Auteur : DaniŽl de Zwart donderdag 16 maart 2017 om 11:57:17

Vanavond LIVE: Ghost Recon, For Honor of iets anders met Daniel? (20:00)


De vrijdagavond staat tegenwoordig helemaal in het teken van de GamersNET LIVE stream van DaniŽl op het GamersNET Twitch-kanaal. Na een week flink aan de pre-scriptie en sporten, gaat DaniŽl vanavond streamen! Hij is vanaf 20:00 uur LIVE!

Vanwege een verjaardag op vrijdag, streamt DaniŽl een dag eerder, maar wat? Ghost Recon: Wildlands, For Honor, Battlefield 1 of misschien Uncharted 4? Geef je suggesties door! Kom gezellig mee kijken of doe mee! Voeg DaniŽl toe met Eclypticus op het PlayStation Network om een keer mee te gamen.


Nog geen hechte internet-buddies met onze Daan? Volg hem via @DanieldeZwart op Twitter, al kun je uiteraard ook settelen voor @GamersNET, waar wij tijdig game-nieuws, prijsvragen en aankondigingen van onze livestreams delen!

Rond 20:00 uur gaat de stream van start! Tot dan?
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Mark89NL op donderdag 16 maart, 2017 om 12:17:32 quote

Duke Nukem

466 posts
Ik zeg For Honor ook al ben ik er niet bij en anders kijk je maar wat de andere willen.
Gepost door dannyelske op donderdag 16 maart, 2017 om 12:21:21 quote

n00b

5 posts
Battlefield 1 of Wildlands zou ik zeggen.
Gepost door Leon 2.0 op donderdag 16 maart, 2017 om 12:32:31 quote

Eindredacteur

6054 posts
Als het Wildlands wordt, doe ik mee!
Gepost door CHILLOZZ op donderdag 16 maart, 2017 om 12:50:25 quote

GN "Die Hard"

664 posts
De nieuwe GTA races zou ik ook wel gaaf vinden

Dus dan doel ik op die nieuwe races die ze nu hebben toegevoegd met de rocket voltic die kitcar en die quad die ook op t water kan.

Gepost door Zwezinni op donderdag 16 maart, 2017 om 14:53:32 quote

n00b

17 posts
For Honor doe ik mee Ghost Recon ga ik morgen halen
Gepost door Tom op donderdag 16 maart, 2017 om 16:30:01 quote

Eindredacteur

11758 posts
SSX Tricky. Ben er zelf niet bij, maar doe dat, anders riot.
Gepost door Sschad0w op donderdag 16 maart, 2017 om 16:35:10 quote

n00b

13 posts
Is ghost recon wildlands cross platform ?
via iPhone
Gepost door BearsRidingTanks op donderdag 16 maart, 2017 om 16:37:12 quote

Sub Zero

300 posts
Sschad0w schreef:
Is ghost recon wildlands cross platform ?
Nee
Gepost door kiesmaarwa op donderdag 16 maart, 2017 om 17:06:32 quote

Sonic

244 posts
Uncharted 4 lijkt me ook wel eens leuk
Ga naar pagina: 1