For Honor open beta zorgt voor buffs en nerfs bij speelbare karakters

Hoewel de gesloten beta van For Honor een succes was, aldus Ubisoft, zijn er volgens de ontwikkelaar wel wat veranderingen nodig die in de open beta merkbaar zullen zijn. De game zou dit weekend tijdens de testfase gebalanceerder moeten zijn, omdat bij diverse Heroes buffs of nerfs worden doorgevoerd.

Dit betekent dat een aantal speelbare karakters sterker of juist zwakker wordt gemaakt om For Honor meer balans te geven. De Orochi, Peacekeeper, Warlord en Kensei krijgen voor de open beta aanpassingen. Vooral de Peacekeeper en Warlord worden generfd, de Kensei wordt echter juist sterker gemaakt.

Orochi

  • Fixed Storm Rush stamina penalty on Parry
  • Attack indicator is now visible during the run part of Storm Rush

    Peacekeeper

  • Zone Attack range reduced from 4.3m to 3.5m
  • Bleed damage on stabs decreased

    Warlord

  • Headsplitter Leap (forward dash heavy attack) range reduced from 4m to 3.5m
  • Headsplitter Leap (forward dash heavy attack) stamina damage reduced from 40 to 20
  • Headbutt can no longer be cancelled into guardbreak
  • Full Block Stance entry stamina cost increased from 5 to 15
  • Dash forward range reduced cost more stamina remove less stamina on hit and can’t be cancelled into guardbreak

    Kensei

  • Increased HP from 115 to 125
  • Light attack damage increased to 20 from 15
  • Helmsplitter (forward dash attack) damage increased to 20 from 15
  • Swift strike (side dash attacks) damage increased to 20 from 15
  • Fixed bug on side dash where you could go into the top heavy after dash
  • De For Honor open beta loopt van 9 tot en met 12 februari, de game verschijnt op 14 februari voor PlayStation 4, Xbox One en pc.

    Het is niet mogelijk om op dit bericht te reageren