Auteur : Tom Kauwenberg maandag 9 januari 2017 om 13:03:40

Script van Uncharted-film ligt eindelijk klaar

Bron: @carnojoe
Eerder wisten we al te melden dat, ondanks de zogenaamde 'development hell', dat de Uncharted-film opnames dit jaar nog aan zouden moeten vangen. En ja, er lijkt nu toch zeker vaart in het project te komen. Weliswaar rollen de camera's nog niet, maar het script voor de verfilming lijkt dan eindelijk wel compleet.


Een foto van het afgeronde script verscheen op het Instagram-account van Joe Carnahan, de schrijver in kwestie. Carnahan voelt daarbij zeker enige trots, aangezien hij zo ver gaat om te zeggen dat dit script het meest monsterlijk coole actie-script in Hollywood is. Pak aan, Transformers.

Now the REAL work begins.

If there's a more monstrously cool action script in Hollywood right now, I wanna read it, 'cuz this thing is a BEAST.

De vraag is nu vooral welke acteurs de welbekende rollen van Nathan Drake en compagnie mogen vervullen, en uiteraard wanneer we de eerste setfoto's van de film binnen zien druppelen.

Wie zie jij graag schitteren in de Uncharted-verfilming? Wij zijn benieuwd naar alle hoopvolle verwachtingen en speculaties...
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door DutchGamer-W- op maandag 9 januari, 2017 om 13:06:43 quote

GN "Sickness"

6990 posts
Om eerlijk te zijn heb ik na de Assassin's Creed film bar weinig vertrouwen dat ook deze film game goed gaat komen.
Gepost door CHILLOZZ op maandag 9 januari, 2017 om 13:08:01 quote

GN "Die Hard"

935 posts
dit zou een reden zijn om mij naar de bios te sturen...

uncharted is vet vanaf het begin af aan. Hoop dat ze dit in een film ook zo terug kunnen laten komen. Het lijkt mij een zeer moeilijke opgave. Want met namen het klimmen/klauwteren en zoeken maakt de game erg leuk. Hoe ze dit in een film willen verwezenlijken vraag ik me dan af. Hopende dat het niet echt alleen een verhaal vertellen word. De tijd zal het leren...

Gepost door Daniel Z op maandag 9 januari, 2017 om 13:08:19 quote

Crewmember

4074 posts
Jup jup jup jup jup, nu hopen dat dit script het wel gaat halen! Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden, en ik zie Nathan Fillion graag als Drake, maar die is wel vrij oud om die rol te vervullen. Daarom ben ik nog een beetje bang voor de cast.
Gepost door Tom op maandag 9 januari, 2017 om 13:09:32 quote

Eindredacteur

12019 posts
Ik heb weinig met Uncharted, maar ik zag op Instagram iemand pleiten voor Jensen Ackles als Nathan Drake. Keur ik goed.
Gepost door Daniel Z op maandag 9 januari, 2017 om 13:11:28 quote

Crewmember

4074 posts
Tom schreef:
Ik heb weinig met Uncharted, maar ik zag op Instagram iemand pleiten voor Jensen Ackles als Nathan Drake. Keur ik goed.
Op sommige foto's ja, maar andere weer totaal niet.
Gepost door Mark89NL op maandag 9 januari, 2017 om 13:40:36 quote

GN "Die Hard"

538 posts
Als het over Uncharted gaat is Daniel er als de vikingen bij ben wel benieuwd wie hem distrubiteert mocht het Universal worden. Zal ik kijken of jullie de film eerder dan de bioscoop release kunnen zien. Bij screening ruimte of speciale vertoning.
Gepost door CHILLOZZ op maandag 9 januari, 2017 om 15:15:15 quote

GN "Die Hard"

935 posts
Mark89NL schreef:
Als het over Uncharted gaat is Daniel er als de vikingen bij ben wel benieuwd wie hem distrubiteert mocht het Universal worden. Zal ik kijken of jullie de film eerder dan de bioscoop release kunnen zien. Bij screening ruimte of speciale vertoning.

dan ben je DE man hahaha.

Ik kom/ga nooit meer naar een bios. Maar voor een uncharted film zou ik dan toch een uitzondering maken.

Gepost door Rijstekorrel op maandag 9 januari, 2017 om 15:29:10 quote

GN "Sickness"

10799 posts
Uncharted film zal wel nice zijn
Gepost door Downzilla op maandag 9 januari, 2017 om 16:41:20 quote

GN "Commander"

1017 posts
Ik heb ook en monsterlijk script geschreven, dit is natuurlijk geen hype pr praat maar gruwelijke eerlijkheid. Aangezien Uncharted zelf eigenlijk al een actiefilm is snap ik het nut niet echt van een film, kan je net zo goed Indiana Jones kijken.
Gepost door rude1980 op maandag 9 januari, 2017 om 19:55:25 quote

Prince of Persia

106 posts
geen vertrouwen meer in gameverfilming
Gepost door Papachico op dinsdag 10 januari, 2017 om 20:04:45 quote

GN "Die Hard"

550 posts
Een film based off een game is in vele gevallen troep.
Ga naar pagina: 1