Auteur : Lennart van Alem woensdag 4 januari 2017 om 19:08:20

Mass Effect: Andromeda verschijnt 21 maart in Amerika; Europa volgt twee dagen later

Het langverwachte nieuwe Mass Effect deel na de oorspronkelijke trilogie, Andromeda, verschijnt 21 maart 2017 in Amerika. Dat maakte Aaryn Flynn, General Manager bij BioWare, zojuist bekend.

De game zal 21 maart verschijnen in Amerika, maar wij hier aan de goede kant van de oceaan kunnen pas twee dagen later, op 23 maart 2017, aan de slag met Mass Effect: Andromeda.

Mass Effect: Andromeda brengt een compleet nieuw verhaal, met nieuwe personages, nieuwe planeten, nieuwe ruimterassen en een nieuw gameplay-systeem. Daarnaast kent het spel ook de Frostbite Engine, om ook het grafische verschil met de eerste drie delen compleet te maken.

Mass Effect: Andromeda verschijnt voor Xbox One, PlayStation 4 en pc.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door DutchGamer-W- op woensdag 4 januari, 2017 om 19:50:54 quote

GN "Sickness"

6912 posts
ZO, veeeel sneller dan verwacht!
Gepost door Heccer op woensdag 4 januari, 2017 om 20:39:07 quote

Pacman

70 posts
(null)
via iPhone
Gepost door RocknRolf op woensdag 4 januari, 2017 om 21:24:18 quote

Prince of Persia

175 posts
Jaaaaaa!!!
Gepost door Heccer op woensdag 4 januari, 2017 om 21:32:54 quote

Pacman

70 posts
(null)
via iPhone
Gepost door MikeGeversNET op donderdag 5 januari, 2017 om 01:40:45 quote

Crewmember

641 posts
Hebben getrapte releases nog een plaats in 2017? Waarom zouden games eerder uitkomen in de ene regio dan de andere? Zeker met de mogelijkheden die pre-loading biedt, lijkt het mij eigenlijk onnodig om de Europese release uit te stellen.
Gepost door MaTriXX op donderdag 5 januari, 2017 om 10:36:51 quote

Sonic

270 posts
Staat voor de X1 in pre order voor de prijs van 47,99 euro`s

Zin in heel veel zin in.

Gepost door DB Ries op donderdag 5 januari, 2017 om 13:00:43 quote

Sonic

280 posts
Dat duurt niet zo lang meer. Heerlijk
Ga naar pagina: 1