Auteur : Tom Kauwenberg woensdag 15 februari 2017 om 14:24:33

WIN het gloednieuwe Nioh voor je PlayStation 4! | Prijsvraag


Daar zijn we weer met een kersverse give-away op GamersNET! Naast de al eerder gelanceerde For Honor prijsvraag maak je deze week ook kans op het gloednieuwe samoeraispel Nioh, exclusief voor de PlayStation 4 natuurlijk!

Om kans te maken op een van de twee PlayStation-exemplaren van Nioh, hoef je enkel en alleen te reageren onder deze prijsvraag. Laat creatief van jezelf horen of kus konten tot we blaren krijgen: het maakt ons niet uit - elke passant die reageert, dingt direct mee!

Wil je de winkans vergroten, dan helpt het om deze prijsvraag ook te delen op sociale media. Retweet mee op Twitter, of laat een 'vind-ik-leuk' achter op Facebook of Instagram. Geen vereiste om kans te maken, maar gewaardeerd wordt het zeker!


Veel succes en wees snel, want volgende week maken we alweer de twee winnaars van deze Nioh win-actie bekend. Uiteraard direct hier, op GamersNET.
Reacties
Ga naar pagina: 1, 2 volgende »
Gepost door Bj1981s op woensdag 15 februari, 2017 om 13:05:18 quote

n00b

11 posts
Goeie actie. Doe graag mee!
Gepost door Rory op woensdag 15 februari, 2017 om 13:05:42 quote

Pacman

92 posts
was gisteren toevallig bij de game mania voor deze game maar was uitverkocht zou mooi zijn als ik hem win
Gepost door nunen007 op woensdag 15 februari, 2017 om 13:06:05 quote

Duke Nukem

471 posts
Heel tof, ik doe mee!
via iPhone
Gepost door mmx op woensdag 15 februari, 2017 om 13:06:25 quote

GN "Sickness"

2126 posts
Mooi heel mooi ik doe mee hoor
Gepost door NietNickMeneer op woensdag 15 februari, 2017 om 13:10:33 quote

Duke Nukem

457 posts
Toffe prijs, zelf niet zoon fan van de game dus ik doe niet mee. Veel succes iedereen!
via iPhone
Gepost door Thijs. op woensdag 15 februari, 2017 om 13:26:53 quote

MvdM April

2009 posts
erg bruut gamepje. zou leuk zijn om hem co-op te spelen met me vriendin
Gepost door madda op woensdag 15 februari, 2017 om 13:29:27 quote

Duke Nukem

427 posts
Lijkt me een leuke game, i'm in
Gepost door Kardinalus op woensdag 15 februari, 2017 om 13:34:06 quote

Sonic

282 posts
Vond de demo erg leuk! Dus zou hem graag winnen !
via iPhone
Gepost door nielsiebro op woensdag 15 februari, 2017 om 13:50:01 quote

GN "Die Hard"

642 posts
Mooi Mooi ik doe zekers mee!
Gepost door RenevdGijp op woensdag 15 februari, 2017 om 13:59:37 quote

GN "Commander"

1402 posts
Die kans laat ik niet liggen. Moet immers mijn Dark Souls fix voor dit jaar ook weer hebben.
Gepost door b.heuvelings op woensdag 15 februari, 2017 om 13:59:38 quote

n00b

2 posts
Ik doe mee.
Gepost door mahoow op woensdag 15 februari, 2017 om 14:01:12 quote

n00b

14 posts
Wiens kont moet ik kussen om em te winnen? Ik doe mee!
Gepost door tebannet op woensdag 15 februari, 2017 om 14:05:30 quote

GN "Die Hard"

552 posts
Top Actie
Gepost door Thomsnov op woensdag 15 februari, 2017 om 14:10:18 quote

GN "Commander"

1050 posts
Komop tuurlijk doe ik mee. Btw ik hou van alle Redacteuren xxxx. Nee maar vette actie.
via iPhone
Gepost door WoKingNL op woensdag 15 februari, 2017 om 14:11:38 quote

GN "Ultima"

1816 posts
Jullie zijn allemaal zo tof, ik kan echt geen betere game nieuws website verzinnen.
Gepost door Humswa op woensdag 15 februari, 2017 om 14:11:54 quote

Pacman

51 posts
Hai Nioh-sama!
Gepost door Marsl1983 op woensdag 15 februari, 2017 om 14:19:43 quote

Pong

23 posts
Vergeet For Honor, dit is pas hakken!
Gepost door PimMaagdenberg op woensdag 15 februari, 2017 om 14:20:40 quote

Pong

23 posts
<3
Gepost door YdieresiS op woensdag 15 februari, 2017 om 14:33:29 quote

Sonic

243 posts
Veel toffe prijsvragen de laatste tijd. Ik doe dan ook zeker weer mee
Gepost door Weeman86 op woensdag 15 februari, 2017 om 14:36:08 quote

Prince of Persia

140 posts
Ik ben van de partij!
Gepost door sksk55 op woensdag 15 februari, 2017 om 14:45:15 quote

Prince of Persia

171 posts
ik doe mee
Gepost door Krulloz op woensdag 15 februari, 2017 om 14:49:29 quote

n00b

1 posts
Kan wel een nieuwe game gebruiken in deze barre tijden! Bij deze kus ik virtueel jullie kont! Keep it up!
Gepost door Whatadous op woensdag 15 februari, 2017 om 14:57:43 quote

n00b

3 posts
Arme docenten verdienen soms ook een cadeautje. Ik doe mee!
Gepost door CHILLOZZ op woensdag 15 februari, 2017 om 15:05:34 quote

GN "Die Hard"

992 posts
Ik skip deze zodat dit echt bij de liefhebber terecht kan komen. Nioh is niet bepaald mijn game, Dus dan gun ik liever iemand de prijs die het wel echt vet vind en dus ook gebruikt.

Neemt niet weg dat Gamersnet wel weer goed bezig is. Lekker veel prijzen prijzen prijzen

Petje af Gamersnet.

GAMERSNET IS LOVE,GAMERSNET IS LIFE

Gepost door DoeMaarWat op woensdag 15 februari, 2017 om 15:36:19 quote

Sonic

259 posts
Das een kek gamepie, ik doe mee
Gepost door King of Heroes op woensdag 15 februari, 2017 om 15:53:08 quote

GN "Die Hard"

753 posts
Geef deze arme student ook een kans!
via iPhone
Gepost door Moodey op woensdag 15 februari, 2017 om 15:58:39 quote

GN "Die Hard"

709 posts
Oeh, Klinkt top kek! Gamen met een studenteninkomen is schaars.
Gepost door darroox op woensdag 15 februari, 2017 om 16:13:18 quote

Prince of Persia

140 posts
De hack en slasch versie van Final Fantasie !!!
Gepost door SkillOoO op woensdag 15 februari, 2017 om 16:34:53 quote

Pong

23 posts
ik doe mee hoor!
Gepost door Jacco_Pro op woensdag 15 februari, 2017 om 16:44:47 quote

Pong

25 posts
Ik kan altijd meedoen
Gepost door kiesmaarwa op woensdag 15 februari, 2017 om 17:37:59 quote

Sonic

275 posts
Ik kan toch niet zomaar een Nioh prijsvraag aan me voorbij laten gaan? Kontenkussen doe ik echter niet op woensdagen
Gepost door legendofninny op woensdag 15 februari, 2017 om 18:06:30 quote

Sub Zero

363 posts
Bij deze laat ik van me horen en kus konten tot de blaren barsten, heb deze game zeer graag.
Gepost door PaNNa op woensdag 15 februari, 2017 om 18:09:01 quote

The Hunter

6662 posts
Waarom ook niet?
Gepost door Jocatiey op woensdag 15 februari, 2017 om 18:16:05 quote

Prince of Persia

101 posts
Ik kus wel konten. Wie wil?
Gepost door Noice! op woensdag 15 februari, 2017 om 18:21:46 quote

GN "Commander"

1100 posts
Super! Deze game zou ik heel graag winnen.
Gepost door dandanna op woensdag 15 februari, 2017 om 18:54:48 quote

Prince of Persia

100 posts
Deze vette prijsvraag laat ik natuurlijk nioh voorbij gaan!
Gepost door koendevries op woensdag 15 februari, 2017 om 19:33:24 quote

Pacman

73 posts
Hoppa
Gepost door Ghostly op woensdag 15 februari, 2017 om 19:39:50 quote

Pong

32 posts
Ik doe keihard mee!
Gepost door GENERAL_DS op woensdag 15 februari, 2017 om 19:43:15 quote

GN "Sickness"

2166 posts
Het zou voor mij een perfecte kans zijn om kennis te maken met dit genre
Gepost door magicmichel op woensdag 15 februari, 2017 om 19:43:30 quote

Pacman

85 posts
Yeahhh please, zo'n vette game kan alleen weggegeven worden door de vetste, coolste, beste, up to date, meest chique, meest intelligentste, sterkste, lekkerste website van dit moment!!!!!! Gamersnet rules!!!!!!!! Kus &#128139; &#128139; &#128139; &#128139; &#128139; &#128139; &#128139; &#128139; &#128139; &#128139; &#128139; &#128139; &#128139; &#128139; ass!
Gepost door DutchGamer-W- op woensdag 15 februari, 2017 om 19:50:38 quote

GN "Sickness"

7003 posts
Subarash&#299; GamersNet. Kono kodokuna bushi no senshi wa, g&#275;mu Nioh ni katsu no ga daisuki!
Gepost door noah81 op woensdag 15 februari, 2017 om 19:56:40 quote

GN "Die Hard"

717 posts
Gewoon vet om te winnen natuurlijk!!
Gepost door AiramNorahs op woensdag 15 februari, 2017 om 20:10:35 quote

n00b

1 posts
Nioh-stastisch! I want one
Gepost door Timothiey op woensdag 15 februari, 2017 om 20:11:50 quote

Pacman

88 posts
ik ding graag mee
Gepost door tranceguy op woensdag 15 februari, 2017 om 21:14:10 quote

Sonic

242 posts
Altijd lekker... Zeker het proberen waard...
Gepost door m0p13p op woensdag 15 februari, 2017 om 21:28:24 quote

n00b

1 posts
Ik ben geboren om Yokai te verslaan, dus mijn innerlijke samurai heeft deze game echt wel nodig
Gepost door Rolf31 op woensdag 15 februari, 2017 om 21:44:45 quote

Sonic

210 posts
Kiss my ass!
Gepost door Papachico op woensdag 15 februari, 2017 om 21:47:47 quote

GN "Die Hard"

570 posts
Ik doe mee. Na Bloodborne en Dark Souls 3 ben ik wel benieuwd naar hoe "moeilijk" die is
Gepost door _BeefCake99_ op woensdag 15 februari, 2017 om 22:30:35 quote

Duke Nukem

422 posts
Hierbij eis ik de prijs, anders kom ik even een bezoekje brengen met een paar 'toevallig' sterke ooms..
Gepost door aReFeS op woensdag 15 februari, 2017 om 23:04:35 quote

Pacman

63 posts
Natuurlijk doe ik ook mee. Geweldige actie.
Ga naar pagina: 1, 2 volgende »