Auteur : Leon Kempers donderdag 20 oktober 2016 om 15:55:37

Download de GamersNET Chrome-extensie en mis nooit meer een nieuwsbericht!


Ben je het zat om altijd achter de feiten aan te lopen? Wil je constant op de hoogte blijven van het laatste gamenieuws? Download dan onze gloednieuwe Chrome-extensie!

Via deze extensie geven we je een heads-up wanneer we een nieuwsbericht, artikel of video op onze site plaatsen. Zo ben je er altijd als de kippen bij en blijf je constant betrokken bij je vrienden van GamersNet.

Download de extensie via de Chrome Web Store!

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door sdfl op woensdag 19 oktober, 2016 om 00:06:10 quote

MvdM September

2253 posts
Nice!!
Gepost door MaTriXX op woensdag 19 oktober, 2016 om 00:16:08 quote

Sonic

271 posts
Handig.... zeer handig en gelijk gebruik van gemaakt.
Gepost door Dr_Oetlul op woensdag 19 oktober, 2016 om 00:19:09 quote

Prince of Persia

168 posts
Wat vet
via iPhone
Gepost door ronineter op woensdag 19 oktober, 2016 om 00:39:37 quote

GN "Ultima"

1504 posts
Zo, weer een Extensie erbij
Gepost door FreakierGlint86 op woensdag 19 oktober, 2016 om 07:36:43 quote

n00b

6 posts
Jammer genoeg gebruik ik Firefox
Gepost door Kip_Skeri op woensdag 19 oktober, 2016 om 08:16:07 geband quote

n00b

10 posts
Helaas chrome is niets vooe mij, zuigt alle ram weg alsof het je moeder is. Haha nee hoor grapje. Maar ik gebruik opera de snelste en beste browser.
Gepost door Downzilla op woensdag 19 oktober, 2016 om 10:53:15 quote

GN "Die Hard"

843 posts
Kunnen we de app ook niet notificaties geven bij bepaalde nieuwsberichten? Dat je notificaties per game, platform of soort nieuwabericht kan instellen?
Gepost door RikZonderC op woensdag 19 oktober, 2016 om 11:18:20 quote

Duke Nukem

481 posts
Mooi hoor! Gelijk ge´nstalleerd!
Gepost door CHILLOZZ op woensdag 19 oktober, 2016 om 12:09:45 quote

Duke Nukem

489 posts
NICE,

Cool dat jullie ''gamersnet'' dit soort dingen allemaal doen.

Ik heb hem geinstalleerd en dan zie ik wel hoe dat gaat bevallen. Ik heb namelijk normaal het liefste zo weinig mogelijk in beeld. Maar gelukkig word bij mij die balk er niet breder/dikker van dus het stoort me niet.

Geef het eens de kans kan toch nog wel eens verrekes handig zijn..

P.s. ik heb bij jullie APP heel vaak dat ik steeds terug gestuurd word. Krijg dan ook een foutmelding.... Ik weet niet of dit bij jullie bekend is ??

Krijg dan steeds de melding: GAMERSNET I GESTOPT..... Het enigste wat ik dan kan aanklikken is OK en melden.

Ik heb dit als ik vrijwel alles aanklik. [Wat toch behoorlijk lastig is want zo kan ik dus niet via de telefoon ergens op reageren] Nu doe ik toch vrijwel alles via laptop maar dacht meld het wel ff

Gepost door bramuige125 op woensdag 19 oktober, 2016 om 13:40:06 quote

Prince of Persia

152 posts
Downzilla schreef:
Kunnen we de app ook niet notificaties geven bij bepaalde nieuwsberichten? Dat je notificaties per game, platform of soort nieuwabericht kan instellen?

Helemaal mee eens, ik zou op de site ook filters willen

Gepost door PaNNa op woensdag 19 oktober, 2016 om 20:15:22 quote

The Hunter

6536 posts
FreakierGlint86 schreef:
Jammer genoeg gebruik ik Firefox

Ik Opera, misschien in de toekomst dat er een extensie komt voor deze browsers.

Gepost door Een rug te ver op woensdag 19 oktober, 2016 om 20:41:31 quote

n00b

3 posts
TOP

dikke giveaway van "gamersnet" dat jullie dit gratis aanbieden!

ik heb m gelijk geinstalleerd maar is kijken hoe het bevalt. altijd wof om van het laatste gamenieuws op de hoogte te blijven zeker als ECHTE gamesfan! Ik hoop wel dat mij browser mooi opgeruimd blijft want daar hou ik van ik hou niet van allemaal reklame [dat vind ik heel iiritant]

P.S. kunnen jullie deze chromeextension ook voor internet explorer maken. bij mij loopt chrome soms vast en blijft mijn computer HANGEN. dan krijg ik de melding APPLICATIE VASTGELOPEN. misschien kunnen jullie dit fixen? of misschien ook niet maaja is het proberen waard toch

Gepost door Downzilla op woensdag 19 oktober, 2016 om 20:57:12 quote

GN "Die Hard"

843 posts
Een rug te ver schreef:
TOP dikke giveaway van "gamersnet" dat jullie dit gratis aanbieden! ik heb m gelijk geinstalleerd maar is kijken hoe het bevalt. altijd wof om van het laatste gamenieuws op de hoogte te blijven zeker als ECHTE gamesfan! Ik hoop wel dat mij browser mooi opgeruimd blijft want daar hou ik van ik hou niet van allemaal reklame [dat vind ik heel iiritant] P.S. kunnen jullie deze chromeextension ook voor internet explorer maken. bij mij loopt chrome soms vast en blijft mijn computer HANGEN. dan krijg ik de melding APPLICATIE VASTGELOPEN. misschien kunnen jullie dit fixen? of misschien ook niet maaja is het proberen waard toch

Wow wat ben jij enthousiast Chill out!

Gepost door matdriks op donderdag 20 oktober, 2016 om 15:56:51 quote

GN "Die Hard"

929 posts
Goed bezig Blijf innoveren. Dit soort dingen zijn top.
Gepost door Carlos0_0 op vrijdag 21 oktober, 2016 om 07:40:18 quote

GN "Sickness"

10706 posts
Leuke toevoeging maar nee bedankt, notificatie zijn 1 van de irritantste dingen van smartphones. Tegenwoordig willen websites je ook al voorschotelen met dit, maar nee ik kijk wel wanneer ik zin heb. Zo zie ik misschien iets meer berichten in 1 keer, en dan ga ik er even rustig voor zitten.
via iPhone
Ga naar pagina: 1