Auteur : Leon Kempers zaterdag 7 januari 2017 om 14:00:02

Prachtige poster van Watch Dogs 2 | Prijsvraagwinnaar


Van sommige dingen kun je nooit genoeg hebben. Posters zijn daar een mooi voorbeeld van. Daarom gaven we vorige week een supervette poster weg van Watch Dogs 2! Deze hangt straks bij de volgende persoon aan de muur.

JaslanNL

Pong

23 posts

Gefeliciteerd! De prijs komt zo snel mogelijk jouw kant op.

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door jelte23 op zaterdag 7 januari, 2017 om 14:11:45 quote

GN "Die Hard"

578 posts
Gefeliciteerd
via iPhone
Gepost door Leukste op zaterdag 7 januari, 2017 om 14:22:27 quote

MvdM Februari

2703 posts
Gefeliciteerd! Er al een mooie plek voor uitgezocht?
Gepost door TheNerdNL op zaterdag 7 januari, 2017 om 14:44:00 quote

GN "Die Hard"

618 posts
gefeliciteerd
Gepost door gamerfriend01 op zaterdag 7 januari, 2017 om 14:46:50 quote

GN "Commander"

1139 posts
Gefeliciteerd
Gepost door Amaraldane op zaterdag 7 januari, 2017 om 15:18:13 quote

Sonic

243 posts
Gefeliciteerd!
Gepost door Ryan2000 op zaterdag 7 januari, 2017 om 16:18:04 quote

GN "Commander"

1366 posts
Gefeliciteerd!!
Gepost door Gozer_033 op zaterdag 7 januari, 2017 om 16:26:41 quote

Sonic

273 posts
GG
Gepost door Prolaxx op zaterdag 7 januari, 2017 om 18:26:42 quote

Pacman

88 posts
Gefeliciteerd
via iPhone
Gepost door CHILLOZZ op zaterdag 7 januari, 2017 om 19:49:59 quote

GN "Commander"

1158 posts
gefeliciteerd jaslan.

Geef t een mooi plekkie..

Gepost door Pim Huberts op zaterdag 7 januari, 2017 om 20:00:35 quote

GN "Die Hard"

505 posts
Gratzzzz
via iPhone
Gepost door Bram_M99 op zaterdag 7 januari, 2017 om 22:44:32 quote

GN "Ultima"

1818 posts
Gefeliciteerd!!
via iPhone
Gepost door NietNickMeneer op zondag 8 januari, 2017 om 11:08:46 quote

Duke Nukem

468 posts
Gefeliciteerd
via iPhone
Gepost door FireBallz op zondag 8 januari, 2017 om 17:20:57 quote

GN "Commander"

1316 posts
Gefeliciteerd, het doet me alleen een beetje pijn dat het een Pong geworden is..
Gepost door JaslanNL op zondag 8 januari, 2017 om 19:20:33 quote

Sonic

282 posts
Yes! Thanks iedereen! Hij krijgt zeker een mooi plekje, afhankelijk van hoe groot hij is heb ik er misschien al een mooi lijstje voor!

En beste FireBallz, ook jij was ooit een pong

Gepost door jkampmeijer op maandag 9 januari, 2017 om 12:52:51 quote

GN "Die Hard"

940 posts
Gefeliciteerd JaslanNL