Auteur : Peter Bouwman woensdag 4 mei 2016 om 21:38:47

GN eSports: De GN-teams liggen uit de ESL Benelux


Het begon als een grap, het samenstellen van GamersNET eSports-teams om mee te doen aan de ESL Benelux! De respons was gigantisch en inmiddels hebben drie teams zich gevormd en een aantal individuele Hearthstone-spelers. Helaas zijn zowel de beide LoL-teams en het CS:GO-team uitgeschakeld.

Hieronder zijn de speelschema's te bekijken.

CS:GO
League of Legends

Update
CS:GO Team:
Ronde 1: Team CS:GO heeft een Walkover gehad - Rond 20:03 uur zal hun eerste wedstrijd beginnen. Zij spelen tegen DutchPrideWorldWide.
Ronde 2: CS:GO-team heeft gewonnen met 16-8
Ronde 3: CS:GO-team staat 16-0 achter tegen Asterion
Ronde 3: CS:GO-team is uitgeschakeld, Asterion is de uiteindelijk winnaar van de gehele kwalificatie die dag.

LoL Team Alpha:
Ronde 1: Team Alpha heeft een Walkover gehad - Rond 20:03 uur zal hun eerste wedstrijd beginnen. Zij spelen tegen Coconut Love
Ronde 2: Team Alpha is uitgeschakeld.

LoL Team Bravo:
Ronde 1: Team Bravo heeft een Walkover gehad - Rond 20:03 uur zal hun eerste wedstrijd beginnen. Zij spelen tegen DSEA, het studententeam van Delft en twee in de Dutch College League.
Ronde 2: Team Bravo is uitgeschakeld.

Wij houden jullie gedurende de avond op de hoogte.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Thomsnov op woensdag 4 mei, 2016 om 19:52:57 quote

GN "Commander"

1062 posts
Iedereen veel succes
via iPhone
Gepost door TheNoobwithSkillz op woensdag 4 mei, 2016 om 20:04:42 quote

n00b

16 posts
Ik hoop echt dat ze kwalificeren!
Gepost door Tom op woensdag 4 mei, 2016 om 20:06:32 quote

Eindredacteur

12157 posts
Ben nu toch wel echt hyped up voor Team GamersNET.
Gepost door Kevidoppo op woensdag 4 mei, 2016 om 20:10:34 quote

Pacman

54 posts
Vettt! Hoop dat het ze lukt!
Gepost door PaNNa op woensdag 4 mei, 2016 om 20:10:52 quote

The Hunter

6662 posts
Succes voor deze mensen
Gepost door matdriks op woensdag 4 mei, 2016 om 20:11:42 quote

GN "Die Hard"

941 posts
Geen twitch voor de wedstrijd van CS go?
Gepost door Bram_M99 op woensdag 4 mei, 2016 om 20:14:48 quote

GN "Ultima"

1798 posts
Dat zou wel heel erg vet zijn! Ben benieuwd
via iPhone
Gepost door DoeMaarWat op woensdag 4 mei, 2016 om 20:44:40 quote

Sonic

264 posts
KEIhard verloren xD
Gepost door gamerfriend01 op woensdag 4 mei, 2016 om 20:46:47 quote

GN "Commander"

1116 posts
Succes boys
Gepost door mattioza op woensdag 4 mei, 2016 om 21:35:53 quote

GN "Commander"

1092 posts
Ging niet al te best precies , Maarja alle begin is moeilijk!
Gepost door Bosnegert op woensdag 4 mei, 2016 om 21:36:16 geband quote

Sub Zero

352 posts
goeie reclame als het cs go team 12-0 achter staat lol. Met mij in het team zouden ze 12-0 voorstaan
Gepost door Bosnegert op woensdag 4 mei, 2016 om 21:37:17 geband quote

Sub Zero

352 posts
lol nu met 16-0 verloren. Dit is wel heel erg anti climax
Gepost door sdfl op woensdag 4 mei, 2016 om 21:49:10 quote

MvdM September

2262 posts
Komt omdat we niet genoeg aangemoedigd hebben :p
via iPhone
Gepost door Downzilla op woensdag 4 mei, 2016 om 21:56:03 quote

GN "Commander"

1032 posts
Het begon als een grap en eindigde als een grap.
Gepost door remcoabc op woensdag 4 mei, 2016 om 21:59:06 quote

Sonic

223 posts
ajj jammer
Gepost door ScorpionNL op woensdag 4 mei, 2016 om 22:40:40 quote

Sub Zero

331 posts
Jammer!
Gepost door Sjouke Hoogland op woensdag 4 mei, 2016 om 22:49:16 quote

GN "Die Hard"

757 posts
Helaas!
Gepost door LennartvA op woensdag 4 mei, 2016 om 22:53:52 quote

Crewmember

1161 posts
Matchfixing!
via iPhone
Gepost door MikeGeversNET op woensdag 4 mei, 2016 om 23:12:56 quote

Crewmember

837 posts
LennartvA schreef:
Matchfixing!
Sorry, blijkbaar was het geboden bedrag niet hoog genoeg
Gepost door DeAdSeYe op donderdag 5 mei, 2016 om 02:33:25 quote

GN "Sickness"

4019 posts
Sorry? Met 16-0 verloren? Leuke reclame voor de gehele GamersNet site.

Volgende keer een betere screening bij aanmeldingen. Verliezen kan altijd maar zonder 1 ronde te winnen is toch echt wel een afgang zeg.

Helaas speel ik niet genoeg CS Go om mee te doen met wedstrijden. Maar als jullie ooit een keer een team willen vormen voor de nieuwe Unreal Tournament, dan ben ik wel van de partij.

Gepost door matdriks op donderdag 5 mei, 2016 om 09:26:44 quote

GN "Die Hard"

941 posts
Ik vind het nog knap dat ze de eerste hebben gewonnen zonder enige training.
Gepost door NietNickMeneer op donderdag 5 mei, 2016 om 09:49:57 quote

Duke Nukem

462 posts
Het begon als een grap en het eindigde als Sen grap
via iPhone
Gepost door Sixty op donderdag 5 mei, 2016 om 09:51:32 quote

Sub Zero

316 posts
Training is een must, voordeel dat ze nu hebben omdat ze al mee hebben gedaan dat ze (hopelijk) weten waar het fout is gegaan. Dus dan kun je daar samen aan werken. Volgende keer doen ze het vast beter.
Gepost door Musicman88 op donderdag 5 mei, 2016 om 10:35:39 quote

GN "Die Hard"

965 posts
Ah, kop op. Nu gewoon keihard trainen en dan de volgende keer kwalificeren!!
Gepost door Downzilla op donderdag 5 mei, 2016 om 10:42:17 quote

GN "Commander"

1032 posts
Anders begint gamersnet een eigen soort esl voor de wat minder mlg leden van de community. Met als prijs een mooie custom titel.
Gepost door Leon 2.0 op donderdag 5 mei, 2016 om 10:45:24 quote

Eindredacteur

6118 posts
Nou, ja. Het is in ieder geval wel de uiteindelijke winnaar waar ze van verloren hebben.
Gepost door Kamelot2 op donderdag 5 mei, 2016 om 12:26:59 quote

GN "Die Hard"

676 posts
Wanneer is dit en kan ik meedoen?
Gepost door mheiden21 op donderdag 5 mei, 2016 om 13:06:48 quote

GN "Commander"

1034 posts
Ze zijn wel dik ingemaakt, misschien iets meer samen spelen en veel trainen. Heb het vermoeden dat het daar aan ligt.
Gepost door DeAdSeYe op donderdag 5 mei, 2016 om 16:25:11 quote

GN "Sickness"

4019 posts
mheiden21 schreef:
Ze zijn wel dik ingemaakt, misschien iets meer samen spelen en veel trainen. Heb het vermoeden dat het daar aan ligt.

Training is heel belangrijk en je moet op elkaar ingespeeld zijn. Als je prof gamers met andere "onbekende" profs gamers met elkaar combineert die nog nooit met elkaar hebben gespeeld, presteren ze minder als wat ze met hun vaste groep spelen.

Dat is erg belangrijk en daar zijn die trainingen voor.

Gepost door PaNNa op donderdag 5 mei, 2016 om 17:13:43 quote

The Hunter

6662 posts
Daar heb je wel gelijk in, zelfs al is het maar 1 persoon van de 4. 1 speler kan het verschil wel maken..
Gepost door Bram_M99 op vrijdag 6 mei, 2016 om 20:03:23 quote

GN "Ultima"

1798 posts
Downzilla schreef:
Het begon als een grap en eindigde als een grap.