Auteur : Ricardo Kindt zondag 5 februari 2017 om 16:33:57

GamersNET Game Awards: Nummer 1



Deze week tellen we af naar de allerbeste game van 2016! Tenminste, volgens jullie, de GamersNET bezoekers! Iedere dag komen we een stapje dichterbij de allerbeste game van 2016!

Het is zover! De ultieme nummer één(s) van 2016 zijn bekend!

PlayStation: Na het zien van de rest van de lijst had het niet anders kunnen lopen dan Uncharted 4 op nummer 1 voor de PlayStation! Nathan Drake keert in dit deel wederom terug voor een spectaculair avontuur. Kudos voor Naughty Dog!


10. Titanfall 2
9. Ratchet and Clank
8. FIFA 17
7. Watch Dogs 2
6. Final Fantasy 15
5. Dark Souls 3
4. Overwatch
3. Rise of the Tomb Raider
2. Battlefield 1
1. Uncharted 4

Xbox One: De nummer 1 van Xbox is Forza Horizon 3! Dit mooie spel laat je met de auto over de meest verbluffende tracks rijden. Heerlijk voor intense races of easy-cruising.



10. FIFA 17
9. Tom Clancy's: The Division
8. Watch Dogs 2
7. Firewatch
6. Titanfall 2
5. Far Cry Primal
4. Gears of War 4
3. Overwatch
2. Battlefield 1
1. Forza Horizon 3

Nintendo: Nummer 1 is de welverdiende Pokémon Sun & Moon. De nieuwe game speelt zich in de Alola regio af en bevat weer nieuwe Pokémon en nieuwe uitdagingen. Pokémon Sun & Moon doen nieuwe dingen met hun oude formule en dat wordt gewaardeerd.


10. ???
9. Star Fox: Zero
8. Pokken Tournament
7. Mario Party Star Rush
6. Lego Star Wars: The Force Awakens
5. Super Mario Run
4. Super Mario Maker
3. Paper Mario Color Splash
2. Pokémon GO
1. Pokémon Sun & Moon

PC:Hij kwam, hij zag en hij overwon! De game Overwatch is op de pc numero uno! Ongetwijfeld kon je als gamer niet om dit spel heen. Blizzard heeft groot goud in handen met hun nieuwe franchise en dat weten ze ook.


10. World of Warcraft: Legion
9. Civilization 6
8. Forza Horizon 3
7. Watch Dogs 2
6. Total War: Warhammer
5. Dark Souls 3
4. DOOM
3. Planet Coaster
2. Battlefield 1
1. Overwatch

Dat was het dan! Houdt vooral GamersNET in de gaten voor de prijsuitreiking die binnenkort volgt!

Eerdere winnaars:

Winnaars 2015:
1. Fallout 4
2. The Witcher 3: Wild hunt
3. Star Wars: Battlefront

Winnaars 2014:
1. GTA V (new-gen)
2. Far Cry 4
3. Dragon Age: Inquisition

Winnaars 2013:
1. GTA V
2. Assassin's Creed IV: Black Flag
3. The Last of Us

Winnaars 2012:
1. Assassin's Creed III
2. Far Cry 3
3. Call of Duty: Black Ops II

Winnaars 2011:
1. The Elder Scrolls V: Skyrim
2. Battlefield 3
3. Uncharted 3: Drake's Deception

Winnaars 2010:
1. Assassin's Creed: Brotherhood
2. Call of Duty: Black Ops
3. Red Dead Redemption

Winnaars 2009:
1. Call of Duty: Modern Warfare 2
2. Assassin's Creed II
3. Uncharted 2: Among Thieves
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door iDraxo op zondag 5 februari, 2017 om 16:57:28 quote

GN "Die Hard"

592 posts
:O
Gepost door gamerfriend01 op zondag 5 februari, 2017 om 17:07:36 quote

GN "Commander"

1133 posts
Mijn voorspelling was juist voor xbox en playstation
Gepost door CHILLOZZ op zondag 5 februari, 2017 om 17:17:05 quote

GN "Commander"

1099 posts
Helemaal met deze uitslag eens. PS4 uncharted 4 die was vanzelfsprekend. xbox forza ook een welverdiende 1e plaats
Gepost door Ryan2000 op zondag 5 februari, 2017 om 17:32:08 quote

GN "Commander"

1349 posts
Allemaal hele mooie 1ste plaatsen!!
Gepost door madda op zondag 5 februari, 2017 om 17:39:49 quote

Duke Nukem

428 posts
mooie nummers 1
Gepost door Sschad0w op zondag 5 februari, 2017 om 17:47:47 quote

Pong

26 posts
(null)
via iPhone
Gepost door Amaraldane op zondag 5 februari, 2017 om 18:01:00 quote

Sonic

234 posts
Uncharted 4 verdient de eerste plaats, denk ik, maar ik vind het wel spijtig dat een racing game ook de eerste plaats heeft gehaald. Maar goed, ieder zijn ding.
Gepost door BramvDooren op zondag 5 februari, 2017 om 18:03:36 quote

Pong

35 posts
Het is voor mij geen verrassing dat overwatch bij pc op 1 staat
Gepost door Bram_M99 op zondag 5 februari, 2017 om 18:09:03 quote

GN "Ultima"

1811 posts
Ben het grotendeels eens met de top 10, erg tof jaar.
via iPhone
Gepost door Pim Huberts op zondag 5 februari, 2017 om 18:14:28 quote

Duke Nukem

494 posts
Hele terechte titels allemaal stuk voor stuk dit waren tevens ook mijn nummer 1's
via iPhone
Gepost door Lazar93 op zondag 5 februari, 2017 om 18:27:08 quote

GN "Die Hard"

587 posts
Terechte nummers 1 (al ben ik geen xbox speler maar die zal ook wel terecht zijn haha)
Gepost door jorisboots op zondag 5 februari, 2017 om 18:33:20 quote

Sonic

216 posts
uncharted was volgens mij verre weg nummer 1 bij playstation
Gepost door mmx op zondag 5 februari, 2017 om 19:18:23 quote

GN "Sickness"

2254 posts
Prima uitslagen hier ben ik het ook mee eens
Gepost door djonnieboy97 op zondag 5 februari, 2017 om 19:34:13 quote

GN "Die Hard"

606 posts
top uitslagen
Gepost door Game's Hunter op zondag 5 februari, 2017 om 19:48:13 quote

GN "Commander"

1280 posts
Was weer een top jaar met top games, ben benieuwd dit jaar of er nog goede games komen.
Gepost door Downzilla op zondag 5 februari, 2017 om 20:10:36 quote

GN "Commander"

1057 posts
Ik wil een hertelling, aoe2 had moeten winnen.
Gepost door sjaak19832015 op zondag 5 februari, 2017 om 20:32:41 quote

Sonic

286 posts
Ik ben het totaal niet eens met de uitslagen van de pc.
Gepost door mrb80 op zondag 5 februari, 2017 om 21:58:07 quote

Prince of Persia

151 posts
Wat is 'Pokken Tournament' voor een game? En wat voor game is nintendo nr.10 '??' ?
via iPhone
Gepost door jpbosch op zondag 5 februari, 2017 om 22:15:26 quote

Pacman

51 posts
Ik vind Stardew Valley toch echt wel in het lijstje passen voor de pc. Voor de rest een 'veilige' top tien imo. Jammer
via iPhone
Gepost door NietNickMeneer op zondag 5 februari, 2017 om 22:19:54 quote

Duke Nukem

468 posts
Mooie plekken!
via iPhone
Gepost door _BeefCake99_ op zondag 5 februari, 2017 om 23:00:09 quote

Duke Nukem

422 posts
Was te verwachten, alleen wist ik Xbox niet omdat ik daar niet thuis in ben.
Gepost door Pippen op zondag 5 februari, 2017 om 23:35:03 quote

Prince of Persia

118 posts
mooie lijst
Gepost door mheiden21 op maandag 6 februari, 2017 om 02:00:12 quote

GN "Commander"

1035 posts
Mooie lijst voor Xbox, FH3 is een terechte nummer 1. Had alleen de verwachting dat OW op 1 zou staan gezien de populariteit. En uiteraard GoW4 hoger in de lijst, desalniettemin een mooie top 10. Ik zat er dit jaar gewoon flink naast met mijn voorspelling.
Gepost door Thomsnov op maandag 6 februari, 2017 om 07:02:08 quote

GN "Commander"

1082 posts
Ik ben blij dat bij PlayStation een exclusive op 1 staat
via iPhone
Gepost door UncreatedKoen op maandag 6 februari, 2017 om 07:19:51 quote

MvdM Juli

796 posts
mooie lijst! had gears hoger verwacht maar forza verdient ook de eerste plek!
Gepost door Kamelot2 op maandag 6 februari, 2017 om 08:07:52 quote

GN "Die Hard"

691 posts
mooie lijst! Zeer te vreden.
Gepost door Bacotje op maandag 6 februari, 2017 om 08:35:04 quote

Sub Zero

370 posts
Overwatch.....overhyped en was er na een maand klaar mee.
via iPhone
Gepost door mattioza op maandag 6 februari, 2017 om 21:53:50 quote

GN "Commander"

1107 posts
Conclusie: Moesten alle platformen samen geweest zijn, Battlefield 1 op 1 en Overwatch op 2.
Gepost door tranceguy op dinsdag 7 februari, 2017 om 03:06:00 quote

Sonic

273 posts
Er is maar 1 op depc op nr. 1 mogelijk en dat is toch echt Doom!
Gepost door jkampmeijer op dinsdag 7 februari, 2017 om 12:52:19 quote

GN "Die Hard"

933 posts
Zijn mooie lijsten geworden met terechte winnaars.
Gepost door JaslanNL op woensdag 8 februari, 2017 om 14:16:00 quote

Sonic

282 posts
Een boel games terecht in de lijsten, ik mis alleen Dishonored 2! Die game had er toch zeker wel tussen gemogen! Zeker ipv een FIFA!
Gepost door Flapjack op zaterdag 4 maart, 2017 om 10:25:02 quote

GN "Commander"

1309 posts
wanneer is de prijsuitreiking?
Ga naar pagina: 1