Auteur : Mike Gevers dinsdag 18 oktober 2016 om 15:22:07

Red Dead Redemption 2 aangekondigd voor PlayStation 4 en Xbox One

Bron: Rockstar
Eindelijk is het zo ver: Rockstar heeft onthuld waar alle teasers op Twitter naar verwezen. Het bedrijf heeft namelijk Red Dead Redemption 2 aangekondigd voor de Xbox One en PlayStation 4. Van een pc-versie is vooralsnog geen sprake. Het spel komt uit in de herfst van volgend jaar.

Red Dead Redemption 2 biedt, zoals verwacht, een uitgebreid westernverhaal waarin de harde aard van het Amerikaanse binnenland zal worden verkend. Eerder vandaag lekte al een domeinnaam voor Red Dead Online, en het blijkt nu inderdaad te gaan om de online component van de nieuwe Red Dead-game. Op de website van Rockstar wordt een 'gloednieuwe multiplayer-ervaring' genoemd, dus waarschijnlijk zal Red Dead Redemption 2 een multiplayer-modus krijgen in de lijn van GTA Online.

Ten slotte zegt Rockstar dat er donderdag een trailer zal verschijnen.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door PSPfreaky op dinsdag 18 oktober, 2016 om 15:24:04 quote

GN "Commander"

1060 posts
Ik had zo erg zitten wachten op een PC versie van RDR 1 en 2...
Gepost door RikZonderC op dinsdag 18 oktober, 2016 om 15:27:57 quote

Crewmember

529 posts
KOM OP JONGENS, KOM NOU EENS MET EEN PC VERSIE!!!
Gepost door NietNickMeneer op dinsdag 18 oktober, 2016 om 15:28:47 quote

Duke Nukem

468 posts
Zin in
via iPhone
Gepost door Tom op dinsdag 18 oktober, 2016 om 15:32:10 quote

Eindredacteur

12437 posts
Zou Rockstar weer een GTA 5-je doen? Dat ze anderhalf jaar na dato met een pc-versie en Heists in Online komen, zodat ze meerdere jaren op rij GOTY-prijzen kunnen scoren?
Gepost door MaTriXX op dinsdag 18 oktober, 2016 om 15:51:01 quote

Sub Zero

341 posts
Is het een nieuwe game in de serie Red Dead of is het in dit geval echt Red Dead Redemption 2 gezien als dat zo is dan klinkt dat namelijk meer als een vervolg op of misschien wel een sequel op Redemption.
Gepost door BearsRidingTanks op dinsdag 18 oktober, 2016 om 15:53:14 quote

Sub Zero

379 posts
#trigger
Gepost door IMarks op dinsdag 18 oktober, 2016 om 15:55:53 quote

Prince of Persia

158 posts
MaTriXX schreef:
Is het een nieuwe game in de serie Red Dead of is het in dit geval echt Red Dead Redemption 2 gezien als dat zo is dan klinkt dat namelijk meer als een vervolg op of misschien wel een sequel op Redemption.
Het is al bekend dat het om een prequel gaat. Ook de map is al bekend.
Gepost door Hielke op dinsdag 18 oktober, 2016 om 16:01:29 quote

Crewmember

255 posts
WELK NUMMER IS DIT COEN, WELK NUMMER IS DIT?!
Gepost door Leon op dinsdag 18 oktober, 2016 om 16:10:01 quote

Adjunct-hoofdredacteur

2887 posts
Nu begint het moeilijkste deel: wachten.
Gepost door Neolite op dinsdag 18 oktober, 2016 om 16:11:34 quote

Moderator

6443 posts
En daar ging alle interesse rechtstreeks de prullenbak in. Belachelijk dat er geen pc versie is en men mag zich ondertussen wel op gaan maken voor en flinke shitstorm
Gepost door BearsRidingTanks op dinsdag 18 oktober, 2016 om 16:14:08 quote

Sub Zero

379 posts
Leon schreef:
Nu begint het moeilijkste deel: wachten.
Voor sommige langer dan andere hehehe
Gepost door Kip_Skeri op dinsdag 18 oktober, 2016 om 16:15:43 geband quote

n00b

10 posts
Wow echt zo vet. Ik kan het wel snappen dat het niet naar pc komt het is toch een beetje een console exclusive titel en vind ik het ook wel terecht dat dit eerst zo blijft. Nou ja pc gamers dan maar een ps4 kopen hé voor mooi en meer gameplezier .
Gepost door PSPfreaky op dinsdag 18 oktober, 2016 om 16:22:42 quote

GN "Commander"

1060 posts
Tom schreef:
Zou Rockstar weer een GTA 5-je doen? Dat ze anderhalf jaar na dato met een pc-versie en Heists in Online komen, zodat ze meerdere jaren op rij GOTY-prijzen kunnen scoren?

Moet je ook eraan denken dat ze dan ook met de eerste Red Dead Redemption moeten komen

Gepost door PaNNa op dinsdag 18 oktober, 2016 om 16:33:04 quote

The Hunter

6662 posts
RikZonderC schreef:
KOM OP JONGENS, KOM NOU EENS MET EEN PC VERSIE!!!

Ja , want ik heb mijn consoles bij het huisvuil gezet en ik wil geen nieuwe kopen

Gepost door Moodey op dinsdag 18 oktober, 2016 om 16:34:41 quote

GN "Die Hard"

711 posts
Goed dat de prioriteiten bij de consoles zitten. +1 Rockstar, er zijn al genoeg pc exclusives. *grabs popcorn*
Gepost door RikH op dinsdag 18 oktober, 2016 om 17:30:23 quote

Sub Zero

320 posts
heel jammer
Gepost door mattioza op dinsdag 18 oktober, 2016 om 17:40:24 quote

GN "Commander"

1114 posts
BAM!
Gepost door Downzilla op dinsdag 18 oktober, 2016 om 18:23:25 quote

GN "Commander"

1072 posts
Rockstar pls.
Gepost door Dr_Oetlul op dinsdag 18 oktober, 2016 om 18:23:31 quote

Prince of Persia

172 posts
Jammer dat er nog geen PC-versie bevestigd is. Wel tof dat RDR2 aangekondigd is!
via iPhone
Gepost door RocknRolf op dinsdag 18 oktober, 2016 om 18:31:35 quote

Prince of Persia

178 posts
Mn playstation 4 toch maar weer eens laten maken dan! Hier gaat mijn hart sneller van kloppen!
via iPhone
Gepost door KawaiiKoning op dinsdag 18 oktober, 2016 om 18:36:42 quote

n00b

3 posts
Dit is echt geweldug!!!!
Gepost door emilius23 op dinsdag 18 oktober, 2016 om 19:05:17 quote

Pong

25 posts
En jaartje later (hopelijk) naar pc brengen om hype te verlengen. Waarom Rockstar? En trouwens, iedereen klaagt dat ubisoft leentjebuur doet, en Rockstar dan nu met zijn online modus. Maar ja, Blizzard en Rockstar zijn de enigen die zich zoiets kunnen permiteren.
via iPhone
Gepost door Ryan2000 op dinsdag 18 oktober, 2016 om 19:27:40 quote

GN "Commander"

1372 posts
Ik vind hem wel heel vroeg aangekondigd, maar wel super vet dat ie komt!
Gepost door DutchGamer-W- op dinsdag 18 oktober, 2016 om 20:43:31 quote

GN "Sickness"

7055 posts
Neolite schreef:
En daar ging alle interesse rechtstreeks de prullenbak in. Belachelijk dat er geen pc versie is en men mag zich ondertussen wel op gaan maken voor en flinke shitstorm
Op dit punt is er al een petitie gestart om de game naar de PCte krijgen, of R* sowieso onder de aandacht te krijgen dat er vraag naar is. En ja, ikk heb hem ook gelijk even ondertekend, want dit is een game die gewoon ECHT iedereen gespeeld moet hebben.

Ryan2000 schreef:
Ik vind hem wel heel vroeg aangekondigd, maar wel super vet dat ie komt!
Geen zorgen in 2018 komt ie eraan.
Gepost door Sixty op dinsdag 18 oktober, 2016 om 21:16:39 quote

Sub Zero

318 posts
Het online gedeelte van red dead redemption was al de voorganger van GTA Online, was echt geweldig om te spelen
Gepost door Puddingboom op dinsdag 18 oktober, 2016 om 21:53:29 quote

Sub Zero

386 posts
u kidding me... pc please
Gepost door Daan op woensdag 19 oktober, 2016 om 07:54:01 quote

GN Designer en Databaser

4326 posts
Leon schreef:
Nu begint het moeilijkste deel: wachten.

Inderdaad.

Gepost door Weeman86 op woensdag 19 oktober, 2016 om 09:45:55 quote

Prince of Persia

143 posts
Hell yea! We gaan weer paardrijden en lekker knallen met revolvers! Kan niet wachten Misschien in de tussentijd toch maar weer eens m'n PS3 uit het stof trekken om RDR nog eens te spelen, weer even in dat wereldje en sfeertje terugkomen.
Gepost door Papachico op woensdag 19 oktober, 2016 om 10:59:34 quote

GN "Die Hard"

632 posts
PC master ra... Wait... What?
Gepost door Callandt op woensdag 19 oktober, 2016 om 11:44:37 quote

n00b

13 posts
Papachico schreef:
PC master ra... Wait... What?

Hahahaha ging net hetzelfde reageren :p

Gepost door Rijstekorrel op woensdag 19 oktober, 2016 om 18:31:20 quote

GN "Sickness"

10872 posts
Nice kan niet wachten
Ga naar pagina: 1