Auteur : Leon Kempers vrijdag 6 januari 2017 om 00:00:02

Win een awesome Assassin's Creed figurine! | Prijsvraagvrijdag


Het is weer vrijdag en dus is het tijd voor een nieuwe Prijsvraagvrijdag! Meedoen is zoals altijd extreem makkelijk: laat een reactie achter bij dit nieuwsbericht en je maakt meteen kans op de prijs. Vaker reageren mag uiteraard, al vergroot dit niet je kansen. Reageer wel op tijd, want deelnemen kan alleen op de vrijdag!

Dit is de eerste Prijsvraagvrijdag van 2017 en we beginnen het jaar met een knal. In samenwerking met Ubisoft mogen we vandaag namelijk een prachtige figurine van de Assassin's Creed-film weggeven! Het gaat hier om een beeldje van protagoniste Maria, dat normaal verkrijgbaar is via de Ubistore voor 49,95 euro. Grijp dus snel je kans en reageer hieronder!



Vergeet niet morgen terug te komen op GamersNET. Dan onthullen we de Prijsvraagvrijdag-winnaar van vorige week!
Reacties
Ga naar pagina: 1, 2 volgende »
Gepost door Dark_Deamon_NL op vrijdag 6 januari, 2017 om 00:03:36 quote

Pong

39 posts
zeer vette Figurine , deze zou wel mooi bij mijn collectie passen count me in! en sowieso succes iedereen!
Gepost door Timothiey op vrijdag 6 januari, 2017 om 00:06:03 quote

Pacman

86 posts
dat is een inderdaad een zeer mooi beeldje, die zou mooi op mijn plank passen
Gepost door ScorpionNL op vrijdag 6 januari, 2017 om 00:07:28 quote

Sub Zero

311 posts
Heb net toevallig de film gezien. Dit is echt wel een awesome figurine.
Gepost door Kamelot2 op vrijdag 6 januari, 2017 om 00:13:33 quote

GN "Die Hard"

655 posts
oh, die heb ik nog niet! Doe zeker mee! fingers crossed.
Gepost door jelte23 op vrijdag 6 januari, 2017 om 00:16:01 quote

GN "Die Hard"

547 posts
Ik wil deze wel heel graag winnen. Heb pas mijn kamer opgeruimd en een game kast neergezet en deze zou er mooi in passen. Zeker gezien dat ik een erge AC fan ben. Dan ben ik ook nog n van de eerste reacties. Ben erg benieuwd of ik win. Geweldige prijs dit. Super tof!!
via iPhone
Gepost door CHILLOZZ op vrijdag 6 januari, 2017 om 00:16:51 quote

GN "Die Hard"

825 posts
wowww deze is sick zeg... degene die deze wint moet toch wel een blij persoon zijn
Gepost door Iweddewi op vrijdag 6 januari, 2017 om 00:18:40 quote

Pacman

54 posts
De beste wensen voor 2017!! Dit zou wel eens een heel mooi begin vh jaar kunnen zijn, want........All I need is a figurine van Assassins Creed....
Gepost door Bram_M99 op vrijdag 6 januari, 2017 om 00:33:02 quote

GN "Ultima"

1752 posts
Man deze is wel heel erg gaaf, ik doe weer eens mee.
via iPhone
Gepost door Pim Huberts op vrijdag 6 januari, 2017 om 00:36:49 quote

Duke Nukem

400 posts
Oh My God... die is FACKING gruwelijk ik doe zeker mee!!!!
via iPhone
Gepost door Gozer_033 op vrijdag 6 januari, 2017 om 00:40:25 quote

Sonic

273 posts
DAMN dat in een sexy figurine, ik doe zeker mee.
Gepost door Amaraldane op vrijdag 6 januari, 2017 om 00:43:47 quote

Prince of Persia

175 posts
Ik doe mee.
Gepost door Garreth op vrijdag 6 januari, 2017 om 00:52:40 quote

Pacman

89 posts
Nice! Ik doe weer mee!
Gepost door assassinkarsten op vrijdag 6 januari, 2017 om 00:54:17 quote

Sub Zero

343 posts
oh deze moet ik echt hebben! maar dan ook echt! dit zou echt ultiem zijn!
Gepost door Bmaster99 op vrijdag 6 januari, 2017 om 01:00:30 quote

Pong

44 posts
Oohw super gaaf ben enorme van van de Assassins creed franchise. Jullie zouden me echt enorm blij malen als ik zou winnen.
Gepost door RikH op vrijdag 6 januari, 2017 om 01:12:57 quote

Sub Zero

315 posts
Ben een hele grote fan van ac. heb alle delen tot de max uitgespeeld. Mijn game mansion hangt vol met ac posters alleen mis nog wel beeldjes. dus schrijf mij maar in.
Gepost door HIDDEn op vrijdag 6 januari, 2017 om 01:20:13 quote

Prince of Persia

108 posts
ik doe zeker me. assassin's creed fan.
Gepost door ShadyXL op vrijdag 6 januari, 2017 om 01:49:11 quote

GN "Sickness"

2619 posts
Ik doe hier wel aan mee ^^
via iPhone
Gepost door GrijzeVos op vrijdag 6 januari, 2017 om 01:52:54 quote

Duke Nukem

474 posts
Die ziet niet verkeerd uit.
Gepost door bartofzo op vrijdag 6 januari, 2017 om 02:22:33 quote

Prince of Persia

112 posts
Voor wie nog denkt dat ie kans maakt: Nothing is true. En voor de deelnemer die veilig denkt te zijn: Everything is permitted... De figurine is enkel en alleen van mij. <3
Gepost door Mike2165 op vrijdag 6 januari, 2017 om 03:06:54 quote

Pong

46 posts
Dat is een mooi beeldje ik maak graag ook kans san kom ik hem persoonlijk wel ophalen zodat die niet kapot gaat met versturen :p
via iPhone
Gepost door nebilem op vrijdag 6 januari, 2017 om 06:43:11 quote

Pong

26 posts
ik heb de film gezien super vetttt
Gepost door jensoostland op vrijdag 6 januari, 2017 om 07:29:11 quote

Prince of Persia

165 posts
Wauw wauw wauw die past erg goed bij mij
Gepost door Crazysamuel op vrijdag 6 januari, 2017 om 08:10:41 quote

Prince of Persia

131 posts
yes please
Gepost door Saeri op vrijdag 6 januari, 2017 om 08:10:58 quote

n00b

19 posts
Deze ziet er gaaf uit, moet de film nog zien maarben wel bezig een aantal AC games opnieuw te spelen
Gepost door yapo op vrijdag 6 januari, 2017 om 08:26:09 quote

Sub Zero

304 posts
Maria,

I wanne see ya,

het liefst hier op m'n bureau,

dat is wel een heel mooi kado!

Gepost door Rolf31 op vrijdag 6 januari, 2017 om 08:40:38 quote

Sonic

203 posts
Super gaaf! Die wilt iedereen natuurlijk hebben maar ik het meeste!
Gepost door nieuw op vrijdag 6 januari, 2017 om 08:53:07 quote

Pong

43 posts
Deze past ook in mijn collectie
Gepost door gamerfriend01 op vrijdag 6 januari, 2017 om 08:54:27 quote

GN "Commander"

1070 posts
Heb al twee assassin's creed figurines, die van Edward die in die in de mast van een schip hangt en die van Jacob. Maar natuurlijk zijn we de 21ste eeuw en mogen vrouwen ook vertegenwoordigd worden in mijn collectie Vette prijsvraag van Ubisoft
Gepost door Arcturion op vrijdag 6 januari, 2017 om 08:54:51 quote

Prince of Persia

190 posts
Good luck to all
Gepost door stooge op vrijdag 6 januari, 2017 om 09:05:38 quote

Sonic

262 posts
ik maak graag kans op deze mooie figurine
Gepost door Johnny1995 op vrijdag 6 januari, 2017 om 09:10:08 quote

Prince of Persia

163 posts
al zeer lang fan van de AC franchise. ga morgen de film kijken. super veel zin in. Deze figurine van Maria is awesome. Hoop dat ik het win. Iedereen veel succes
Gepost door Innervision op vrijdag 6 januari, 2017 om 09:10:46 quote

n00b

1 posts
yes laat maar komen. kan mooi bij de collectie.
Gepost door TheNerdNL op vrijdag 6 januari, 2017 om 09:11:14 quote

GN "Die Hard"

611 posts
Zo!!!! Vet is dit! Ik doe ZEKER mee!
Gepost door steuffie op vrijdag 6 januari, 2017 om 09:13:13 quote

Prince of Persia

156 posts
awesome! ik doe mee. alles nog de beste wensen voor 2017
Gepost door quickssilverr op vrijdag 6 januari, 2017 om 09:21:03 quote

Pacman

69 posts
Supergaaaaf! Die zal mooi staan tussen mijn andere Assassin's Creed beelden
Gepost door Bacotje op vrijdag 6 januari, 2017 om 09:23:31 quote

Sub Zero

325 posts
(null)
via iPhone
Gepost door PureGamer op vrijdag 6 januari, 2017 om 09:23:33 quote

Pacman

52 posts
Ohhh cooool!!
Gepost door Bacotje op vrijdag 6 januari, 2017 om 09:23:47 quote

Sub Zero

325 posts
Past mooi in mijn kast
via iPhone
Gepost door Callofdeepak op vrijdag 6 januari, 2017 om 09:27:28 quote

Prince of Persia

154 posts
Supertof ik zou heel graag willen winnen en doe daarom mee met deze vette giveaway
Gepost door TheBigStanley op vrijdag 6 januari, 2017 om 09:27:45 quote

n00b

8 posts
Ziet er heel nice uit. Zou die graag winnen
Gepost door Youmademeseeit op vrijdag 6 januari, 2017 om 09:44:24 quote

Prince of Persia

116 posts
Wow, die zou erg mooi in mijn kamer staan
Gepost door drinnian op vrijdag 6 januari, 2017 om 09:45:00 quote

Prince of Persia

117 posts
Heb de film al gezien, vond hem tegenvallen. Maar het design van de assassins was wel erg vet, net zoals dit figuur
Gepost door UncreatedKoen op vrijdag 6 januari, 2017 om 09:47:36 quote

MvdM Juli

782 posts
Voor deze doe ik zeker weer een keer mee!
Gepost door GamesPlayers123 op vrijdag 6 januari, 2017 om 09:51:45 quote

Prince of Persia

109 posts
oeh, dat ziet er nice uit. geweldige prijs weer. succes en nog de beste wensen allemaal.
Gepost door marlies16 op vrijdag 6 januari, 2017 om 09:57:02 quote

GN "Die Hard"

620 posts
Geweldig mooi
Gepost door jorisboots op vrijdag 6 januari, 2017 om 10:23:09 quote

Sonic

216 posts
wat een top prijs! zou ik graag willen winnen
Gepost door mmx op vrijdag 6 januari, 2017 om 10:23:34 quote

GN "Sickness"

2034 posts
Heel mooi ik doe weer mee
Gepost door Ryan2000 op vrijdag 6 januari, 2017 om 10:28:53 quote

GN "Commander"

1274 posts
Wow! Hoe vet is dat! Ik doe mee!
Gepost door tebannet op vrijdag 6 januari, 2017 om 10:50:46 quote

GN "Die Hard"

548 posts
Top