2017 moet het jaar van PlayStation 4-software worden, aldus Shuhei Yoshida

Ontwikkelaars van Sony Interactive Entertainment Japan Studio teasen nieuwe en ambitieuze games voor 2017, zo blijkt uit een interview met 4Gamer. Zo vertelt Teruyuki Toriyama, producer van Bloodborne, dat de ontwikkelaar bezig is met ambitieuze titels en concepten voor nieuwe games.

Ook Masaaki Yamagiwa, producer van Bloodborne aan Sony’s zijde, zegt dat hij na de release van de game achter de schermen werkt aan iets nieuws en hoopt dat dit project in 2017 het levenslicht ziet. Verder zal de developer achter Gravity Rush 2 na de productie van deze game beginnen aan een nieuw project, aldus director Keiichiro Toyama, waardoor 2017 eveneens een druk jaar wordt.

Maar tot slot wist ook niet de minste persoon van Sony PlayStation, baas van SIE Worldwide Studios Shuhei Yoshida, een woordje te doen over het volgende jaar. Hij zegt dat 2016 als een jaar van PlayStation-hardware aanvoelde, met PlayStation VR, de PlayStation 4 Pro en de PlayStation 4 Slim in het kielzog. Yoshida ziet daarom graag 2017 als een jaar van PlayStation-software, om de PlayStation 4 te geven waar het voor gemaakt is.

Er staan inmiddels diverse grote titels in de planning, waar wacht jij vooral op voor de PlayStation 4?

  1.   
    MaTriXX's avatar

    Is dat niet iets wat ik elk jaar hoor maar tot op heden nog niet heb mee gemaakt op de PS4 :).

  2.   
    RiiLaKuma's avatar

    Toen ik een PS4 haalde vond ik het aanbod karig en had ik niet het idee dat het aanbod op snelle termijn vooruit zou gaan. Raar genoeg heb ik hem inmiddels nog geen jaar en heb al belachelijk veel spellen voor het apparaat in vergelijking met mijn andere consoles. Nog erger is dat ik al veel titels uit 2017 op mijn lijstje heb staan, dus ik mag de beste heren van Sony wel geloven.