NU LIVE: ESL Benelux met Falco en Hearthstone! (19:00)


Het is de week van de ESL Benelux en na de wedstrijden voor CS:GO en LoL is het vanavond tijd voor Hearthstone! Onze Falco zal spelen en Marcel, Michael en Peter doen verslag! Vanaf 19:00 gaat het van start! Tot dan!


Volg het allemaal via het GamersNET Twitch-kanaal!


Natuurlijk kun je gezellig livechatten of direct meepraten via de GamersNET TeamSpeak server, te vinden onder het IP ts.gamersnet.nl (geen wachtwoord vereist).

Doe mee met Peter via:
Steam: Petor21
Origin: PetorGN
Uplay: Petor19
Xbox Live: Petor
PSN: PetorNL
Nintendo id: PetorNL

Rond 18:45 gaan we los met de livestream!
  1.   
    Bram_M99's avatar

    shit ik heb het gemist, kan ik het ergens terugkijken? 🙁

  2.   
    Daniel Z's avatar

    ”Bram_M99″ schreef, "shit ik heb het gemist, kan ik het ergens terugkijken? :("

    Jazeker, op ons kanaal van Twitch 😉

  3.   
    Leukste's avatar

    Ik wil graag nog een paar dingen ophelderen waar verbazing over was.

    De regels zijn als volgt.
    Best of Five. Dus eerste bij drie maal winst is door.
    Je mag 4 decks kiezen en 1 ban uitdelen.
    Je speelt dus met 3 decks.
    Wanneer je wint moet je met een andere deck spelen waar je nog niet mee gewonnen hebt.
    Bij de eerste tegenstander werd mijn Priest verbannen. Deze was dus niet speelbaar bij die games.

    Ik koos bij 26:47 bij mijn mage voor een Frostbolt in plaats van een “Twisting Nether”, omdat ik niet meer als 9 kaarten in mijn hand wilde hebben. Als je 10 kaarten in je hand hebt en je trekt een kaart dan verbrand de getrokken kaart en is deze niet speelbaar in het spel. Dit wilde ik voorkomen, omdat ik nog op 1 kaart zat te wachten voor de combinatie.

    Bij de mage speelde ik de combinatie niet snel uit bij het einde, omdat ik niet uitkwam eerst.
    Ik had namelijk de secret “Mana Bind” al eerder gespeeld op tijdstip 18:29 en deze was nog actief op mijn hoofd. En je mag er geen twee van dezelfde tegelijk actief hebben. Daarom moest ik dus een spreuk bewaren om een “Fireball” te kunnen creëren. En deze herberekening koste meer tijd om correct uit te voeren.

    Ik hoop hiermee meer duidelijkheid te hebben gegeven in het spelverloop zoals ik gespeeld heb. 🙂