia

115 posts
May the 4th be with you!
Gepost door WesterW op zondag 4 mei, 2014 om 19:23:57 quote

Crewmember

2438 posts
Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast. Dat was pas dé shit!
Gepost door Game's Hunter op maandag 5 mei, 2014 om 00:35:59 quote

GN "Commander"

1280 posts
op naar een starwars top 10 dan maar
Ga naar pagina: 1