Auteur : Peter Bouwman vrijdag 23 december 2016 om 17:10:32

Xbox deelname | GamersNET Game Awards


Welkom bij de Xbox-deelname van de GamersNET Game Awards! Inmiddels heeft Xbox besloten al hun games ook naar de pc te brengen, maar laten we eerlijk zijn, Forza en Gears zijn toch gewoon Xbox-titels? Wat is jouw favoriete game van het jaar? Laat het ons weten!


Check hier de unboxing van de Overwatch Collector's Edition

Deze is prijsvraag is beëindigd. Je kunt niet langer deelnemen.

1: Door deel te nemen aan deze actie accepteer je dat wij eind januari met een camera voor je deur kunnen staan met ťťn van deze enorme pakketten.

2: Iedereen maakt net zoveel kans! Wij selecteren uit alle deelnemers, niet alleen uit deelnemers die op de populairste game hebben gestemd!

3: Je mag met meerdere categorieŽn meedoen


Voor de duidelijkheid: de winnaar krijgt ALLE prijzen in het gefilmde pakket! We hopen dat de winnaar de games en goodies die hij niet interessant vindt, deelt met mede-GN'ers

Winnaars 2009
1. Call of Duty: Modern Warfare 2
2. Assassin's Creed II
3. Uncharted 2: Among Thieves

Winnaars 2010
1. Assassin's Creed: Brotherhood
2. Call of Duty: Black Ops
3. Red Dead Redemption

Winnaars 2011
1. The Elder Scrolls V: Skyrim
2. Battlefield 3
3. Uncharted 3: Drake's Deception

Winnaars 2012
1. Assassin's Creed III
2. Far Cry 3
3. Call of Duty: Black Ops II

Winnaars 2013
1. GTA V
2. Assassin's Creed IV: Black Flag
3. The Last of Us

Winnaars 2014
1. GTA V
2. Far Cry 4
3. Dragon Age: Inquisition

Winnaars 2015
3. Star Wars: Battlefront
2. The Witcher 3: Wild Hunt
1. Fallout 4
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door iDraxo op vrijdag 23 december, 2016 om 17:19:49 quote

Duke Nukem

467 posts
IK DOE MEE
Gepost door DutchGamer-W- op vrijdag 23 december, 2016 om 18:24:19 quote

GN "Sickness"

6929 posts
Vreemd dat er zo weinig Exclusieve games in de lijst staan. Zeker voor Xbox, geen Dead Rising 4 of zelfs de nieuwe Gears of War ??

Bij deze een tip om nog een optie "Anders Namelijk (invoer je game)" bij te voegen.

Gepost door ScorpionNL op vrijdag 23 december, 2016 om 18:33:48 quote

Sonic

290 posts
Ik doe ook zeker mee, maar mis inderdaad ook Gears 4 in de lijst.
Gepost door mitchel1988 op vrijdag 23 december, 2016 om 19:56:51 quote

Sub Zero

306 posts
epiccc, zeer vet uber pakket.
Gepost door noah81 op vrijdag 23 december, 2016 om 20:57:10 quote

GN "Die Hard"

696 posts
Vette prijzen weer, ik doe weer erg graag mee
Gepost door Amaraldane op vrijdag 23 december, 2016 om 21:35:57 quote

Prince of Persia

115 posts
"Elizabeth van Dishonored 2." Mijn hart doet echt pijn nu man.
Gepost door mheiden21 op vrijdag 23 december, 2016 om 21:47:53 quote

GN "Die Hard"

920 posts
Ik ben tevreden aangezien mijn favoriet in het lijstje stond. Uit de 31 titels was Firewatch toch echt wel mijn GOTY. Zeker een aanrader als je de game nog niet gespeeld hebt, het verhaal is heerlijk meeslepend.
Gepost door bullet0verdose op zaterdag 24 december, 2016 om 02:28:13 quote

Sonic

230 posts
Oooh man heel gaaf ik ga hier geen lange comment op maken maar ik ga wel zeggen dat ik natuurlijk weer heel graag mee doe en hopelijk dit hele coole pakket win!
Gepost door ScorpionNL op zaterdag 24 december, 2016 om 12:10:20 quote

Sonic

290 posts
Top 3 van mij. 1. Gears of War 4 2. The Division 3. Battlefield 1
Gepost door Blizzshot op zaterdag 24 december, 2016 om 12:44:42 quote

n00b

4 posts
Ik doe mee zowiezoo overwatch wat een tof spel is dat..
Gepost door Mike2165 op zaterdag 24 december, 2016 om 21:11:54 quote

Pong

22 posts
Yep ingevuld iedereen s6 en fijne dagen .
Gepost door UncreatedKoen op zaterdag 24 december, 2016 om 23:31:39 quote

MvdM Juli

770 posts
Uiteraard mee gedaan en mijn keuze was uiteraard heel simpel. Gears of War 4. Echte xbox exclusive titel en verdient als je gaat kijken naar de Microsoft exclusive line up qua triple A titels de nummer 1. Goede game en goede opbouw naar een volwaardige trilogy!

Daarnaast heb ik alleen gestemd op de Xbox deelname en niet PS4 aangezien ik toch altijd op Xbox One zit en ik de echte die hard ps4 fans dat pakket gun!

Succes jongens!

Gepost door gamerfriend01 op zondag 25 december, 2016 om 12:45:32 quote

GN "Commander"

1056 posts
Mijn top 5 in willekeurige volgorde: Uncharted 4, Forza horizon 3, Battlefield 1, Doom en Far cry Primal
Gepost door JorritRelentless op zaterdag 31 december, 2016 om 00:02:02 quote

n00b

1 posts
Uiteraard doe ik mee! Zou echt super gaaf zijn. Watchdogs 2 van de ouders van mijn vriendin gekregen voor kerst. Ik ben voor het eerst in lange tijd weer verliefd geworden op een game. Ik kom nooit aan bij mijn missies, er is onderweg altijd wel iets te doen! Gelukkig 2017 iedereen!
Ga naar pagina: 1