Auteur : Leon Kempers zondag 19 maart 2017 om 11:49:03

Xbox One-versie Mass Effect: Andromeda tikt bij vlagen bijna 720p aan

Bron: Eurogamer
De heren en dames van Digital Foundry hebben Mass Effect: Andromeda alvast aan een vroege test onderworpen. Hierbij sprongen niet alleen de statische gezichtsanimaties in het oog, ook de resolutie viel in negatieve zin op.

De PlayStation 4-versie van Andromeda draait in Full HD, terwijl de Xbox One-editie beelden in 900p presenteert. Op zich is dat acceptabel, ware het niet dat de resolutie tijdens de engine-gedreven cutscenes flink inkakt. Op dergelijke momenten daalt de PS4 tot 900p, terwijl de Xbox One kan zakken tot 1344x756 pixels. Dat is slechts 10 procent hoger dan een HD Ready-resolutie.

Digital Foundry zal Mass Effect: Andromeda de komende week aan uitgebreidere tests onderwerpen. In de tussentijd kun je onderstaand filmpje bekijken, of Eurogamer bezoeken voor het volledige rapport.

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door meatball op zondag 19 maart, 2017 om 12:01:39 quote

GN "Die Hard"

780 posts
En op de PC... Gewoon 60fps op 3440x1440 met een GTX1070

PS: Je kunt de "demo: spelen van 10 uur als je lid bent van EA Access.

Gepost door KevinNaaldwijk op zondag 19 maart, 2017 om 13:05:53 quote

Pong

21 posts
Ik ben benieuwd. Zo kut dat je voor extra geld 10uur kan spelen onzin! Kut EA. Erg benieuwd hoe de gezicht animaties zijn waar iedereen om klaagt normaal kan ik daar wel doorheen kijken bij spelen zo als dit. Maar mensen gaan echt los daar op.
Gepost door Thomsnov op zondag 19 maart, 2017 om 13:32:41 quote

GN "Die Hard"

978 posts
Eerst al die gezichtsuitdrukkingen en nu dit. Het ziet er naar uit dat dit niet de ultieme Mass Effect gaat worden.
Gepost door MaTriXX op zondag 19 maart, 2017 om 21:30:59 quote

Sonic

292 posts
Speel het via EA Access op de Xbox One op een 4K Oled en moet zeggen ik vind het er geweldig uitzien.

Vermaak me prima met de game en kan niet wachten om dinsdag met de volledige game aan de slag te gaan gezien ik dan helemaal opnieuw begin.

Gepost door sjaak19832015 op maandag 20 maart, 2017 om 07:53:29 quote

Prince of Persia

191 posts
MaTriXX schreef:
Speel het via EA Access op de Xbox One op een 4K Oled en moet zeggen ik vind het er geweldig uitzien. Vermaak me prima met de game en kan niet wachten om dinsdag met de volledige game aan de slag te gaan gezien ik dan helemaal opnieuw begin.

23 Maart is op donderdag hoor pannenkoek.

Gepost door Heccer op maandag 20 maart, 2017 om 08:52:17 quote

Prince of Persia

112 posts
(null)
via iPhone
Gepost door Jerry97 op maandag 20 maart, 2017 om 10:45:59 quote

Sub Zero

382 posts
Ik heb zelf nog maar 2 uur over van de demo. Tot nu toe vind ik het echt lekker spelen. Kan al niet wachten om donderdag met de volledige game aan de slag te gaan.
Gepost door ChrisBoers op maandag 20 maart, 2017 om 12:10:12 quote

Prince of Persia

193 posts
meatball schreef:
En op de PC... Gewoon 60fps op 3440x1440 met een GTX1070 PS: Je kunt de "demo: spelen van 10 uur als je lid bent van EA Access.
Dan heb je het wel over een grafische kaart die in zijn eentje al 2,5x zo duur is (500 euro vs 200) als de consoles waar je mee vergelijkt. Da's dus niet zo'n heel grote prestatie.
Gepost door Bacotje op maandag 20 maart, 2017 om 17:35:41 quote

Sub Zero

316 posts
Mjah je word genaaid waar je bij staat in het console-wereldje tegenwoordig.
via iPhone
Gepost door sjaak19832015 op maandag 20 maart, 2017 om 18:56:27 quote

Prince of Persia

191 posts
ChrisBoers schreef:
meatball schreef:
En op de PC... Gewoon 60fps op 3440x1440 met een GTX1070 PS: Je kunt de "demo: spelen van 10 uur als je lid bent van EA Access.
Dan heb je het wel over een grafische kaart die in zijn eentje al 2,5x zo duur is (500 euro vs 200) als de consoles waar je mee vergelijkt. Da's dus niet zo'n heel grote prestatie.

Stuur maar eens een link van een ps4 pro of de nieuwste xbox. Als je daarmee kan komen koop ik ze allebei voor 200 per stuk.

Gepost door ChrisBoers op maandag 20 maart, 2017 om 19:36:29 quote

Prince of Persia

193 posts
?? Dit gaat over de PS4/Xone die beide rond de 200-300 Euro kosten, in vgl tot een PC waarvan de videokaart 500-750 Euro kost. Dat is dus geen eerlijke vergelijking.
Ga naar pagina: 1