Auteur : Daniël de Zwart maandag 20 maart 2017 om 19:39:16

For Honor kost je ruim 700 dollar of 2,5 jaar om alles te unlocken

Bron: Reddit
Na een ietwat wankele release maar over het algemeen wel positief ontvangen For Honor, zijn spelers de te unlocken content gaan onderzoeken. Reddit-gebruiker bystander007 is gaan uitrekenen hoeveel het kost, of hoeveel tijd je kwijt bent, om alle content te unlocken voor alle twaalf de Heroes (exclusief de aankomende DLC).

Ubisoft is notorious for their deceptively expensive multiplayer games as anyone who has played any of their recent Tom Clancy games could tell you. I personally have just suppressed the Completionist within me and stopped bothering to grind for unlocks. Once you do the math, you’ll agree.

Middels microtransacties kun je alles met geld vrijkopen, of door gewoonweg For Honor te spelen. Echter, je zult diep in de buidel moeten tasten of flink wat tijd van je leven moeten geven, want om alles vrij te spelen ben je ruim 700 dollar armer of 2,5 jaar als je een paar uur per dag speelt.

Het kost rond de 91.500 Steel om elke Hero te kopen met alle customization opties. Dit komt neer op ruim een miljoen Steel en je zult daar 7,32 Steel packs van 100 dollar voor aan moeten schaffen. Dit zou je dus 732 dollar kosten bovenop de aangeschafte game.

So Ubisoft has valued their in-game unlocks within the base game at a $732 over-charge of the original $60-100 spent on the game.

Anderzijds ben je als casual speler lang bezig. Bystander007 heeft uitgerekend dat als je 1 à 2 uur per dag, 5 tot 7 dagen per week speelt, je met Orders of Half-Contracts 1.000 Steel verdient en met de rest van de matches 200 Steel. Dit betekent 915 dagen of 2,51 jaar spelen.

Casual players who play 1-2 hours 5-7 days a week will never reach this goal. Completing Orders/half-Contracts will get you roughly 1000 Steel, another roughly 200 for the matches you played. So 1200 a day is a good estimated gain for casual players. That’s 915 days. Roughly 2.51 years.

Voel je je bedonderd voor de grote hoeveelheid content die op deze manier aan te schaffen is of vind je het niet erg?

For Honor verscheen op 14 februari voor PlayStation 4, Xbox One en pc.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Rory op maandag 20 maart, 2017 om 19:42:29 quote

Pacman

89 posts
zolang je er niet echt voordeel van heb is het naar mijn mening niet erg
Gepost door DutchGamer-W- op maandag 20 maart, 2017 om 20:28:21 quote

GN "Sickness"

6940 posts
Microtransactions kan ik echt niet uitstaan. OK dat ze in de gratis mobile phone games zitten maar niet in onze triple games die 60 (of meer) euro kostende games zitten.

Het is gewoon (sorry voor dit woord gebruik) kanker in de gaming industry. Maar dat is wel meer, en tegenwoordig de normaalste zaak in deze tijd.

Gepost door PaNNa op maandag 20 maart, 2017 om 20:45:02 quote

The Hunter

6620 posts
Gl with that...
Gepost door S3MM3R op maandag 20 maart, 2017 om 22:27:46 quote

Pong

20 posts
Nou dat word veel Gamen Daniël lekker verslaafd doen!
Gepost door MikeGeversNET op dinsdag 21 maart, 2017 om 01:10:02 quote

Crewmember

684 posts
Correct me if I'm wrong, maar ik heb het idee dat je altijd wel voorkeur hebt voor een bepaalde speelstijl in For Honor. De vraag is dus: heb je echt alle content nódig? Ja, het geeft je bragging rights als je alle Heroes en customization hebt vrijgespeeld, maar hoeveel van die karakters gebruik je op regelmatige basis?

En daarnaast: als Ubisoft ondersteuning blijft bieden voor For Honor, snap ik best dat ze willen dat spelers content niet zomaar unlocken. Om nog maar te zwijgen van de indruk die nieuwe spelers krijgen als ze constant tegen mensen spelen die alles al vrijgespeeld hebben.

Kortom: Ubisoft gaat er niet van uit dat spelers alle content hebben. Dat is ook niet het doel van games als For Honor of Rainbow Six Siege. Het doel is om spelers vrijheid te geven om hun speelstijl te kiezen en daarmee plezier aan de game te beleven, niet om als een Completionist alle content te unlocken. Ubisoft is tegenwoordig niet meer zo'n bad guy als veel mensen lijken te geloven, dus ik geloof niet dat ze écht willen dat je 732 euro uitgeeft aan For Honor.

Gepost door Bacotje op dinsdag 21 maart, 2017 om 09:21:04 quote

Sub Zero

314 posts
Eens met Dutchgamer!
via iPhone
Gepost door Ik kom Harambe wreken op dinsdag 21 maart, 2017 om 18:12:39 quote

MvdM November

1384 posts
Dat slaat ook een flink gat in het hele "Maar je kan het ook gewoon gratis doen" argument wat mensen vaak opbrengen als ik op bijvoorbeeld GTA Online loop te zeiken. Microtransacties zijn zo anti-consument als het maar kan.
Ga naar pagina: 1