Auteur : Ricardo Kindt vrijdag 17 maart 2017 om 10:53:20

Productie van PlayStation 3 eindigt binnenkort in Japan

Meer dan tien jaar na launch is het einde in zicht voor de PlayStation 3. In Japan gaan ze binnenkort de productie van de console beŽindigen. Wat dit voor de Westerse productie betekent is nog niet duidelijk, maar de kans is groot dat ook hier binnenkort geen PlayStation 3 meer in de winkels te vinden is.

De PlayStation 3 is ondanks de launch van de PlayStation 4 nog steeds populair. De console zou namelijk zelfs een deuk hebben gemaakt in de verkoop van zijn opvolger. Wanneer de productie precies stopt is niet bekend. Speel jij nog steeds op de PlayStation 3? Laat het weten met een reactie!

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door CHILLOZZ op vrijdag 17 maart, 2017 om 11:36:47 quote

GN "Die Hard"

664 posts
Ik heb de ps3 nog wel. Simpelweg omdat ik daar zo'n enorme berg aan games voor heb, Dat wil ik niet weg doen voor een paar euro. Want je krijgt er helaas geen zak voor terug...

Spelen doe ik er niet meer mee/op. Maar hij staat wel aangesloten.

ps3 was in mijn ogen ook beter dan de ps4. gratis online spelen. [wat toch wel een erg groot plus punt is] vele malen betere service. En meer opties..

Nu hebben ze bij ps4 wel steeds met stapjes functies die de ps3 had terug gebracht met updates. Maar IMO faal je dan best wel. Een NEXT gen moet de vorige overtreffen. en iig dezelfde functies hebben [en dan nog verbeterd] Vooral in het begin miste ik een hoop.

Gepost door Pakz op vrijdag 17 maart, 2017 om 12:04:00 quote

n00b

15 posts
Ik heb mijn ps3 in 2010 gekocht(vooral voor Oblivion eigenlijk). Hij word nu niet meer voor spelletjes gebruikt. In de loop van de jaren heb ik hem op Wifi aangesloten en ben hem gaan gebruiken voor dvd's en youtube. Tijdje terug kwam twitch er als app ook nog op. Die staat ook nog wel eens op.

De ps3 is niet zo makkelijk meer te vinden merk ik. Ik denk nu maar dat als de oude ps3 stuk is ik maar een ps4 aanschaf. Hopelijk is deze ook zo handig met de apps. Als npo en twitch en youtube er maar op staat en zonder abbo werken.

De youtube app op de ps3 is een godswonder vergeleken met de crappy Ziggo youtube app.

Gepost door mrb80 op vrijdag 17 maart, 2017 om 12:30:12 quote

Prince of Persia

120 posts
@chillozz, de ps3 had bij launch ook niet alle functies, daarnaast hebben ze ondersteuning voor bv other os er ook uit gehaald. Ze hebben dan ook niet gefaald
via iPhone
Gepost door Downzilla op vrijdag 17 maart, 2017 om 12:32:00 quote

GN "Die Hard"

915 posts
Of je koopt gewoon een pc
Gepost door MikeGeversNET op vrijdag 17 maart, 2017 om 13:44:19 quote

Crewmember

684 posts
Downzilla schreef:
Of je koopt gewoon een pc
Knappe jongen die een pc bouwt waar je Uncharted en God of War op kunt spelen
Gepost door CHILLOZZ op vrijdag 17 maart, 2017 om 14:41:05 quote

GN "Die Hard"

664 posts
Pakz schreef:
Ik heb mijn ps3 in 2010 gekocht(vooral voor Oblivion eigenlijk). Hij word nu niet meer voor spelletjes gebruikt. In de loop van de jaren heb ik hem op Wifi aangesloten en ben hem gaan gebruiken voor dvd's en youtube. Tijdje terug kwam twitch er als app ook nog op. Die staat ook nog wel eens op. De ps3 is niet zo makkelijk meer te vinden merk ik. Ik denk nu maar dat als de oude ps3 stuk is ik maar een ps4 aanschaf. Hopelijk is deze ook zo handig met de apps. Als npo en twitch en youtube er maar op staat en zonder abbo werken. De youtube app op de ps3 is een godswonder vergeleken met de crappy Ziggo youtube app.

ps4 [wel de slim versie] was laatst ergens voor 188 euro al te koop.

Ps3 games kun je volgens mij nog wel vrijwel overal makkelijk aankomen. plus ps3 heeft toch wel veel goede top spellen hoor.

maar als ik jouw verhaal zo lees is wellicht zo'n google cromecast wel wat voor jouw.. Als je m voornamelijk voor YT twitch en andere streaming devices gebruikt ben je bij zo'n chromecast geloof ik ook wel goed.

Gepost door Moodey op vrijdag 17 maart, 2017 om 15:46:21 quote

GN "Die Hard"

689 posts
Playstation 3 verkocht als upgrade naar PS4, nog een prima prijsje voor gekregen.
Gepost door Patriotic Pepe op vrijdag 17 maart, 2017 om 18:41:51 quote

GN "Sniper Elite"

3202 posts
Beter verlagen ze ook nog even de prijs van de DualShock 3 controllers, die zijn nu sowieso al lastig om nog te vinden en in de zeldzame gevallen dat je een originele Sony controller tegenkomt betaal je er nog steeds Ä60,- voor.

Heel Ebay, Used Products etc is bezaaid met goedkope namaak controllers die eruit zien en worden verkocht als officiŽle Sony controllers. Het is echt een heel groot probleem bij het zoeken naar een PS3 controller.

Gepost door Decreepyman op maandag 20 maart, 2017 om 19:37:34 quote

n00b

17 posts
Ja ik speel nog steeds op de PlayStation 3.Ik speel GTA 5 en Call of duty blijft nog steeds leuk
via iPhone
Gepost door Grolschje op woensdag 22 maart, 2017 om 12:41:36 quote

Pong

23 posts
Werd eens tijd, wie gaat nu nog een ps3 kopen. Koop een ps4 pro, dan draaien de games stukke beter.
via iPhone
Ga naar pagina: 1