Auteur : Leon Kempers vrijdag 30 december 2016 om 00:00:02

Win een prachtige poster van Watch Dogs 2! | Prijsvraagvrijdag


Het is weer vrijdag en dus is het tijd voor een nieuwe Prijsvraagvrijdag! Meedoen is zoals altijd extreem makkelijk: laat een reactie achter bij dit nieuwsbericht en je maakt meteen kans op de prijs. Vaker reageren mag uiteraard, al vergroot dit niet je kansen. Reageer wel op tijd, want deelnemen kan alleen op de vrijdag!

Van sommige dingen kun je nooit genoeg hebben. Posters zijn daar een mooi voorbeeld van. Daarom geven we vandaag een supervette poster weg van Watch Dogs 2! Reageer hieronder en wie weet hangt dit ding straks aan jouw muur.



Vergeet niet morgen terug te komen op GamersNET. Dan onthullen we de Prijsvraagvrijdag-winnaar van vorige week!
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door JaslanNL op vrijdag 30 december, 2016 om 00:15:43 quote

Sonic

282 posts
Oef, die past goed naast mn Watch Dogs 1 poster!
Gepost door iDraxo op vrijdag 30 december, 2016 om 01:15:00 quote

GN "Die Hard"

596 posts
ik doe zeker mee
Gepost door Gozer_033 op vrijdag 30 december, 2016 om 02:11:42 quote

Sonic

273 posts
die zou ik mooi kunnen gebruiken om mijn laasts gescheurde division poster te vervangen
Gepost door Wildcat103 op vrijdag 30 december, 2016 om 05:51:45 quote

n00b

14 posts
Van de week de san fransisco edition besteld. Leuk extraatje deze poster!
Gepost door nieuw op vrijdag 30 december, 2016 om 08:13:05 quote

Pacman

71 posts
Ik doe mee.
Gepost door Pim Huberts op vrijdag 30 december, 2016 om 09:35:52 quote

GN "Die Hard"

505 posts
Ooeeeehhh SICK!
via iPhone
Gepost door Thomsnov op vrijdag 30 december, 2016 om 10:06:41 quote

GN "Commander"

1083 posts
Niet zo'n watch dogs fan ik laat deze over voor de andere
via iPhone
Gepost door NietNickMeneer op vrijdag 30 december, 2016 om 10:26:52 quote

Duke Nukem

468 posts
Dat ziet er lache uit, ik doe mee!
via iPhone
Gepost door LangeDon op vrijdag 30 december, 2016 om 10:59:22 quote

Sonic

236 posts
Nice!, Ik doe mee!
Gepost door Ryan2000 op vrijdag 30 december, 2016 om 11:12:07 quote

GN "Commander"

1366 posts
Ziet er tof uit! Ik doe mee
Gepost door jkampmeijer op vrijdag 30 december, 2016 om 12:51:41 quote

GN "Die Hard"

939 posts
Leuk! Succes allemaal.
Gepost door myth op vrijdag 30 december, 2016 om 13:30:00 quote

Pacman

61 posts
ik doe mee vind watch dogs 2 echt ziek maar 1 vond ik ook al vet
Gepost door nessen op vrijdag 30 december, 2016 om 13:56:35 quote

Sonic

260 posts
Gaaf zeg.
Gepost door Arcturion op vrijdag 30 december, 2016 om 14:02:05 quote

Sonic

218 posts
Good luck to all
Gepost door Fideel op vrijdag 30 december, 2016 om 14:30:53 quote

Duke Nukem

479 posts
Misschien heb ik geluk!
Gepost door Prolaxx op vrijdag 30 december, 2016 om 15:40:26 quote

Pacman

88 posts
Doe graag weer mee
via iPhone
Gepost door RikZonderC op vrijdag 30 december, 2016 om 15:55:11 quote

Crewmember

525 posts
<3 Watch Dogs! Ik doe mee!
Gepost door Decreepyman op vrijdag 30 december, 2016 om 16:30:58 quote

Pong

27 posts
Ik ben ook een hacker dan zou hij mijn vriend zijn in mijn kamer.lol
via iPhone
Gepost door bretel op vrijdag 30 december, 2016 om 17:14:15 quote

Prince of Persia

142 posts
Jaaaa ik doe mee
Gepost door JesseTheunZzz op vrijdag 30 december, 2016 om 19:18:51 quote

Prince of Persia

167 posts
Ik doe mee!!! Als Ik het niet win zal ik maar de prijs moeten hacken
Gepost door JustDennisGames op vrijdag 30 december, 2016 om 21:49:09 quote

Pong

36 posts
Ik doe zeker mee
Gepost door assassinkarsten op vrijdag 30 december, 2016 om 22:02:49 quote

Sub Zero

345 posts
Ik heb net de game binnen dus dit is wel erg toepasselijk! hij zal vast ook wel naast mijn watch dogs 1 poster passen
Gepost door TheNerdNL op vrijdag 30 december, 2016 om 22:27:29 quote

GN "Die Hard"

618 posts
die zal tof zijn bij mijn beeltje van watchdogs 2
Gepost door Blloody op zaterdag 31 december, 2016 om 18:18:10 quote

Pong

27 posts
I'm in.
Gepost door RachidXD op dinsdag 3 januari, 2017 om 15:17:47 quote

n00b

5 posts
Heey ik ben een fan van WatchDogs2 en het zou heel leuk zijn als ik een poster boven mijn bed had. Elke dag lekker dromen!
Ga naar pagina: 1