Auteur : Leon Stougie woensdag 6 januari 2016 om 18:09:26

Consumentenversie Oculus Rift bevat stevig prijskaartje

Bron: Oculus
Onlangs lieten we jullie al weten dat de consumentenversie van de Oculus Rift vanaf vandaag te pre-orderen is en nu is het dan eindelijk zover. Met de mogelijkheid om de VR-bril alvast te bestellen is ook bekend geworden wat de prijs van de Oculus Rift zal zijn en die is zeker niet mis. Wil je de Oculus Rift in huis halen, dan zal je namelijk maar liefst 699 euro. In de Verenigde Staten is men heel wat minder kwijt voor het VR-headset. Daar betaalt men 599 dollar, wat neerkomt op omgerekend circa 560 euro.

Een precieze releasedatum van de Oculus Rift is, ondanks de pre-ordermogelijkheid, nog niet bekend. Volgens Oculus mogen we de vr-bril ergens in maart 2016 verwachten.

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Thomsnov op woensdag 6 januari, 2016 om 18:25:06 quote

GN "Commander"

1095 posts
Wat een belachelijke prijs
via iPhone
Gepost door RocknRolf op woensdag 6 januari, 2016 om 18:30:03 quote

Prince of Persia

182 posts
(null)
via iPhone
Gepost door Musicman88 op woensdag 6 januari, 2016 om 18:34:28 quote

GN "Die Hard"

965 posts
Dus diegene met contactpersonen in de VS gaan nu behoorlijk wat geld verdienen? Want voor dat prijsverschil laat het zich doen die van daar naar europa te verschepen en er toch iets op te verdienen of gaan ze dat op de één of andere manier proberen tegen te gaan?
Gepost door Hitman047 op woensdag 6 januari, 2016 om 18:35:20 quote

MvdM Januari

4508 posts
€699 is wel wat aan de hoge kant.

Your move, Sony.

Gepost door scarface123 op woensdag 6 januari, 2016 om 18:45:57 quote

Prince of Persia

129 posts
heb hem al besteld. ben wel benieuwd hoe het is heb nog nooit een vr bril getest
Gepost door Neolite op woensdag 6 januari, 2016 om 18:46:44 quote

Moderator

6454 posts
Iets meer dan ik er voor had willen betalen. Nu wachten we nog even op de prijs van de concurrentie.
Gepost door Flippow op woensdag 6 januari, 2016 om 18:48:00 quote

GN "Metal Head"

2709 posts
Duurt geintje, ik wacht wel een jaar of 2 dan zal de technologie er van goedkoper worden en dan wil ik hem misschien aanschaffen
Gepost door Bacotje op woensdag 6 januari, 2016 om 18:52:44 quote

Sub Zero

373 posts
(null)
via iPhone
Gepost door Bacotje op woensdag 6 januari, 2016 om 18:54:02 quote

Sub Zero

373 posts
Dan nog te bedenken dat je een beest van een pc moet hebben staan wil je een beetje vloeiend kunnen spelen. Als ze dit soort prijzen hanteren is VR snel verleden tijd.
via iPhone
Gepost door NL Darthvader op woensdag 6 januari, 2016 om 18:55:06 quote

Pong

20 posts
Oculus Rift moet zich nog bewijzen en heeft in mijn ogen nog te weinig goed content. Ik wacht lekker rustig af of het wel zo tof gaat worden als men denkt. 500 Euro had ik het misschien overwogen, maar 699 Euro gaat met toch echt nog te ver. Wel hoop ik dat het vet gaat worden, want het is toch een gadget dat ik wel wil hebben.
Gepost door soldierarjan op woensdag 6 januari, 2016 om 18:57:01 quote

GN "Sickness"

3082 posts
Als de rest ook zo is dan gaat het een snellere dood sterven dan 3d. Denk dat de playstation vr de enigste word die beetje betaalbaar word.
Gepost door TinusGN op woensdag 6 januari, 2016 om 20:00:40 quote

GN "Die Hard"

511 posts
Valve had toch ook zo'n bril in de maak? Hopen dat die een lager prijsje heeft
via iPhone
Gepost door Bram_M99 op woensdag 6 januari, 2016 om 20:18:06 quote

GN "Ultima"

1828 posts
Slaat helemaal nergens op, en de Europese versie is ook nog zo duur door het verzenden. Gaat mij veel te vel deze prijs.
via iPhone
Gepost door WoKingNL op woensdag 6 januari, 2016 om 20:32:29 quote

GN "Ultima"

1825 posts
TinusGN schreef:
Valve had toch ook zo'n bril in de maak? Hopen dat die een lager prijsje heeft

Ik acht die kans vrij klein aangezien dat een uitgebreider systeem is.

Gepost door Kenneloth op vrijdag 8 januari, 2016 om 09:41:53 quote

GN "Die Hard"

556 posts
Hitman047 schreef:
€699 is wel wat aan de hoge kant. Your move, Sony.

Had begrepen dat Sony had bevestigd dat die wegging voor 400.

Ga naar pagina: 1