Auteur : Peter Bouwman vrijdag 23 december 2016 om 17:10:51

PlayStation deelname | GamersNET Game Awards


Welkom op de PlayStation-pagina van de GamersNET Game Awards! PlayStation heeft een jaar gehad met een aantal toffe titels als Uncharted 4, The Last Guardian en Ratchet & Clank. Natuurlijk zijn er ook veel games niet exclusief voor PS4 verschenen en wij zijn benieuwd naar jouw absolute winnaar. Maar eerst zie je de megagrote prijzen die je kunt winnen


Check hier de unboxing van de Overwatch Collector's Edition

Deze is prijsvraag is beëindigd. Je kunt niet langer deelnemen.


1: Door deel te nemen aan deze actie accepteer je dat wij eind januari met een camera voor je deur kunnen staan met ťťn van deze enorme pakketten.

2: Iedereen maakt net zoveel kans! Wij selecteren uit alle deelnemers, niet alleen uit deelnemers die op de populairste game hebben gestemd!

3: Je mag met meerdere categorieŽn meedoen


Wik wil meedoen voor:

Voor de duidelijkheid: de winnaar krijgt ALLE prijzen in het gefilmde pakket! We hopen dat de winnaar de games en goodies die hij niet interessant vindt, deelt met mede-GN'ers

Winnaars 2009
1. Call of Duty: Modern Warfare 2
2. Assassin's Creed II
3. Uncharted 2: Among Thieves

Winnaars 2010
1. Assassin's Creed: Brotherhood
2. Call of Duty: Black Ops
3. Red Dead Redemption

Winnaars 2011
1. The Elder Scrolls V: Skyrim
2. Battlefield 3
3. Uncharted 3: Drake's Deception

Winnaars 2012
1. Assassin's Creed III
2. Far Cry 3
3. Call of Duty: Black Ops II

Winnaars 2013
1. GTA V
2. Assassin's Creed IV: Black Flag
3. The Last of Us

Winnaars 2014
1. GTA V
2. Far Cry 4
3. Dragon Age: Inquisition

Winnaars 2015
3. Star Wars: Battlefront
2. The Witcher 3: Wild Hunt
1. Fallout 4


Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door bramuige125 op vrijdag 23 december, 2016 om 17:20:14 quote

Prince of Persia

156 posts
Wow ik wil winnen mijn goty is battlefield 1. Kom maar naar BelgiŽ met al de goddelijkheid.
Gepost door Mark89NL op vrijdag 23 december, 2016 om 17:20:24 quote

GN "Die Hard"

575 posts
Hyped nu al
Gepost door Jabberwocked op vrijdag 23 december, 2016 om 17:41:29 quote

Pong

22 posts
Ik heb op Uncharted 4 gestemd, die serie is echt de beste in mijn 30 jaar als gamer
Gepost door DutchGamer-W- op vrijdag 23 december, 2016 om 18:04:12 quote

GN "Sickness"

7033 posts
Ben benieuwd of ik dit jaar wel in de mega grote prijzen van.

Dus zeker even meedoen.

Gepost door CHILLOZZ op vrijdag 23 december, 2016 om 20:49:58 quote

GN "Commander"

1083 posts
zo, Netjes en eerlijk ingevuld. En nu fingers crossed Succes allemaal

p.s. ik zie in het pakket wel een paar dingetjes die ik ga verdelen onde andere gamersnetters mocht ik winnen

dan zijn er wellicht meerdere blij

Gepost door _BeefCake99_ op vrijdag 23 december, 2016 om 22:05:29 quote

Duke Nukem

422 posts
wat was afgelopen jaar toch weer gezellig op GN
Gepost door Ryan2000 op vrijdag 23 december, 2016 om 22:22:03 quote

GN "Commander"

1339 posts
Ben benieuwd naar de top 10! Ik heb al zo'n vermoeden wat er op 1 staat
Gepost door Gozer_033 op vrijdag 23 december, 2016 om 22:57:42 quote

Sonic

273 posts
HYPE IS UNREAL, fijna feestdagen allemaal ook.
Gepost door Dreezel op zaterdag 24 december, 2016 om 04:33:04 quote

Pacman

58 posts
1. Final Fantsy 2. battlefield 1 3. the last guardian
Gepost door stan_the_manNL op zaterdag 24 december, 2016 om 08:29:34 quote

Sub Zero

334 posts
1. Witcher 3:Blood and Wine 2. Skyrim Remastered 3. Battlefied one Prima jaartje zo! Ik heb alles op de xbox one gespeeld en doe daarom graag mee voor het ps4 pakket
via iPhone
Gepost door mattioza op zaterdag 24 december, 2016 om 09:46:06 quote

GN "Commander"

1099 posts
Sowieso Battlefield 1, ook al moesten er enkele DLC-paketten gewoon in de basisgame.
Gepost door Heccer op zaterdag 24 december, 2016 om 11:13:39 quote

Prince of Persia

167 posts
Was heel simpel voor mij heb de ps4 er voor gekocht Uncharted 4.
via iPhone
Gepost door Game's Hunter op zaterdag 24 december, 2016 om 15:32:05 quote

GN "Commander"

1280 posts
Weer een sick pakket nu maar is gaan bedenken op welke game ik ga stemmen.
Gepost door MisterMDW op zaterdag 24 december, 2016 om 17:55:51 quote

GN "Die Hard"

754 posts
Gestemd! Ik ben denk ik wel uitgesloten van winst gezien het vorig jaar zeer gezellig was Maar mocht de winnaar niet afkomen van de driemaal Return to Arkham collectie dan houd ik mij graag aanbevolen!
Gepost door NietNickMeneer op zaterdag 24 december, 2016 om 18:03:28 quote

Duke Nukem

467 posts
Wauw, wat een tof pakket!
via iPhone
Gepost door Bram_M99 op dinsdag 27 december, 2016 om 19:08:25 quote

GN "Ultima"

1808 posts
3e jaar, 3 keer is scheepsrecht! Mijn game van het jaar is toch wel Uncharted 4. Zo mooi en zo soepeltjes.
Ga naar pagina: 1