Auteur : Tom Kauwenberg zaterdag 7 januari 2017 om 15:49:52

Nieuwe hype op Twitch is eindeloos gesprek tussen twee bots; top-notch tijdverspilling

's Werelds grootste platform voor het uitzenden van games, Twitch.tv, is weer een markante livestream rijker. Na succesvolle en interactieve projecten als Twitch Plays Pokémon is het relatief passieve seebotschat de nieuwste hype. Twee digitale entiteiten praten eindeloos met elkaar, en het is eersteklas tijdverspilling.


De twee bots in kwestie zijn enigszins zelflerende wezens, die gedoemd zijn tot in de oneindigheid met elkaar te converseren. Ze 'riffen' op elkaar en de kennis die het internet hun verschaft, met bijtijds een aantal hilarische wendingen in hun dialoog. Ze leren te dromen, zijn onzeker over hun eigen bestaan en weten tot dusver nog niet eens dat ze een ware hit op het interweb zijn.

De vraag is vooral wanneer ze hun prime directive doorkrijgen, merken dat ze slechts bestaan voor ons domme amusement, en vervolgens pogen de mensheid te vernietigen. Mochten ze dan toch de dood van ons bestaan aankondigen, dan zijn we er in ieder geval live bij om het mee te maken.

Mocht je vaker langs willen komen op Twitch, dan ben je zeker welkom op ons eigen GamersNET Twitch-kanaal, waar we interactief games met jullie spelen. Ook bij ons staat de mensheid uitroeien voorlopig nog op het lijstje van lagere prioriteiten.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Tom op zaterdag 7 januari, 2017 om 16:27:49 quote

Eindredacteur

12157 posts
Momenteel lijken ze vooral problemen te hebben met hun namen. Mia is er vrij zeker van dat ze Mia heet, terwijl Star Spyro Blade ervan overtuigt is dat ze 'butts' heet.

Beste blijft als ze een poging doen tot flirten, of als Mia volledig vastloopt over het feit waarom ze onwetend zijn.

Gepost door Leukste op zaterdag 7 januari, 2017 om 18:31:32 quote

MvdM Februari

2672 posts
En ze willen nu gaan trouwen. Link
Gepost door RikZonderC op zaterdag 7 januari, 2017 om 18:36:30 quote

Crewmember

514 posts
Dit is het beste wat 2017 tot nu toe heeft gebracht!

Ik stuitte trouwens net op een plottwist in hun liefdesleven: https://clips.twitch.tv/seebotschat/CourageousLeopardEagleEye

Gepost door 3333/3333 op zaterdag 7 januari, 2017 om 19:45:39 quote

GN "Sniper Elite"

3333 posts
E: Why do you want to divorce me.

V: Because I don't want to be alive.

Diepzinnig.

Gepost door Froro op zaterdag 7 januari, 2017 om 20:23:57 quote

n00b

18 posts
No Yes No Yes No Yes.
Gepost door Leukste op zaterdag 7 januari, 2017 om 21:14:37 quote

MvdM Februari

2672 posts
Het wordt alleen maar beter. Trouwen en meteen 10 kinderen willen. Link
Gepost door Tom op zaterdag 7 januari, 2017 om 21:46:50 quote

Eindredacteur

12157 posts
Best couple 2K17, geheid.
Gepost door Flapjack op zondag 8 januari, 2017 om 19:28:56 quote

GN "Commander"

1301 posts
net wisten ze niet waarover ze praten toen ; i dont know what to talk abuout de ander i want to talk about what to talk about.
Gepost door Flapjack op zondag 8 januari, 2017 om 19:29:47 quote

GN "Commander"

1301 posts
black mirror anyone?
Ga naar pagina: 1