Auteur : DaniŽl Pietersma zondag 1 januari 2017 om 12:56:23

GN Kalender: Januari 2017


In 2017 gaat de GN Kalender weer keihard door en zelfs beter dan ooit tevoren! Vanaf deze maand kun je de kalender namelijk ook in 4K-resolutie downloaden. Kat uit Gravity Rush is natuurlijk sowieso al een lust voor het oog, maar in 4K schittert ze beter dan ooit tevoren. Gelukkig nieuwjaar!

We geven jou dit pareltje als JPG-bestand en vervolgens kun je zelf bepalen wat je ermee doet. Lijst hem in, hang hem boven je bed, tatoeŽer hem op je rug, of stel hem gewoon in als bureaubladachtergrond. Er is nog genoeg ruimte over voor je icoontjes!

Dus waar wacht je nog op? Download de GN Kalender van deze maand hieronder. We weten dat je het wilt.

Welke games voeg jij deze maand aan je collectie toe?


Downloadlinks:
3840 x 2160 (4K)
1920 x 1080
1920 x 1200
1600 x 1200
1440 x 900


Achtergronden voor mobiel:
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door gamerfriend01 op zondag 1 januari, 2017 om 13:05:22 quote

GN "Commander"

1069 posts
Stil maandje voor mij enkel resident evil 7. Het wordt wachten tot februari en dat begint 2017 pas echt qua games
Gepost door NietNickMeneer op zondag 1 januari, 2017 om 14:23:08 quote

Duke Nukem

447 posts
Tof dat je nu ook voor mobiel hebt
via iPhone
Gepost door PaNNa op zondag 1 januari, 2017 om 15:59:48 quote

The Hunter

6652 posts
Zit niets tussen voor mij... zal nog een tijdje oude games spelen
Gepost door Leukste op zondag 1 januari, 2017 om 17:00:55 quote

MvdM Februari

2648 posts
Rustig begin van het nieuwe jaar. Maar wel al meteen een evenement waar de Tuktuk bij is.
Gepost door TheNerdNL op zondag 1 januari, 2017 om 17:23:15 quote

GN "Die Hard"

611 posts
Ben helemaal blij een achtergrond in 4k en ook een arpart voor me mobiel 1
Gepost door Bram_M99 op maandag 2 januari, 2017 om 12:19:31 quote

GN "Ultima"

1751 posts
Hmm helaas niet echt wat voor mij, maar heb nog genoeg te spelen
Gepost door mheiden21 op maandag 2 januari, 2017 om 15:56:26 quote

GN "Commander"

1013 posts
Niets deze maand wat in mijn straatje valt. De wallpaper voor mobiel is vet overigens!
Gepost door ZoDexNL op maandag 2 januari, 2017 om 18:22:38 quote

n00b

13 posts
Eindelijk een leuke achtergrond!
via iPhone
Gepost door Kroelbeertje op vrijdag 6 januari, 2017 om 22:41:39 quote

Prince of Persia

142 posts
Beetje triest boys :$ een game pakken en daar dan je watermerk op gooien.
Ga naar pagina: 1