Auteur : Leon Stougie dinsdag 15 november 2016 om 12:16:11

The Legend of Zelda: Breath of the Wild verschijnt niet direct bij launch Nintendo Switch

Bron: Eurogamer
Het is voor velen misschien wel de belangrijkste reden om de Nintendo Switch in huis te halen; de nieuwe Zelda-game. Nu is er echter slecht nieuws naar buiten gekomen voor eenieder die uitkijkt naar The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Het heeft er namelijk alle schijn van dat dit nieuwe Zelda-avontuur niet direct bij de launch van Nintendo's nieuwe console zal verschijnen. Dit blijkt uit diverse bronnen.

Zo laat Emily Rogers weten dat het lokaliseren van de game tot het einde van 2016 zal duren, waarna de game nog zo'n vier tot zes maanden getest moet worden. Daardoor lijkt een release in maart, als de Switch verschijnt, uitgesloten. Het Britse Eurogamer kan dit op basis van andere bronnen bevestigen.

Nintendo heeft zich tot op heden overigens nog niet uitgelaten over de precieze releasedatum van Breath of the Wild. Tot op heden houdt de Japanse consolefabrikant het op een release in 2017.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door BearsRidingTanks op dinsdag 15 november, 2016 om 13:26:25 quote

Sonic

285 posts
En daar gaat mijn enige interesse in de switch. Dat wordt dan definitief niet halen op release
Gepost door Heccer op dinsdag 15 november, 2016 om 14:47:30 quote

Pacman

90 posts
(null)
via iPhone
Gepost door nielsiebro op dinsdag 15 november, 2016 om 14:57:17 quote

GN "Die Hard"

599 posts
Die ga ik dan niet kopen op release helaas
Gepost door mrb80 op dinsdag 15 november, 2016 om 15:13:48 quote

Prince of Persia

110 posts
Geschiedenis herhaalt zich weer. Bij iedere launch belooft nintendo AAA launch games en support van veel ontwikkelaars en komen ze het niet na. Ook ik koop het niet meer.
via iPhone
Gepost door GrijzeVos op dinsdag 15 november, 2016 om 16:57:21 quote

Duke Nukem

471 posts
De console stelt niet zo veel voor zonder een nieuwe Zelda, faal.
Gepost door mattioza op dinsdag 15 november, 2016 om 18:52:20 quote

GN "Die Hard"

993 posts
Dat is weer een serieuze streep door de rekening van Nintendo op console-vlak. Denk dat ze hier wel zwaar op gerekend hadden. Benieuwd wat er dan wel gaat zijn bij Launch, vermoedelijk hebben ze nog wel een Mario-game achter de hand.
Gepost door emilius23 op woensdag 16 november, 2016 om 07:07:58 quote

n00b

17 posts
Iedereen hier zo negatief, kan er niemand gewoon even 2 maanden wachten. En trouwens, heb je soms liever de wiiu, ZONDER Zelda.
via iPhone
Ga naar pagina: 1