Auteur : Leon Kempers zaterdag 2 januari 2016 om 09:53:15

Modern Warfare-ontwikkelaar Infinity Ward: 2016 wordt een ongelofelijk jaar

Bron: GameSpot
Je zou het bijna vergeten, maar ook in 2016 verschijnt er weer een nieuwe Call of Duty-game. Hoewel Infinity Ward volgens Activisions patroon dit jaar aan de beurt is, heeft de uitgever dit nooit officieel bevestigd en zeker met de recente leegloop bij deze studio ging men zich steeds sterker afvragen of de heren in Los Angeles dit jaar nog wel een nieuwe Call of Duty zullen produceren. Een recente tweet lijkt daar echter wel op te wijzen.

Via Twitter wenste Infinity Ward iedereen een mooi 2016. Ook stelde de studio dat 2016 een "ongelofelijk" jaar gaat worden:



Refereert Infinity Ward hiermee naar een nieuwe Call of Duty-game? Zo ja, gaat het hier dan om Modern Warfare 4, of keren we eindelijk terug naar het verleden? Binnen enkele maanden verwachten we meer duidelijkheid.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door DutchGamer-W- op zaterdag 2 januari, 2016 om 10:45:11 quote

GN "Sickness"

7039 posts
Ik hoor zelf (geruchten) van alle kanten dat er een Modern Warfare HD Collectie eraan zit te komen.
Gepost door NoobAssPlayer op zaterdag 2 januari, 2016 om 10:47:31 quote

Sonic

299 posts
Ze mogen de Modern Warfare serie best remaken van mij, alle oude Call of Dutys zitten namelijk vol met cheaters! Lijkt me heerlijk om straks MW2 normaal te kunnen spelen met vernieuwde graphics!
Gepost door nielsiebro op zaterdag 2 januari, 2016 om 10:49:35 quote

GN "Die Hard"

667 posts
Remake lijkt me tof maar dan alleen van de eerste twee en een cod in het verleden zou dikke prima zijn! Die futuristische setting was ff leuk maar nu niet meer.
Gepost door Sjouke Hoogland op zaterdag 2 januari, 2016 om 11:17:19 quote

GN "Die Hard"

757 posts
NoobAssPlayer schreef:
Ze mogen de Modern Warfare serie best remaken van mij, alle oude Call of Dutys zitten namelijk vol met cheaters! Lijkt me heerlijk om straks MW2 normaal te kunnen spelen met vernieuwde graphics!

Call of duty 4 zie je amper hackers.

Tenminste, in de wat vollere lobby's.

Maarja daar kun je zelf server hosten en daarom zijn er meestal wel admins online die het mooi cheat vrij houden .

Gepost door gamerfriend01 op zaterdag 2 januari, 2016 om 11:17:49 quote

GN "Commander"

1133 posts
Yes een remake zou tof zijn. En misschien toch ook weer naar Wo 2. Hoop dat de multiplayer dan wel niet te traag wordt ofzo in vergelijking met die van nu.
Gepost door 420blazeit op zaterdag 2 januari, 2016 om 12:14:36 quote

GN "Die Hard"

619 posts
MW2 remake? Hoop het.
Gepost door Carcass op zaterdag 2 januari, 2016 om 12:18:42 quote

GN "Die Hard"

816 posts
Een remake is niet de definitie van een ongelofelijk jaar. Ik maak me er niet zo druk om dat ze elk jaar met een nieuwe game komen, maar elke keer weer schreeuwen dat het een baanbrekend geheel gaat worden riekt mij teveel naar een sbs 6 uitspraak.
via iPhone
Gepost door Thomsnov op zaterdag 2 januari, 2016 om 14:14:15 quote

GN "Commander"

1082 posts
Ik kijk er naar uit
via iPhone
Gepost door MisterMDW op zaterdag 2 januari, 2016 om 15:22:42 quote

GN "Die Hard"

756 posts
Ik neem aan dat we gewoon ghosts 2 krijgen... Bedoel de game mag dan niet super ontvangen zijn. Het verhaal van de SP had wel een mega groot open einde, neem aan dat ze daar toch nog wel iets mee doen
Gepost door gamerfriend01 op zaterdag 2 januari, 2016 om 15:33:22 quote

GN "Commander"

1133 posts
Volgens mij krijgen we dit jaar een remake van modern warfare, maar geen echt "nieuwe" call of duty. Heb ook al geruchten gehoord dat er 2 season passen komen voor twee jaar cod black ops 3.
Gepost door Leukste op zaterdag 2 januari, 2016 om 15:58:08 quote

MvdM Februari

2696 posts
Zei iemand MW2? *pakt zijn Intervention en begint deze op te poetsen*
Gepost door mheiden21 op zaterdag 2 januari, 2016 om 15:58:33 quote

GN "Commander"

1035 posts
Is die hele CoD reeks niet op z'n retour qua animo vanuit de fanbase, buiten de "ik pre-order em toch wel types" ?
Gepost door Ik kom Harambe wreken op zaterdag 2 januari, 2016 om 16:19:39 quote

MvdM November

1531 posts
Ben toch altijd meer van de treyarch games geweest dus ik heb geen hoge verwachtingen
Gepost door Hillianii op zaterdag 2 januari, 2016 om 16:25:43 quote

GN "Ultima"

1822 posts
Ik ga er van uit dat ze een Modern Warfare HD Collectie gaan uitbrengen en dan misschien.. Ghost 2? Zou ook goed kunnen dat ze met iets totaal anders aankomen
Gepost door Moodey op zaterdag 2 januari, 2016 om 17:58:12 quote

GN "Die Hard"

711 posts
T leuke is vaak dat er remakes komen voor games waar je daar geen behoefte aan hebt, MW valt daar buiten.
Gepost door NietNickMeneer op zaterdag 2 januari, 2016 om 18:01:09 quote

Duke Nukem

468 posts
Ik hoop dat ze het hele exo suit trust jumpen weg laten en er gwn weer een cod van maken waar iedereen op de grond staat en niet door de lucht zweeft en tegen muren aan loopt.
via iPhone
Gepost door mmx op zaterdag 2 januari, 2016 om 18:29:20 quote

GN "Sickness"

2254 posts
De laatste Cod vond ik een miskleun hopelijk gaan ze op de 40-45 tour dan is het misschien de moeite nog waard
Gepost door sebastiaanwwe/Misterwwe op zaterdag 2 januari, 2016 om 18:32:41 quote

MvdM Mei

1176 posts
Ik ben benieuwt miss wel een HD remake van Black ops?
Gepost door boogy0603 op zaterdag 2 januari, 2016 om 18:34:29 quote

Prince of Persia

160 posts
is een mooi teken
Gepost door NL Joeri NL op zaterdag 2 januari, 2016 om 18:59:55 quote

Pacman

53 posts
Nee, doe mij maar gewoon ouderwets ww2 of iets van Vietnam... lekker met mijn type 100 of thompson rondrennen en napalmstrikes ontwijken
Gepost door Bones op zaterdag 2 januari, 2016 om 19:01:10 quote

Sonic

243 posts
Tja, het zal wel een ongelofelijk saai jaar worden, zo vernieuwend is CoD niet en ook nooit geweest. Je moet toch wat verzinnen om deze game nog te hypen.

Ik kijk toch niet uit naar CoD, die tijd heb ik wel gehad, maar goed ieder zijn game.

Gepost door TinusGN op zaterdag 2 januari, 2016 om 21:45:19 quote

GN "Die Hard"

511 posts
Als we naar het verleden gaan, dan hoop ik niet te ver, dan wordt onze ammo buskruit en zijn onze herlaad tijden 15 seconden
via iPhone
Gepost door DutchGamer-W- op zaterdag 2 januari, 2016 om 22:40:27 quote

GN "Sickness"

7039 posts
LOl, @TinusGN dat zou wat zijn he?!

Call of Duty Primal, vechten met handbogen, speren en stenen! En laat ik niet beginnen over de mogelijke killstreaks we we tot onze beschikking krijgen! *ligt in een deuk*

Of wat je zegt in de tijd dat we onze musketten moeten laden met ronde kogels...

Gepost door NoobAssPlayer op zaterdag 2 januari, 2016 om 23:01:32 quote

Sonic

299 posts
sebastiaanwwe/Misterwwe schreef:
Ik ben benieuwt miss wel een HD remake van Black ops?

Een Black Ops Remake kan dit jaar niet. De Call of Duty serie gaat door de handen van 3 verschillende ontwikkelaars: Infinity Ward, Treyarch en Sledgehammer games. Iedere ontwikkelaar heeft 2 jaar de tijd om aan de volgende Call of Duty te werken. In 2014 was Sledgehammer voor het eerst in z'n uppie aan zet met Call of Duty Advanced Warfare, vorig jaar was Treyarch aan zet met Call of Duty Black Ops 3 en dit jaar is het dus de beurt aan Infinity Ward.

Gepost door Pollins op zaterdag 2 januari, 2016 om 23:11:13 quote

Pacman

63 posts
BO3 was echt verschrikkelijk slecht. Tijd om terug te gaan naar de roots
via iPhone
Gepost door PaNNa op zondag 3 januari, 2016 om 10:01:43 quote

The Hunter

6662 posts
NoobAssPlayer schreef:
Ze mogen de Modern Warfare serie best remaken van mij, alle oude Call of Dutys zitten namelijk vol met cheaters! Lijkt me heerlijk om straks MW2 normaal te kunnen spelen met vernieuwde graphics!

Vooral in MW3 zag ik dit op de console versie, ik weet niet hoe het met de PC versie zit, maar ik denk dat het al even erg is.. Het was enorm frustrerend.

Een remake van de gehele collectie zie ik zeker wel zitten, heb onlangs nog eens de oudere games gespeeld.. Man wat heb ik ze toch gemist. Blijft heerlijk!

Gepost door Nitrix31 op zondag 3 januari, 2016 om 14:03:21 quote

GN "Die Hard"

799 posts
De ene keer hoor je "CoD is elke keer het zelfde" en nu gaan mensen vragen om een remake?
Gepost door DennyPS4 op maandag 4 januari, 2016 om 18:36:25 quote

Pong

22 posts
Ja beter terug naar het verleden!! Met al die robots nu en gekke jump suites heb je niet het het gevoel dat je een CoD game aan het spelen bent..
via iPhone
Ga naar pagina: 1