Auteur : Leon Stougie maandag 17 oktober 2016 om 15:19:53

Komst nieuwe Red Dead lijkt nog wat waarschijnlijker na nieuwe teaser Rockstar

Bron: Twitter
Het internet stond gisteren zo'n beetje op zijn kop toen Rockstar een tweet met een rode, gehavende versie van hun logo op het internet slingerde. Al snel werd er gespeculeerd dat Rockstar hiermee een eerste teaser vrijgaf van een nieuwe Red Dead-game en deze gedachte is vandaag ineens een stuk waarschijnlijker geworden. De GTA-ontwikkelaar heeft namelijk een nieuwe tweet de deur uit gedaan en daarin wordt wel heel sterk naar het Wilde Westen gehint.

De onthulling van een nieuwe Red Dead-game lijkt dus slechts een kwestie van tijd. Het lijkt immers niet erg waarschijnlijk dat Rockstar al deze hype opzet voor enkel een remaster van Red Dead Redemption voor de PlayStation 4, Xbox One en eventueel ook pc.


Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door spacebuster op maandag 17 oktober, 2016 om 15:25:30 quote

Pacman

67 posts
red dead magnificent 7
Gepost door DeAdSeYe op maandag 17 oktober, 2016 om 15:40:47 quote

GN "Sickness"

4074 posts
Red Dead Online!

Key features

Buy properties. Be an outlaw or bounty hunter. Steal or buy horses. Hang your enemies. Duals. PvE and PvP missions. Hookers. And wear a coyboy hat.

Gepost door MC TiM op maandag 17 oktober, 2016 om 17:12:13 quote

GN "Ultima"

1548 posts
DeAdSeYe schreef:
Red Dead Online! Key features Buy properties. Be an outlaw or bounty hunter. Steal or buy horses. Hang your enemies. Duals. PvE and PvP missions. Hookers. And wear a coyboy hat.

Als er een like button zou zijn, had je een duimpje omhoog gekregen.

Gepost door RocknRolf op maandag 17 oktober, 2016 om 17:24:37 quote

Prince of Persia

182 posts
Aaaaaaaaaawwwwyeahhhhhh
via iPhone
Gepost door Moodey op maandag 17 oktober, 2016 om 17:32:35 quote

GN "Die Hard"

712 posts
Die in t midden ben jij en de rest zijn je luitenanten die de districten bewaren. Je gaat je vader avengen.
Gepost door Ik kom Harambe wreken op maandag 17 oktober, 2016 om 18:14:06 quote

MvdM November

1603 posts
Vet, zoals het er nu uitziet gaan we een game krijgen waarin je de baas bent van The Ridiculous 6, van de gelijknamige hit comedy film met Adam Sandler en Rob Schneider.
Gepost door rude1980 op maandag 17 oktober, 2016 om 18:26:18 quote

Prince of Persia

108 posts
och vet zeg!! nu maar hopen op een nieuwe game en geen remastered thing
Gepost door tijn80 op maandag 17 oktober, 2016 om 20:45:06 quote

GN "Ultima"

1995 posts
Moodey schreef:
Die in t midden ben jij en de rest zijn je luitenanten die de districten bewaren. Je gaat je vader avengen.
Dus eigenlijk Mafia 3, maar dan goed?
Gepost door mattioza op maandag 17 oktober, 2016 om 21:46:22 quote

GN "Commander"

1371 posts
Ik zie hem wel eind 2017-begin 2018 verschijnen met een pc-port van het vorige deel ervoor.
Gepost door Ryan2000 op maandag 17 oktober, 2016 om 22:24:56 quote

GN "Commander"

1373 posts
Ben nu wel benieuwd hoor!
Gepost door KawaiiKoning op maandag 17 oktober, 2016 om 23:00:22 quote

n00b

3 posts
Wow! Heb hier onglooflijk vee zin in! HYPE Ik word de #KONING van het wilden weste!!
Ga naar pagina: 1