Auteur : Peter Bouwman zaterdag 7 januari 2017 om 09:44:16

De GN Tuktuk staat vandaag niet in Eindhoven

We hadden ons verheugd op een toffe dag in Eindhoven met de GN Tuktuk Mario Tour. Helaas zullen we er niet aanwezig zijn. Vanwege de extreme weersomstandigheden en honderden ongelukken, zullen wij de aanhanger met Tuktuk niet achter de wagen spannen. Onze "swaggermobiel" zal dus op GNHQ blijven staan vandaag.



We hopen natuurlijk op een vervangende datum.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door mrb80 op zaterdag 7 januari, 2017 om 10:26:54 quote

Pacman

97 posts
Groot gelijk, veiligheid gaat voorop
via iPhone
Gepost door STRAIGHT FLUSH op zaterdag 7 januari, 2017 om 11:23:57 quote

GN "Sickness"

2532 posts
Verstandige keuze. Rijden gaat op zich wel maar met een aanhanger erachter wordt dat een heel ander verhaal. Jammer maar zoals mrb80 zegt, veiligheid gaat voorop!
Gepost door CHILLOZZ op zaterdag 7 januari, 2017 om 11:43:30 quote

Duke Nukem

481 posts
groot gelijk...

Je moet niet dit paraltje in gevaar brengen. Gamersnet's trots dde tuk tuk mag ten alle tijden NIET in gevaar gebracht worden...

De wegen hiero zijn sws nu erg slecht. het is al niet aan te raden om gewoon zo met de auto te rijden laat staan met aanhanger. Als die eenmaal gaat glijden doe je er helemaal niets meer aan.

Gepost door Leukste op zaterdag 7 januari, 2017 om 13:31:07 quote

MvdM Februari

2580 posts
Verstandige keuze. Houd de boel liever heel voor een andere datum.
Gepost door Dark_Phoenix op zaterdag 7 januari, 2017 om 13:40:48 quote

GN "Commander"

1437 posts
Typisch Nederland beetje sneeuw en ze durven de straat niet op
Gepost door mrb80 op zaterdag 7 januari, 2017 om 14:38:28 quote

Pacman

97 posts
@Dark_Phoenix: het gaat niet om de sneeuw maar om ijzel/gladheid. Als je ooit zelf meer ervaring krijgt in het verkeer snap je het waarschijnlijk wel
via iPhone
Gepost door Mark89NL op zaterdag 7 januari, 2017 om 15:26:32 quote

Sub Zero

371 posts
@Dark_Phoenix het is meer de ijzel dat is veradelijker dan sneeuw en met een aanhangwagen aan je auto kan dat voor gevaarlijken situaties zorgen.
Gepost door Thijs. op zaterdag 7 januari, 2017 om 17:39:43 quote

MvdM April

1730 posts
heel verstandig!
Gepost door Puddingboom op zaterdag 7 januari, 2017 om 17:48:48 quote

Sub Zero

324 posts
Een grote glibberboel inderdaad. Ik was veilig op mijn werkt aangekomen en stap vol trots uit de auto om vervolgens na 5 meter uit te glijden , gelukkig zag niemand het
Gepost door mrb80 op zondag 8 januari, 2017 om 00:39:24 quote

Pacman

97 posts
@Puddingboom: gelukkig heb je niks gebroken en 'valt' het mee.
via iPhone
Ga naar pagina: 1