Auteur : Tom Kauwenberg zondag 16 oktober 2016 om 15:51:44

Rockstar teaset nieuwe Red Dead op Twitter

Een game onthullen met een grote persconferentie en veel confetti? Van Rockstar hoeft het blijkbaar niet. Op hun eigen Twitter-account plaatste de ontwikkelaar simpelweg een rode, gehavende versie van hun logo, en eigenlijk is het voor iedereen al duidelijk. Er staat iets te gebeuren rondom de Red Dead-franchise.

De gehele Twitter-pagina van Rockstar Games lijkt überhaupt al in de ban van de rood-zwarte accenten, die haast opzichtig door willen dringen over een potentieel vervolg (of remake) van Red Dead Redemption. Kijk maar een goed naar onderstaande afbeelding en probeer jezelf daarbij wijs te maken dat je er niet overdreven heet van wordt...


Wat het logo en de bijbehorende stijl op het Twitter-account precies duidelijk moeten maken, daarover laat Rockstar nog geen woord los. Voor velen kan het maar één of hoogstens twee dingen betekenen. Een gloednieuw en derde deel in de Red Dead-serie en/of een remaster van het al ontzettend sterke Red Dead Redemption.

We wachten nog even af op een officiële (en iets duidelijkere) onthulling, maar tot die tijd: speculeer er op los...
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Moodey op zondag 16 oktober, 2016 om 16:26:55 quote

GN "Die Hard"

712 posts
Heb geen behoefte aan een remaster, wel een vervolg.
Gepost door Tom op zondag 16 oktober, 2016 om 16:52:05 quote

Eindredacteur

12918 posts
Ik hoorde iemand op Twitter roepen 'remaster in november, Red Dead 3 in april'. Klonk lang niet zo verkeerd. Zou best wel een baller move zijn om nog snel op de proppen te komen met een (fatsoenlijke) remaster voor bijvoorbeeld ook pc, die dan ook weer mooi dient als hype-materiaal voor een volgend deel.
Gepost door Ik kom Harambe wreken op zondag 16 oktober, 2016 om 16:52:54 quote

MvdM November

1603 posts
Kan niet wachten om over 2 jaar de reveal trailer te zien
Gepost door Verluci op zondag 16 oktober, 2016 om 17:12:11 quote

MvdM Juni

1205 posts
Tom schreef:
Ik hoorde iemand op Twitter roepen 'remaster in november, Red Dead 3 in april'. Klonk lang niet zo verkeerd. Zou best wel een baller move zijn om nog snel op de proppen te komen met een (fatsoenlijke) remaster voor bijvoorbeeld ook pc, die dan ook weer mooi dient als hype-materiaal voor een volgend deel.
Man als er een remaster voor PC komt is mijn sociale leven ten einde. Wat heb ik een geweldige herinerringen aan die game zeg!
Gepost door MaTriXX op zondag 16 oktober, 2016 om 17:35:03 quote

Duke Nukem

400 posts
Dat is nou een echte flinke Tease

Ben benieuwd, pas nog op de 360 RDR uitgespeeld en was vet, een remaster is leuk maar zie toch liever een volgend deel komen.

Gepost door Bram_M99 op zondag 16 oktober, 2016 om 19:24:11 quote

GN "Ultima"

1828 posts
Ik hoop op een remaster van GTA V
via iPhone
Gepost door Tom 2.0 op zondag 16 oktober, 2016 om 20:57:27 quote

GN "Die Hard"

557 posts
Een remaster voor PC zou geweldig zijn. Ik vond de PS3 versie namelijk altijd wat traag werken (ik had een digitale versie via PS plus) en hem lekker HD en 60 fps zou mij misschien wel kunnen betoveren. Iets wat mij destijds niet lukte op de PS3
Gepost door 3333/3333 op zondag 16 oktober, 2016 om 21:26:51 quote

GN "Sniper Elite"

3333 posts
Ik zou nog eerder geld zetten op dat Gary Johnson de volgende POTUS wordt dan dat RDR een pc-versie krijgt.
Gepost door Neolite op zondag 16 oktober, 2016 om 23:49:01 quote

Moderator

6454 posts
Geen pc is GTFO! Daar komen ze nu echt niet meer mee weg.
Gepost door MC TiM op maandag 17 oktober, 2016 om 07:59:49 quote

GN "Ultima"

1548 posts
Rockstar en remasters, ja daar kan je wel op vertrouwen als het zo ver komt - denk GTA V, in hoeverre je daar kan spreken van een remaster natuurlijk. Daarnaast staat RDR nog altijd op mijn gigantische backlog, dus laat maar komen.
Gepost door mitchel1988 op maandag 17 oktober, 2016 om 10:17:59 quote

Sub Zero

309 posts
Hoop zo op een goed nieuw deel in deze serie. Kan weer smullen worden
Ga naar pagina: 1