Auteur : Ricardo Kindt donderdag 16 februari 2017 om 10:33:22

Activision teaset grote aankondiging omtrent Crash Bandicoot

Activision heeft op Twitter een bericht geplaatst dat teaset naar nieuwe informatie over Crash Bandicoot N. Sane Trilogy. Er is momenteel nog geen releasedatum bekend, maar aan de tweet te zien lijkt het erop dat die snel gaat komen.

In de tweet is een kort filmpje te zien van Crash Bandicoot die onder mysterieuze dozen met vraagtekens staat. De dozen staan in een patroon die sterk aan een datum doen denken. De onthulling wordt naar alle waarschijnlijkheid dus een releasedatum. De tweet is van ongeveer 15 uur geleden en hint dat de onthulling de dag erna komt, dus vandaag horen we meer.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy is een remaster van de klassieke Crash Bandicoot spellen uit het PlayStation 1 tijdperk. De game staat vooralsnog in de planning voor 2017 en wordt exclusief voor PlayStation 4.


Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Thijs. op donderdag 16 februari, 2017 om 12:14:55 quote

MvdM April

1803 posts
Volgens mij wordt dit de nieuwe call of duty
Gepost door iDraxo op donderdag 16 februari, 2017 om 13:00:38 quote

Duke Nukem

470 posts
Hah thijs dat zou geweldig Zijn!
via iPhone
Gepost door CHILLOZZ op donderdag 16 februari, 2017 om 14:18:29 quote

GN "Die Hard"

608 posts
Thijs. schreef:
Volgens mij wordt dit de nieuwe call of duty

waarschijnlijk nog beter dan CoD

Gepost door Heccer op donderdag 16 februari, 2017 om 15:18:32 quote

Pacman

91 posts
(null)
via iPhone
Gepost door Mark89NL op donderdag 16 februari, 2017 om 16:45:31 quote

Duke Nukem

425 posts
Maar hoe versla ik toch die vervelende bandicoots
Gepost door PaNNa op donderdag 16 februari, 2017 om 16:48:03 quote

The Hunter

6597 posts
Ik hou mijn hart al vast, zouden ze dit ook verkloten? Daar zijn ze namelijk nr1 in.
Gepost door Rory op donderdag 16 februari, 2017 om 17:31:13 quote

Pacman

81 posts
dit kunnen ze niet eens verkloten lijkt mij alles is al voor gekauwd
Gepost door Mark89NL op donderdag 16 februari, 2017 om 17:36:25 quote

Duke Nukem

425 posts
Heb toch al beelden gezien het is gewoon de ps1 versie oppimpen van de eerste 3 delen voor de ps4 dit gaat denk ik wel goed.
Gepost door PaNNa op donderdag 16 februari, 2017 om 17:47:52 quote

The Hunter

6597 posts
Rory schreef:
dit kunnen ze niet eens verkloten lijkt mij alles is al voor gekauwd

Dan ken je de huidige kern bij Activision niet.. 'T is geen 2011 meer.

Gepost door Game's Hunter op donderdag 16 februari, 2017 om 18:22:38 quote

GN "Commander"

1256 posts
De game releas datum is bekend en is 30 juni 2017 kan niet wachten!
Gepost door mmx op donderdag 16 februari, 2017 om 19:16:55 quote

GN "Ultima"

1943 posts
Dit is echt leuk en ja ik koop hem zeker
Ga naar pagina: 1